Photo by Bambi Corro on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Ένας στους δύο επιβάτες θα άλλαζε αεροπορική εταιρία, για το πρόγραμμα ψυχαγωγίας στο αεροσκάφος

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Η ψυχαγωγία είναι ένα από τα τρία πιο σημαντικά κριτήρια για την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρίας, με τους Γερμανούς ταξιδιώτες να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για καλύτερο WLAN στο αεροσκάφος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας.

“Το κλασικό μοντέλο ψυχαγωγίας εν πτήσει είναι ξεπερασμένο”, λέει ο Dr Philipp Bensel, συνεργάτης και ειδικός σε θέματα αεροπορίας στην εταιρία συμβούλων διαχείρισης Kearney. “Οι συνήθειες θέασης έχουν αλλάξει δραστικά, και οι εξατομικευμένες και διαρκώς διαθέσιμες προσφορές αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία. Οι αεροπορικές εταιρίες, ωστόσο, δεν έχουν ακόμη καταφέρει να προσαρμοστούν επαρκώς στις νέες απαιτήσεις”, πρόσθεσε ο Dr. Bensel.

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη για την ψυχαγωγία και τη συνδεσιμότητα εν πτήσει (IFEC) της Kearney, η οποία αναλύει τις ανάγκες των επιβατών και τις ακόμη ανεκμετάλλευτες δυνατότητες για τις αεροπορικές εταιρίες, τις εταιρίες μέσων ενημέρωσης και τεχνολογίας και τους επιβάτες, η ψυχαγωγία στο αεροσκάφος αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρίας: πάνω από το 80% των Γερμανών ερωτηθέντων θεωρούν το IFEC σημαντικό ή πολύ σημαντικό παράγοντα για την επιλογή μιας πτήσης μεγάλων αποστάσεων.

Για τη μελέτη ερωτήθηκαν περισσότερα από 3.000 άτομα από οκτώ χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, και κάποια βασικά στοιχεία είναι τα ακόλουθα:

-Περίπου οι μισοί θα άλλαζαν αεροπορική εταιρία αν δεν τους άρεσε η ψυχαγωγία εν πτήσει.
-Σχεδόν διπλάσιος αριθμός επιβατών μακρινών αεροπορικών ταξιδιών ηλικίας 18 έως 35 ετών προτιμούν να χρησιμοποιούν το δικό τους περιεχόμενο και τις δικές τους συσκευές παρά το περιεχόμενο του συστήματος εν πτήσει.
-Πάνω από το 50% των ταξιδιωτών 18-35 ετών και πάνω από το 30% των άνω των 35 ετών θα πλήρωναν για καλύτερο Wi-Fi σε μια πτήση διάρκειας άνω των τριών ωρών. Το 87% δεν ενοχλείται από τη σχετική διαφήμιση προϊόντων.

Η μελέτη χρησιμοποιεί τα αποτελέσματα αυτά ως αφετηρία για την ανάλυση νέων δυνατοτήτων: Τα κινηματογραφικά στούντιο θα μπορούσαν να παραχωρήσουν το περιεχόμενό τους απευθείας στις αεροπορικές εταιρίες. Οι πάροχοι streaming θα μπορούσαν να προσφέρουν στους επιβάτες πρόσβαση στις πλατφόρμες τους για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού (δηλαδή και για την άφιξη/αναχώρηση από/προς το αεροδρόμιο) και να κερδίσουν έτσι νέους συνδρομητές.

Για τους επιβάτες, αυτό θα σήμαινε μια πιο ποικιλόμορφη και απρόσκοπτη εμπειρία ψυχαγωγίας που μπορεί να συνεχιστεί και στο αεροπλάνο, καθώς και περισσότερες τεχνικές επιλογές (π.χ. απεικόνιση της οθόνης του κινητού τηλεφώνου στην οθόνη του καθίσματος).

Οι αεροπορικές εταιρίες θα μπορούσαν να συνάψουν νέες συνεργασίες. Όσο περισσότεροι πάροχοι υποβάλουν αίτηση συνεργασίας, τόσο χαμηλότερο θα είναι το κόστος. Αυτό μπορεί να χρηματοδοτήσει επενδύσεις σε καλύτερες ευρυζωνικές υπηρεσίες εν πτήσει, οι οποίες με τη σειρά τους χρηματοδοτούνται από τα διαφημιστικά έσοδα των χορηγών υπηρεσιών streaming.

“Εάν οι αεροπορικές εταιρίες συνάψουν τέτοιες εμπορικές συνεργασίες, όχι μόνο βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών επί του αεροσκάφους, αλλά μπορούν επίσης να συλλέγουν δεδομένα περιεχομένου και διαφήμισης που τους αφορούν”, σημειώνει ο Dr Bensel.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *