Photo by Taryn Elliott on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Σφίγγουν το… ζωνάρι οι Γερμανοί | Σε ποσοστό 39% λένε όχι στις διακοπές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το αυξημένο κόστος διαβίωσης επηρεάζει την αγοραστική δύναμη των Γερμανών, οι οποίοι κάνουν αιματηρές οικονομίες για να “διασώσουν” τις καλοκαιρινές διακοπές, κάτι που φαίνεται να μην καταφέρνει το 39%, όπως διαπιστώνει έρευνα της Appinio.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, τα δύο τρίτα (69%) των Γερμανών θα ήθελαν να εξοικονομήσουν χρήματα για τις διακοπές τους αυτό το καλοκαίρι (66%), ενώ το 39% εκατό θα παραλείψει ακόμη και τις διακοπές. Η εξοικονόμηση γίνεται κυρίως στη διαμονή (64%), στο φαγητό (63%) ή στον προορισμό (60%). Λιγότερα χρήματα προγραμματίζονται επίσης για δραστηριότητες αναψυχής (55 %).

Έλλειψη προϋπολογισμού για δραστηριότητες αναψυχής

Τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες (72%) σχεδιάζουν να δαπανήσουν λιγότερα χρήματα για δραστηριότητες αναψυχής αυτό το καλοκαίρι λόγω του πληθωρισμού. Οι Γερμανοί θέλουν κυρίως να εξοικονομήσουν χρήματα για φαγητό (72%). Την ίδια στιγμή, σκοπεύουν επίσης να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για εκδρομές Σαββατοκύριακου (57%), πάρκα αναψυχής και θαλάσσια πάρκα (52%) και φεστιβάλ (48%). Το 32% των Γερμανών παραιτείται ακόμη και εντελώς από τα ταξίδια του Σαββατοκύριακου και τα φεστιβάλ λόγω του υψηλού κόστους διαβίωσης, που “συρρικνώνει” τον διαθέσιμο προϋπολογισμό, σύμφωνα με το 74% των συμμετεχόντων στην έρευνα.

Εν τω μεταξύ, το αυξημένο κόστος των δραστηριοτήτων (63%) και το κόστος μεταφοράς και μετακίνησης (45%) είναι επίσης λόγοι για φθηνότερες καλοκαιρινές δραστηριότητες.

Περίπου το 93% ανησυχεί (μάλλον) για την αύξηση του πληθωρισμού. Όσο μεγαλύτερη είναι η ηλικία των ερωτηθέντων, τόσο περισσότερο ανησυχούν για τον πληθωρισμό. Ενώ μόνο το 38% των 18 έως 24 ετών ανησυχεί για τον πληθωρισμό, το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 62% των 55 έως 65 ετών.

Ταυτόχρονα, η ανάγκη για διαφάνεια αυξάνεται, με τέσσερις στους πέντε Γερμανούς να θεωρούν ότι είναι σημαντικό μια αύξηση των τιμών μεμονωμένων προϊόντων να ανακοινώνεται ανοιχτά (81%), ποσοστό αυξημένο κατά επτά ποσοστιαίες μονάδες από ό,τι πριν από ένα χρόνο (74% τον Ιούνιο του 2022).

Όχι στο παγωτό

Το 73% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι ο πληθωρισμός επηρεάζει τη συμπεριφορά τους στην κατανάλωση παγωτού, με το 29% να σχεδιάζει να καταναλώσει λιγότερο παγωτό αυτό το καλοκαίρι, το 27% να λέει ότι θα αγοράζει παγωτό για το σπίτι πιο συχνά και το 17% ότι θα φτιάχνει το δικό του παγωτό πιο συχνά.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Σφίγγουν το… ζωνάρι οι Γερμανοί | Σε ποσοστό 39% λένε όχι στις διακοπές

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *