Photo by Artem Beliaikin on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Προτεραιότητα τα ταξίδια, παρά τις οικονομικές δυσκολίες | Σημείο αναφοράς το κόστος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών (84%) δίνει προτεραιότητα στα ταξίδια, παρά τα μακροοικονομικά ζητήματα, σύμφωνα με έρευνα του ευρωπαϊκού OTA eDreams Diego.

Το 81% των Βρετανών που συμμετείχαν σε παγκόσμια έρευνα τόνισε τη σημασία των ταξιδιών στο πλαίσιο του οικογενειακού τους προϋπολογισμού.

Μόνο το 4% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 3% των ερωτηθέντων σε παγκόσμιο επίπεδο δήλωσαν ότι δεν θεωρούν σημαντικό να υπολογίζουν στον προϋπολογισμό τους τα ταξίδια.

Τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από μια έρευνα σε 10.000 καταναλωτές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 2.000 ερωτηθέντων από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σημείο αναφοράς το κόστος, ακολουθούν ασφάλεια και υγεία

Το κόστος παραμένει η κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, με μέσο όρο 64% να την θέτει ως προτεραιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο και 55% παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Baby Boomers δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στο κόστος κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού, με το 69% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ηλικίας άνω των 45 ετών και το 59% στο Ηνωμένο Βασίλειο να εστιάζουν σε αυτή την πτυχή.

Αντίθετα, όπως αναφέρεται, οι απαντήσεις των νεότερων γενεών δείχνουν μειωμένη έμφαση στο κόστος, καθώς υπερισχύουν άλλες πτυχές, σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες κάθε ηλικίας.

Συγκεκριμένα, το 52% των ατόμων κάτω των 34 ετών παγκοσμίως -58% στο Ηνωμένο Βασίλειο- δίνουν προτεραιότητα στο κόστος ως βασικό παράγοντα στις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.

Οι λόγοι υγείας και ασφάλειας αναδείχθηκαν ως “σημαντικοί παράγοντες” στον προγραμματισμό ταξιδιών, πιθανότατα επηρεασμένοι από τις εμπειρίες της πανδημίας.

Σχεδόν το ήμισυ (48%) των ερωτηθέντων σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 51% παγκοσμίως, δήλωσαν ότι αυτό αποτελεί βασικό κριτήριο.

Αυτό ήταν ακόμη πιο έντονο στις νεότερες ηλικίες (18-24), οι οποίες κατέταξαν τα θέματα ασφάλειας (52% παγκοσμίως, 56% στο Ηνωμένο Βασίλειο) σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το κόστος του ταξιδιού (54% παγκοσμίως, 58% στο Ηνωμένο Βασίλειο).

Ψηφιακή συνδεσιμότητα και κοινωνική ενσωμάτωση αναζητούν οι νεότεροι ταξιδιώτες

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι νεότεροι άνθρωποι είναι πολύ πιο πιθανό από τους μεγαλύτερους σε ηλικία να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο και τον τόπο που ταξιδεύουν με βάση την ψηφιακή συνδεσιμότητα ή την κοινωνική ενσωμάτωση.

Περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών επισήμαναν τα brands και τους προορισμούς που προσφέρουν εμπειρίες κοινωνικής ενσωμάτωσης ως κορυφαίο κριτήριο για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους, σε σύγκριση με μόλις το 17% των ατόμων άνω των 65 ετών.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 11% των Baby Boomers δίνουν προτεραιότητα στην κοινωνική ενσωμάτωση και τις αξίες όταν εξετάζουν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές, ενώ το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 21% στην περίπτωση των Millennials και της Gen Z.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η διευθύνουσα σύμβουλος του eDreams Diego, Dana Dunne, δήλωσε: “Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου οι αξίες των ταξιδιωτών εξελίσσονται ραγδαία και διαμορφώνονται από τα μεγάλα θέματα της εποχής μας, από την τεχνολογία μέχρι την υβριδική εργασία ή μια πανδημία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας. Από τότε που ιδρύθηκε η ναυαρχίδα μας, η eDreams, πριν από 25 χρόνια, έχουμε δει τις προτεραιότητες των ταξιδιωτών να αλλάζουν σημαντικά, ιδίως με την τεχνολογία που θέτει σχεδόν απεριόριστες επιλογές στα χέρια τους”.

“Καθώς κοιτάμε προς το μέλλον, τα δεδομένα αυτά παρέχουν μια συναρπαστική εικόνα για το τι θα έχει μεγαλύτερη σημασία για τους ταξιδιώτες, καθώς η επόμενη γενιά των κοινωνικά ενταγμένων και ψηφιακά αυτοχθόνων καταναλωτών φτάνει στο απόγειο της αγοραστικής τους δύναμης. Ενώ βλέπουμε μια γενεαλογική μετατόπιση των αξιών γύρω από αυτά τα ζητήματα, συνεχίζουμε επίσης να βλέπουμε τα ταξίδια να παραμένουν απίστευτα σημαντικά για τους καταναλωτές όλων των ηλικιών. Αναμένουμε ότι η ζήτηση για ταξίδια θα παραμείνει ισχυρή, οπότε αυτά τα δεδομένα υπογραμμίζουν πραγματικά γιατί είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να παρέχουμε νέες εμπειρίες που θα ενθουσιάσουν τις μελλοντικές γενιές ταξιδιωτών”, συμπληρώνει η κα. Dunne.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *