Προσωπικό μήνυμα προς τους επιβάτες πτήσεων της KLM που έχουν επηρεαστεί από τις καθυστερήσεις και τις λοιπές δυσλειτουργίες που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, απέστειλε ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της KLM Royal Dutch Airlines, Marjan Rintel.
Στο μήνυμα ο κ. Rintel αναφέρει τα μέτρα που έχει λάβει η αεροπορική εταιρία σε μια προσπάθεια να αντεπεξέλθει όσο το δυνατόν καλύτερα στις δυσκολίες, ώστε οι πελάτες της να συνεχίσουν να απολαμβάνουν ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
“Εάν έχετε πετάξει πρόσφατα ή σκοπεύετε να πετάξετε τις επόμενες εβδομάδες, θα έχετε παρατηρήσει ότι οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια σε όλη την Ευρώπη δεν ήταν επαρκώς προετοιμασμένα για να αντιμετωπίσουν την ταχεία αύξηση του αριθμού των επιβατών. Αυτό επηρέασε επίσης πολλούς επιβάτες της KLM, και ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από όσους από εσάς βιώσατε μια αναστάτωση ή χάσατε μια βαλίτσα όταν πετούσατε με την KLM αυτό το καλοκαίρι. Απλώς πρέπει να τα καταφέρουμε καλύτερα και, εκτός από τις προηγούμενες ενέργειες, έχουμε λάβει διάφορα μέτρα για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας”, αναφέρει η επιστολή.
Στα μέτρα που έλαβε η KLM, είναι:
– Μείωση του αριθμού των πτήσεων ώστε να η αεροπορική εταιρία να προσφέρει την αξιόπιστη εξυπηρέτηση και την ποιότητα που περιμένουν οι επιβάτες της.
– Δεν πουλάει όλες τις διαθέσιμες θέσεις μας και, ως εκ τούτου, διατηρεί κάποιες θέσεις διαθέσιμες για επιβάτες που έχασαν μια πτήση ή η αρχική τους πτήση ακυρώθηκε. Η ίδια πολιτική εφαρμόζεται για τις αποσκευές, εάν χρειαστεί.
– Παράταση του χρόνου μεταφοράς μεταξύ των πτήσεων, προσφέροντας στους επιβάτες περισσότερο χρόνο για να προλάβουν την πτήση ανταπόκρισής τους στο αεροδρόμιο Schiphol, μειώνοντας το άγχος, τόσο των επιβατών, όσο και του προσωπικού του αεροδρομίου.
– Κατόπιν ειδικού αιτήματος του αεροδρομίου Schiphol, η εταιρία, παρακολουθεί και διαχειρίζεται τον συνολικό αριθμό των Ολλανδών επιβατών που επιβιβάζονται στο Άμστερνταμ, ώστε να αποσυμφορηθεί ο συνωστισμός στους ελέγχους ασφαλείας και στα τελωνεία τις ώρες αιχμής.
1 σχόλιο στο “Μήνυμα συγνώμης από τον επικεφαλής της KLM προς τους επιβάτες”