Το Club Med πραγματοποιεί το πρώτο”lifting” του brand από το 2014, στο πλαίσιο του οποίου μία νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2023.
Εν τω μεταξύ, ο σημερινός ιστότοπος διαθέτει αλλαγές που θα βοηθήσουν στην εξοικείωση των χρηστών με τις σχεδιαστικές και εικονιστικές αλλαγές του νέου, πιο μινιμαλιστικού ιστότοπου, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον φετινό Νοέμβριο.
Η εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Club Med συνεργάστηκε στενά με ένα δημιουργικό στούντιο με έδρα το Παρίσι για τη δημιουργία μιας νέας premium ταυτότητας του brand.
Η νέα επωνυμία αντλεί έμπνευση από την πολυτελή προσφορά της εταιρίας all inclusive resorts, αλλά εξακολουθεί να είναι σύμφωνη με την απλότητα, την απόλαυση, τη φύση και την ελευθερία που προσφέρει.
Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει αυτό που ο πάροχος περιγράφει ως “επανερμηνευμένο και εναρμονισμένο” λογότυπο, νέα χρώματα εμπνευσμένα από στοιχεία των φυτών και της γης, νέα τυπογραφία και αναθεωρημένη εικονογραφία, που ενσωματώνει τον τρόπο ζωής που προσφέρει η εμπειρία Club Med.
Η νέα μοντέρνα προσέγγιση, που παρουσιάστηκε στα πρόσφατα ανοίγματα τουριστικών μονάδων, θα εισαχθεί σε περισσότερους χώρους σε τουριστικά θέρετρα σε όλο τον κόσμο, από το τέλος του έτους.