Οι καταναλωτές… χαμογελούν όταν ξοδεύουν για διακοπές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Οι καταναλωτές είναι ευτυχείς να ξοδεύουν για διακοπές, παρά τις οικονομικές αβεβαιότητες, σύμφωνα με το αφεντικό του PPHE Hotel Group.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ξενοδοχειακού ομίλου, Boris Ivesha, έστειλε το μήνυμα αυτό, ενώ ανακοίνωσε ότι τα έσοδα του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 10%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πριν από την πανδημία του 2019, και ανήλθαν σε 68,8 εκατομμύρια λίρες.

Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία παρουσίασαν ιδιαίτερα ισχυρές επιδόσεις, με τις συναλλαγές να είναι σταθερά ισχυρές στους τομείς της αναψυχής, των εταιρικών ταξιδιών και των συναντήσεων και εκδηλώσεων, σύμφωνα με τον όμιλο.

Η PPHE έχει ανοίξει ήδη ένα art’otel στο Battersea Power Station του Λονδίνου και πρόκειται να ανοίξει ένα ακόμη στο Hoxton, μέχρι το καλοκαίρι του 2024. Ενώ, ένα ξενοδοχείο στη Βουδαπέστη μετονομάστηκε από art’otel σε Park Plaza τον περασμένο μήνα.

Τα σημαντικότερα γεγονότα των πρώτων τριών μηνών του έτους αποτελούν μέρος ενός αναπτυξιακού σχεδιασμού ύψους άνω των 200 εκατομμυρίων λιρών.

Η PPHE εξασφάλισε επίσης έως και 250 εκατ. ευρώ σε μετοχικό κεφάλαιο για να βοηθήσει στην απόκτηση ξενοδοχείων σε όλη την Ευρώπη, μέσω ενός ευρωπαϊκού ταμείου ακινήτων φιλοξενίας.

Η εταιρία ανέφερε ότι οι ισχυρές τάσεις που παρατηρούνται στις συναλλαγές και στις κρατήσεις για διαμονές αναψυχής και εταιρικές συναντήσεις κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους συνεχίζονται και στο δεύτερο τρίμηνο, με την υποστήριξη της επικείμενης στέψης του βασιλιά Καρόλου Γ’.

Η εμπιστοσύνη για το σύνολο του έτους ενισχύεται από τις μελλοντικές κρατήσεις για το καλοκαίρι, ιδίως για τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Κροατία.

Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του ομίλου, Boris Ivesha, είπε: “Η στρατηγική του ομίλου με βάση τις τιμές συνεχίζει να αποδίδει, με τις συναλλαγές στις μεγαλύτερες αγορές μας -το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία- να σημειώνουν επιδόσεις πάνω από τα προ-πανδημικά επίπεδα σε επίπεδο εσόδων, εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο και μέσης τιμής δωματίου”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η περυσινή δυναμική της ζήτησης και των κρατήσεων  συνεχίστηκε και στο α’ τρίμηνο του 2023 και παραμένει και στο β’ τρίμηνο του έτους. Το γεγονός αυτό δημιουργεί μεγάλη αισιοδοξία για το υπόλοιπο του έτους, με τις μελλοντικές κρατήσεις για το καλοκαίρι και την περίοδο αιχμής να εμφανίζονται, επίσης, πολύ υγιείς.

“Η εμπιστοσύνη μας στο μέλλον είναι ισχυρότερη από ποτέ, παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες. Το χαρτοφυλάκιό μας είναι καλά επενδυμένο, το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα είναι πλήρως χρηματοδοτημένο και προσαυξητικό, και η ισχυρή προσφορά και η χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να επωφεληθούμε από τη συνεχιζόμενη δυναμική της ταξιδιωτικής αγοράς”, πρόσθεσε ο κ. Ivesha.

Τόνισε δε, ότι οι συναλλαγές συνεχίζουν να δείχνουν πως οι καταναλωτές και οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για ελκυστικούς προορισμούς και διακοπές ανεξάρτητα από το παρασκήνιο.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *