press
Αεροδρόμιο Μονάχου|φωτό: Lufthansa

Lufthansa: Κατηγορίες για “ροκάνισμα” χρόνου από τον Σύλλογο Γερμανικών Καταναλωτικών Οργανισμών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΦΟΡΕΙΣ

Εναντίον της Lufthansa, στρέφεται ο Σύλλογος Γερμανικών Καταναλωτικών Οργανισμών, VZBV, λόγω των πρακτικών της, όσον αφορά στις αποζημιώσεις.

Πιο  συγκεκριμένα οπρόεδρος του Συλλόγου Γερμανικών Καταναλωτικών Οργανισμών, Klaus Müller, αναφέρει πως η Lufthansa καθυστερεί την παροχή αποζημιώσεων όχι λόγω αδυναμίας, αλλά δρα βάσει σχεδίου.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Rheinische Post ο Müller δήλωσε πως μέχρι στιγμής έχουν υπάρξει περιστασιακές αποζημιώσεις. Θεωρεί πως η αεροπορική εταιρία οφείλει να αποζημιώνει τους πελάτες της εντός 7 ημερών, όπως ορίζει ο νόμος, ειδικά από τη στιγμή που έχει λάβει κρατική στήριξη. Για αυτό το λόγο κρίνεται πως η γερμανική αεροπορική εταιρία “παίζει με το χρόνο” και αυτό αποδεικνύεται από το κλείσιμο των αυτοματοποιημένων συστημάτων αποζημίωσης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του VZBV “επιτέθηκε” επίσης στο Ομοσπονδιακό Γραφείο Αερομεταφορών και το Γερμανό Υπουργό Μεταφορών Andreas Scheuer, υπό την αρμοδιότητα του οποίου και υπάγεται, καθώς “οι αρχές δεν εφαρμόζουν σωστή επίβλεψη, δεν υπάρχουν πρόστιμα και το Υπουργείο δεν ανταποκρίνεται στις ευθύνες του έναντι εκατομμυρίων ταξιδιωτών”.

Το μέλος του Δ.Σ της Lufthansa, Harry Hohmeister, δήλωσε πρόσφατα στη Frankfurter Allgemeine Zeitung πως η καθυστέρηση στην επεξεργασία των αιτημάτων για αποζημιώσεις οφείλεται στην πολυπλοκότητα αρκετών υποθέσεων. Πρόσθεσε, επίσης, πως αν χρησιμοποιούταν το αυτοματοποιημένο σύστημα αποζημιώσεων, θα υπήρχε ο κίνδυνος παροχής μη εξακριβωμένων ποσών τα οποία θα μπορούσαν να ανέρχονται και σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *