Club Med: Το πρώτο rebrand μετά από σχεδόν μια δεκαετία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το Club Med πραγματοποιεί το πρώτο”lifting” του brand από το 2014, στο πλαίσιο του οποίου μία νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2023.

Εν τω μεταξύ, ο σημερινός ιστότοπος διαθέτει αλλαγές που θα βοηθήσουν στην εξοικείωση των χρηστών με τις σχεδιαστικές και εικονιστικές αλλαγές του νέου, πιο μινιμαλιστικού ιστότοπου, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τον φετινό Νοέμβριο.

Η εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Club Med συνεργάστηκε στενά με ένα δημιουργικό στούντιο με έδρα το Παρίσι για τη δημιουργία μιας νέας premium ταυτότητας του brand.

Η νέα επωνυμία αντλεί έμπνευση από την πολυτελή προσφορά της εταιρίας all inclusive resorts, αλλά εξακολουθεί να είναι σύμφωνη με την απλότητα, την απόλαυση, τη φύση και την ελευθερία που προσφέρει.

Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει αυτό που ο πάροχος περιγράφει ως “επανερμηνευμένο και εναρμονισμένο” λογότυπο, νέα χρώματα εμπνευσμένα από στοιχεία των φυτών και της γης, νέα τυπογραφία και αναθεωρημένη εικονογραφία, που ενσωματώνει τον τρόπο ζωής που προσφέρει η εμπειρία Club Med.

Η νέα μοντέρνα προσέγγιση, που παρουσιάστηκε στα πρόσφατα ανοίγματα τουριστικών μονάδων, θα εισαχθεί σε περισσότερους χώρους σε τουριστικά θέρετρα σε όλο τον κόσμο, από το τέλος του έτους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *