FORUM

Αρχίζει στις 11.00 το forum “Στρατηγική ανάπτυξης online πωλήσεων ξενοδοχείων 2021”

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ


Ένα πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον Forum (Ημερίδα) με το φλέγον θέμα: “Στρατηγική ανάπτυξης online πωλήσεων ξενοδοχείων 2021″, διοργανώνει σήμερα Τετάρτη 7 Απριλίου 2021, και ώρα έναρξης 11:00, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, σε συνέχεια των επιτυχημένων live εκπομπών, αλλά και παρουσιάσεων προορισμών και σεμιναρίων, που ξεκίνησε τον τελευταίο χρόνο.

Στο πλαίσιο της σφαιρικής ενημέρωσης που επιδιώκει να προσφέρει στους αναγνώστες του το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ εντάσσονται πλέον και εξειδικευμένες ημερίδες, όπου με την βοήθεια ειδικών, θα αναλύονται ενδιαφέροντα θέματα για την τουριστική μας βιομηχανία.

money tourism copyright photo online
money tourism copyright photo

Η ημερίδα αυτή θα είναι η πρώτη από μια σειρά τέτοιων διαδικτυακών events και το πρώτο θέμα που θα αναλυθεί είναι  αυτό της ανάπτυξης των online πωλήσεων.

Το μοντέλο της τουριστική βιομηχανίας άρχισε να αλλάζει εδώ και χρόνια, η πανδημία απλά επιτάχυνε την αλλαγή. Το κύριο χαρακτηριστικό είναι πως οι ταξιδιώτες πλέον ζητούν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και δεν αρκούνται στα τυποποιημένα πακέτα. Αυτό, μεταξύ άλλων, ενισχύει τις online πωλήσεις.

Η τάση αυτή έχει γίνει αντιληπτή ακόμα και από τους Tour Operators, όπως προκύπτει και από δηλώσεις κορυφαίων της αγοράς, όπως π.χ. του CEO της TUI Germany  Marek Andryszak.

Επίσης, τα προβλήματα με τα refunds που υπήρξαν σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες κλόνισαν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στους TO’s με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να στρέφονται σε direct κρατήσεις.

HOTEL_AVAILABILITIES online
Θωμάς Πούλιος / Hotel Availabilities
GLOBAL_MEDIA online
Κωστής Φρόνιμος / Global Media

Τέλος, μια εξέλιξη των τελευταίων ετών, η οποία αναμένεται να ενισχυθεί, είναι αυτό των last minute κρατήσεων, με όσα αυτή συνεπάγεται.

Κατόπιν αυτών, ο ξενοδόχος πρέπει να προσαρμοστεί στις απαιτητικές νέες συνθήκες ψηφιοποιώντας / αυτοματοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο τις πωλήσεις του και ειδικά τις online πωλήσεις και στο πλαίσιο αυτά απαιτούνται:

  1. Ακριβείς πληροφορίες για τις τάσεις και εξελίξεις στις διάφορες αγορές, ώστε να καθορίζει την στόχευση και την στρατηγική του. Υπάρχουν μεν κάποια δωρεάν εργαλεία πχ το Google Trends το οποίο όμως δίνει απλά συγκριτικά στοιχεία και δεν είναι ουσιαστικά χρήσιμο.Αντιθέτως, υπάρχουν πλατφόρμες, όπως η Sojern, που δίνει ακριβείς πληροφορίες για την ζήτηση (demand) κάθε προορισμού, από κάθε αεροδρόμιο με στοιχεία από εκατομμύρια ταξιδιώτες αλλά προσφέρουν επίσης και εργαλεία στόχευσης των ταξιδιωτών.
  2. BOOKONLINE
    Θεόδωρος Κατσίμπρας / Bookonlinenow
    REVITUP
    Δημοσθένης Σδρόλιας / Revitup

    Τις απαραίτητες πλέον τεχνολογικές εφαρμογές, μηχανές κρατήσεων, channel management, revenue management ώστε να μπορεί το τμήμα πωλήσεων να προσαρμόζεται άμεσα στις όποιες αλλαγές στην ζήτηση και να αναπροσαρμόζει σε άμεσο χρόνο την εμπορική του πολιτική, όποτε χρειάζεται.

  3. Ωστόσο υπάρχουν και outsourcing λύσεις για καταλύματα που είτε δεν διαθέτουν τα απαραίτητα resources είτε προτιμούν να συνεργαστούν με μια εταιρεία που ήδη διαθέτει εργαλεία αλλά και τεχνογνωσία και άρα μπορεί να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα.

Ποιοί συμμετέχουν

lybra
Θεόδωρος Λαμπρόπουλος / Lybra

Στο πάνελ του forum, συμμετέχουν:

Ομιλητής                                                                                                    Θέμα / Τίτλος ομιλίας

Κωνσταντίνος Δεριζιώτης / ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ                Καλωσόρισμα

Πάνος Φωτιάδης / ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ                                  Εισαγωγή

Κωστής Φρόνιμος / Global Media                                                Risk Free  Increase of Direct Bookings! – A Sojern Service

Θεόδωρος Κατσίμπρας / Bookonlinenow                                 Πολλαπλές ροές κρατήσεων μέσω της μηχανής κρατήσεων. Πως και γιατί πρέπει να διαφοροποιήσετε το προϊόν που προσφέρετε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας σας

Θωμάς Πούλιος / Hotel Availabilities                                        Το Channel Manager και διαδικτυακές πωλήσεις: Επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής πωλήσεων

Θεόδωρος Λαμπρόπουλος / Lybra                                                 Flight Demand Trends & Βέλτιστες Τιμές Πώλησης

Δημοσθένης Σδρόλιας /  Revitup                                                 Performance Marketing & Hotel Profitability

Όλοι οι ομιλητές                                                                                     Συζήτηση – συμπεράσματα

Περισσότερες λεπτομέρειες και ανάλυση θεμάτων θα ακολουθήσουν σύντομα!

Μείνετε συντονισμένοι!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ, ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

   Φόρμα συμμετοχής

ksd PRIMAGEL online
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *