Photo by Junior Teixeira on Pexels

“Τράπεζα” τουριστικών δρομολογίων κατά παραγγελία στα… σκαριά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη δημιουργία μιας “τράπεζας” από ειδικά διαμορφωμένα δρομολόγια, που οι πράκτορές της μπορούν να προσαρμόσουν και να πουλήσουν στους πελάτες τους, ανακοίνωσε η Travel Counsellors.

Το νέο σύστημα, με την ονομασία “TC Itineraries”, παρουσιάστηκε από τη διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρίας, Kirsten Hughes, στο ετήσιο συνέδριο της Travel Counsellors στο Μάντσεστερ.

Μιλώντας στους συνέδρους, η κα. Hughes είπε ότι στόχος του λογισμικού, το οποίο θα ενσωματωθεί στην πλατφόρμα κρατήσεων Phenix της εταιρίας, και θα αναπτυχθεί σε δύο φάσεις, είναι να “κάνει τη ζωή τους πολύ πιο εύκολη”.

“Γνωρίζουμε ότι τα δρομολόγια με πολλά διαφορετικά κέντρα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Και ξέρουμε ότι κάθε φορά που κάνετε ένα τέτοιο ταξίδι πρέπει να ξεκινάτε από το μηδέν στο Phenix -πρέπει να το χτίζετε και να το βελτιώνετε κάθε φορά. Έχουμε παρατηρήσει κοιτάζοντας τα δρομολόγιά σας, ότι συχνά μοιάζουν πολύ. Έτσι, αντί να σας παίρνει ώρες να φτιάξετε ένα δρομολόγιο, αν δεν γνωρίζετε έναν προορισμό, φτιάξαμε κάτι που ελπίζουμε ότι θα κάνει τη ζωή σας πολύ πιο εύκολη”, είπε η κα. Hughes.

Η πρώτη φάση του λογισμικού, που αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του επόμενου μήνα, θα επιτρέψει στην ομάδα των κεντρικών γραφείων της Travel Counsellors να φορτώσει “έναν αριθμό δρομολογίων”, που θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία και πτήσεις, στο Phenix.

“Θα μπορείτε να το ανεβάζετε, να ελέγχετε τη διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες και τον αριθμό των ατόμων που επιθυμείτε και στη συνέχεια να το αλλάζετε και να το τροποποιείτε όπως εσείς κρίνετε σκόπιμο”, πρόσθεσε η επικεφαλής της Travel Counsellors.

Η δεύτερη φάση έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του επόμενου έτους και θα επιτρέψει στους πράκτορες της Travel Counsellors να μοιράζονται τα δικά τους δρομολόγια με το δίκτυο των συναδέλφων τους, φορτώνοντάς τα στο σύστημα.

“Ελπίζουμε ότι τελικά θα έχουμε μια τεράστια τράπεζα δρομολογίων από την οποία θα μπορείτε να εμπνέεστε και να χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα, αν ο πελάτης σας θέλει ένα πολυτελές 14ήμερο δρομολόγιο στη Δυτική Ακτή, πηγαίνετε στο TC Itineraries, αναζητάτε τις συγκεκριμένες κατηγορίες, το ανεβάζετε, το βελτιώνετε και το παραθέτετε”, είπε η κα. Hughes.

Η ίδια προέτρεψε τους πράκτορες να “μοιραστούν όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις και πληροφορίες” με την κοινότητα των Travel Counsellors στο Phenix, δηλαδή κριτικές, επειδή, όπως είπε “είμαστε τόσο καλοί όσο το περιεχόμενο που έχουμε στην πλατφόρμα μας”.

Η ανακοίνωση αυτή έγινε δεκτή με χειροκροτήματα από τους συμμετέχοντες στο συνέδριο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *