Oι πωλήσεις των ξενοδοχείων στο επίκεντρο του επόμενου 100% Hotel Show

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το νέο section «Digital & Sales» του 100% Hotel Show, φιλοξενεί ακόμη περισσότερες εταιρίες που ασχολούνται με την αύξηση των ξενοδοχειακών πωλήσεων, τόσο από νέες κρατήσεις όσο και από την ενίσχυση των εσωτερικών πωλήσεων.

Καθώς οι πωλήσεις των ξενοδοχείων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που καλούνται να λύσουν οι σύγχρονοι ξενοδόχοι, το 100% Hotel Show αναπτύσσει το νέο section Digital & Sales, φιλοξενώντας εταιρίες που δίνουν λύσεις στον συγκεκριμένο τομέα.

Το νέο αυτό κομμάτι της έκθεσης αποτελεί εξέλιξη του Digital Section, που είχε παρουσιαστεί στις προηγούμενες διοργανώσεις, αφού συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερα εξειδικευμένα brands που βοηθούν άμεσα ή έμμεσα τις πωλήσεις.

Στην κορυφή των πωλήσεων βρίσκονται, ασφαλώς, τα booking engines των ξενοδοχείων, με τα οποία οι ξενοδόχοι επιτυγχάνουν αύξηση του συνολικού τους revenue, μέσω των άμεσων κρατήσεων.

Μία από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρίες στον τομέα αυτό, η WebHotelier, «πρωταγωνιστεί» στο φετινό Digital & Sales section, με μια παρουσία που στόχο θα έχει να δώσει πρακτικές κατευθύνσεις στους ξενοδόχους που θα την επισκεφτούν.
Η συμμετοχή της WebHotelier στο 100% Hotel Show θα συμπληρωθεί και με μια συνεργασία-έκπληξη στο Workshop Stage του 100% Hotel Show. Η εν λόγω συνεργασία, που θα αφορά, τόσο Ξενοδόχους, όσο και Villa Owners, θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

Από ένα, όμως, ολοκληρωμένο section πωλήσεων, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και εταιρίες που ενισχύουν τις εσωτερικές πωλήσεις των ξενοδοχείων όπως, για παράδειγμα τις πωλήσεις των εστιατορίων, που αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων για κάθε κατάλυμα.

Η εταιρία Butterfly Stories συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση, δίνοντας συμβουλευτική σχετικά με το πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να αυξήσουν τις πωλήσεις των εστιατορίων τους και να ενισχύσουν τη συνολική τους κερδοφορία.

Στην ίδια κατεύθυνση, ιδιαίτερα σημαντική θεωρείται και η συμμετοχή εταιρειών management, όπως η HIP Hospitality και η KIHLI, οι οποίες θα παρουσιάσουν λύσεις εξοικονόμησης μέσω σωστής διοίκησης και οργάνωσης.

Τέλος, καθώς το δυναμικό branding παίζει σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις των ξενοδοχείων, εταιρίες όπως η Mosaik θα παρουσιάσουν τις νέες τάσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, ενώ το Destsetters θα λανσάρει για πρώτη φορά την υπηρεσία του Strategic Hotel Concept Development, που δημιουργεί ανταγωνιστικά ξενοδοχεία εκ προδιαγραφής.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *