© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ Which?: Η Jet2holidays κορυφαίος πάροχος all in διακοπών | Στην πρώτη δεκάδα τα Ikos Resorts | Οι καλύτεροι και οι “έσχατοι”

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Jet2holidays αναδείχθηκε ως ο καλύτερος πάροχος διακοπών all-inclusive σε έρευνα της ομάδας υποστήριξης καταναλωτών Which?, η οποία αποκαλύπτει τους καλύτερους και τους χειρότερους “παίκτες” της αγοράς all in, μία κατάταξη που έχει και ελληνικό ενδιαφερον, αφού στην έβδομη θέση συναντώνται τα Ikos Resorts.

Ειδικότερα, η Jet2holidays, συγκεντρώνοντας βαθμολογία 82%, καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον κατάλογο των 19 ταξιδιωτικών παρόχων της Which?, σε έρευνα που διεξήχθη σε σχεδόν 2.000 παραθεριστές σχετικά με τις εμπειρίες τους από διακοπές all-inclusive τα τελευταία δύο χρόνια.

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Kuoni και στην τρίτη η Saga, με βαθμολογία 81% και 80%, αντίστοιχα. Ενώ, στην τελευταία θέση συναντάται η Lastminute.com.

Η Which? ζήτησε από τους καταναλωτές και τα μέλη του διαδικτυακού πάνελ της να βαθμολογήσουν τον πάροχό τους σε επτά κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης πελατών, της διαμονής, του κατά πόσο η περιγραφή του ταξιδιωτικού πακέτου ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα, των παροχών που περιλαμβάνονται στο ταξιδιωτικό πακέτο και της σχέσης ποιότητας-τιμής.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 13% έπρεπε να πληρώσει επιπλέον για τοπικά αναψυκτικά, ενώ σχεδόν το ένα πέμπτο των ταξιδιωτών (18%) ανέφεραν ότι έπρεπε να πληρώσουν επιπλέον για σνακ.

Συνολικά, το 79% των ταξιδιωτών ανέφεραν ότι συμπεριλαμβάνονταν τοπικά αλκοολούχα ποτά. Το ποσοστό όμως έπεσε στο 43% για τα επώνυμα και premium αλκοολούχα ποτά.

Τα δύο τρίτα των παραθεριστών (67%) διαπίστωσαν ότι τα κοκτέιλ συμπεριλαμβάνονταν στο πακέτο τους και οι μισοί (51%) μπορούσαν να πάρουν ένα μπουκάλι κρασί χωρίς επιπλέον κόστος.

Η Jet2holidays βαθμολογήθηκε με τέσσερα αστέρια για την σχέση ποιότητας-τιμής, τη μεταφορά, την οργάνωση, το πόσο καλά η περιγραφή του ταξιδιωτικού πακέτου ταίριαζε με την πραγματικότητα και για την εξυπηρέτηση πελατών.

Ενώ η lastminute.com βαθμολογήθηκε με τρία αστέρια για την αξία των χρημάτων, δεν κατάφερε να πετύχει περισσότερα από δύο αστέρια σε καμία από τις υπόλοιπες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης των πελατών, της διαμονής και των παροχών.

Μόλις δύο στους πέντε πελάτες (39%) ανέφεραν ότι στο ταξιδιωτικό πακέτο περιλαμβάνονταν τοπικά αλκοολούχα ποτά, ενώ λιγότερο από το ένα τρίτο (32%) είχε πρόσβαση σε επώνυμα αλκοολούχα ποτά χωρίς επιπλέον κόστος. Οι πελάτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 128 λίρες στο θέρετρο και άλλες 238 λίρες εκτός.

Οι πελάτες της Loveholidays ήταν πολύ κοντά σε σχέση με τον μέσο όρο των επιπλέον δαπανών τους, δαπανώντας επιπλέον 328 λίρες την εβδομάδα. Σχεδόν το ένα τέταρτο των επισκεπτών (24%) ανέφεραν ότι έπρεπε να πληρώσουν επιπλέον για σνακ και τοπικά αλκοολούχα ποτά στο θέρετρο και το 38% έπρεπε να πληρώσουν παραπάνω για κοκτέιλ.

Οι πελάτες του ανταγωνιστικού OTA On The Beach ανέφεραν ότι περιλαμβάνονταν αναψυκτικά και σνακ στο ταξιδιωτικό πακέτο, αλλά το 29% αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στο ταξίδι του, και ο tour operator βαθμολογήθηκε με μόλις δύο αστέρια για τη συνολική οργάνωση των διακοπών.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο ταξιδιωτικός συντάκτης της Which?, Rory Boland, δήλωσε: “Όταν οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι, οι διακοπές all-inclusive αυξάνουν τη δημοτικότητά τους, προσφέροντας φαινομενικά στους ανθρώπους έναν απλό τρόπο να διατηρούν το κόστος των διακοπών υπό έλεγχο, καθώς το φαγητό, η διαμονή και τα ποτά περιλαμβάνονται στην τιμή. Ωστόσο, η τελευταία μας έρευνα διαπίστωσε ότι ορισμένες διακοπές all-inclusive απέχουν πολύ από το να είναι “all in”, με κάποιους άτυχους επισκέπτες να διαπιστώνουν ότι δεν συμπεριλαμβάνονταν ακόμη και βασικά είδη όπως τα αναψυκτικά”.

Ο ίδιος συνέστησε στους ταξιδιώτες που σκέφτονται να επιλέξουν το all-inclusive για την επόμενη απόδρασή τους,  να αφιερώσουν χρόνο για να ερευνήσουν τι προσφέρεται. “Ελέγξτε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις για να δείτε τι περιλαμβάνεται και διαβάστε κριτικές από άλλους επισκέπτες για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα βρεθείτε εκτός προϋπολογισμού”, σημείωσε ο κ. Boland.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2, Steve Heapy, είπε: “Καθώς πλησιάζουμε στην περίοδο αιχμής των κρατήσεων, αυτή η λεπτομερής μελέτη της Which? θα πρέπει να λειτουργήσει ως πραγματικός οδηγός για τους πελάτες και τους ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες, που θέλουν να γνωρίζουν ποιον πρέπει να εμπιστευτούν όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους”.

“Σε όλα τα εμπορικά μας σήματα, αναφερόμαστε ως Which? Recommended Provider, όχι λιγότερες από επτά φορές, γεγονός που αποτελεί αντανάκλαση της σκληρής δουλειάς που καταβάλλουμε για να παρέχουμε κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών. Εκτός από τη συνεχή επιτυχία μας σε κάθε κατηγορία, αυτό που κάνει αυτή την αναγνώριση ξεχωριστή είναι το γεγονός ότι βασίζεται στις πραγματικές εμπειρίες των πελατών που πληρώνουν”, πρόσθεσε ο κ. Heapy.

Το Top 10 των παρόχων all in διακοπών

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *