wtm 2019
money tourism copyright photo

Στο “μικροσκόπιο” της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, οι Millennials και οι Gen Z

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Millennials και οι Gen Z θα βρεθούν στο “μικροσκόπιο” των επαγγελματιών του Τουρισμού, τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με έρευνα της The Lucre Group, που παρουσιάστηκε στην διεθνή έκθεση World Travel Market, την περασμένη εβδομάδα, στο Λονδίνο.

Σύμφωνα με την έρευνα, που έγινε σε περισσότερα από 250 άτομα, πάνω από το 86% των επαγγελματιών του τομέα των ταξιδιών, αναγνωρίζουν αυτό το δημογραφικό group, ως προτεραιότητα στις ενέργειες μάρκετινγκ που θα αναλάβουν στο προσεχές διάστημα.

MillennialsΤα κανάλια κοινωνικών δικτύων (πάνω από το 70%) θα είναι η πρώτη πλατφόρμα σε χρήση για να πρσεγγίσουν τα κοινά αυτά και ακολουθούν η ψηφιακή διαφήμιση (68%) και οι δημόσιες σχέσεις (63%).

Η έρευνα επιβεβαίωσε επίσης ότι η μεγαλύτερη τάση και ευκαιρία ανάπτυξης το επόμενο έτος θα είναι ο βιώσιμος και πράσινος τουρισμός, με το 80% των ερωτηθέντων να λένε ότι τα αγαθά και οι υπηρεσίες που προέρχονται από βιώσιμες πηγές, πρέπει να αποτελέσουν βασική προτεραιότητα.

Ακόμη το 76% ανέφερε τη μείωση του πλαστικού ως ένα σημαντικό μέλημα για την παροχή φιλικών προς το περιβάλλον διακοπών.

Οι επαγγελματίες του WTM προβλέπουν ότι τα μη βιώσιμα ταξίδια θα μειωθούν το 2020, και σύμφωνα με την έρευνα οι παραθεριστές θα δώσουν προτεραιότητα σε φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, παράλληλα με τη συχνότητα και την απόσταση, ενώ ταυτόχρονα θα αναζητήσουν ενεργά «αυθεντικές» εμπειρίες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *