booking

Έσοδα ρεκόρ για την Booking το 2022

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Booking Holdings είχε ρεκόρ εσόδων 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022 και τα κέρδη αυξήθηκαν σε περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια από έτος σε έτος.

Συνολικά η Booking.com είχε ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις 121,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2022, σημειώνοντας αύξηση 58% από το προηγούμενο έτος.

Τα συνολικά έσοδα για το 2022 ήταν 17,1 δισεκατομμύρια δολάρια – το υψηλότερο επίπεδο της εταιρείας και 13% υψηλότερα από το 2019 πριν από την πανδημία.

Τα καθαρά κέρδη για το 2022 ήταν 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 162% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το προσαρμοσμένο EBITDA για ολόκληρο το έτος 2022 ήταν 5,3 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 82% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Οι ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν στα 27,3 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 44% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2021, ενώ οι διανυκτερεύσεις που έγιναν τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022 αυξήθηκαν κατά 39% από την ίδια περίοδο του 2021.

Τα συνολικά έσοδα της Booking Holdings για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ήταν 4 δισεκατομμύρια δολάρια – αύξηση 36% από το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

Τα καθαρά κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 ήταν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 100% από το τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA) για το τέταρτο τρίμηνο ήταν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 32% από την ίδια περίοδο του 2021.

Ο Glenn Fogel, διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings, δήλωσε: «Κοιτάζοντας πίσω στο 2022, είμαι περήφανος για την απόδοση της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον προκλήσεων και ανταγωνιστικότητας. Δημιουργήσαμε το υψηλότερο επίπεδο εσόδων μας από ποτέ, των 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων το έτος, το οποίο αυξήθηκε κατά 56% σε σύγκριση με το 2021 και ήταν 13% υψηλότερο από το 2019. Είμαστε ενθαρρυμένοι από τη συνεχιζόμενη ισχύ και ανθεκτικότητα της ζήτησης από τους ταξιδιώτες πέρυσι και το νέο έτος, κάτι που πιστεύουμε ότι μιλά για την έντονη επιθυμία των καταναλωτών μας να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες μας όταν κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *