money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ETC: Νέα διαφημιστική εκστρατεία για την τόνωση του ευρωπαϊκού Τουρισμού

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Μια νέα, μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία με τίτλο “Open up to Europe” παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC). Η νέα φιλόδοξη πρωτοβουλία αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επανέναρξη του ευρωπαϊκού τουρισμού και στην αναβίωση της ταξιδιωτικής εμπιστοσύνης αυτό το καλοκαίρι.

Πριν από την προγραμματισμένη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών σε ολόκληρη την Ευρώπη, τις επόμενες εβδομάδες, ο τουριστικός τομέας συνεργάζεται για να ενθαρρύνει τους Ευρωπαίους να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, με υπευθυνότητα, και προκειμένου να τους παράσχει σαφείς και ολοκληρωμένες πληροφορίες για τον προγραμματισμό του επόμενου ταξιδιού τους.

Στιγμιότυπο από την παρουσίαση της καμπάνιας της ETC

Η καμπάνια παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της ETC, στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας. Μάλιστα, οι επικεφαλής των ευρωπαϊκών, εθνικών συμβουλίων τουρισμού συναντήθηκαν αυτοπροσώπως, για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, για να δείξουν την ετοιμότητα της Ευρώπης να ξεκινήσει εκ νέου τα ταξίδια και τον τουρισμό.

Νέα εκστρατεία για την έναρξη της θερινής περιόδου

Η εκστρατεία, υπό την ηγεσία της ETC, συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση με την υποστήριξη περισσότερων από 30 προορισμούς και ταξιδιωτικά brands και θα ξεκινήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς οι περιορισμοί χαλαρώνουν και οι χώρες ανοίγουν για ταξίδια. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία είναι οι πρώτες αγορές όπου θα ξεκινήσει η εκστρατεία, από τα μέσα Ιουνίου.

Η καμπάνια “Open up to Europe” θα συνεχίσει να προβάλλεται όλο το καλοκαίρι και αναμένεται να προσεγγίσει 26 εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες στο σύνολο της Ευρώπης.

Αυτή η πολυκαναλική, ψηφιακή καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τη διαδικτυακή σύνδεση και να διαβεβαιώσει τους πιθανούς τουρίστες ότι, προορισμοί και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη έχουν εφαρμόσει όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα υγείας και υγιεινής και περιμένουν να υποδεχθούν τους επισκέπτες.

ksd PRIMAGEL ETC
adv

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η ETC και οι συνεργάτες της έχουν αναπτύξει το microsite OpenUpToEurope.eu, το οποίο θα είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όσους σχεδιάζουν ταξίδι το καλοκαίρι του 2021. Θα περιλαμβάνει όλες τις τελευταίες ενημερώσεις και πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι ταξιδιώτες στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι, με έμφαση στη φύση, τον πολιτισμό και τις γαστρονομικές εμπειρίες. Το microsite θα προσφέρει επίσης πρακτικές συμβουλές και συμβουλές για το πώς να ταξιδέψει κάποιος στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών πληροφοριών, όπως λ.χ. για το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID.

Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της διαφημιστική εκστρατείας, ο πρόεδρος της ETC και του Τουριστικού Οργανισμού της Πορτογαλίας, Luís Araújo, δήλωσε: “Αυτή είναι μια πραγματικά σημαντική ημέρα για τον ευρωπαϊκό τουρισμό, παρέχοντας αισιοδοξία ότι το φετινό θα είναι ένα συναρπαστικό καλοκαίρι στους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Η ETC σε συνδυασμό με τις κορυφαίες φωνές στον ευρωπαϊκό τουρισμό, δηλώνουν σήμερα ότι η Ευρώπη ανοίγει. Οι ευρωπαϊκοί προορισμοί, οι ταξιδιωτικές και τουριστικές επιχειρήσεις είναι έτοιμες να προσφέρουν αυτή την ομαλή, αρμονική εμπειρία στους ταξιδιώτες, που λείπει εδώ και πολύ καιρό. Αυτή η εκστρατεία θα περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες, που θέλουν και χρειάζονται οι τουρίστες, καθώς σχεδιάζουν καλοκαιρινά ταξίδια”.

Η έναρξη της νέας διαφημιστικής καμπάνια έρχεται μετά την τελευταία έρευνα της ETC, η οποία αποδεικνύει ότι πολλοί Ευρωπαίοι ελπίζουν για μια καλοκαιρινή απόδραση, με την πλειοψηφία τους (56%) να προγραμματίζουν διακοπές μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021. Από αυτούς, το 49% είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Επίσης, μεταξύ των ταξιδιωτών που πραγματοποίησαν μία πρώιμη πτήση, 9 στους 10 έχουν ήδη προγραμματίσει συγκεκριμένες ημερομηνίες για τις διακοπές τους, με τους περισσότερους από τους ερωτηθέντες να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο (46%)

Tagged

1 σχόλιο στο “ETC: Νέα διαφημιστική εκστρατεία για την τόνωση του ευρωπαϊκού Τουρισμού

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *