press
Αεροδρόμιο Μονάχου|φωτό: Lufthansa

Σε ακύρωση επιπλέον πτήσεων προχωράει η Lufthansa

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με τις συνθήκες στα γερμανικά αεροδρόμια να παραμένουν χαοτικές, η Lufthansa προχωράει στην ακύρωση νέων πτήσεων στους κόμβους της στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, από σήμερα έως και την επόμενη Πέμπτη.

Ο ακριβής αριθμός των ακυρώσεων δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί. Υπολογίζεται, ωστόσο, ότι ο αερομεταφορέας θα ακυρώσει 105 ακόμη πτήσεις τις επόμενες επτά ημέρες, και θα αποστείλει 364 ακόμη πτήσεις χωρίς επιβάτες στον κόμβο της Φρανκφούρτης.

Έτσι, λόγω ακυρώσεων πτήσεων και των πτήσεων “φάντασμα”, έως και 76 συνδέσεις την ημέρα θα ακυρώνονται στη Lufthansa στη Φρανκφούρτη, όπως αναφέρει το Spiegel, επικαλούμενο αναφορές στο intranet της Lufthansa.

Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης παρατηρούνται συμφορήσεις στην επίγεια εξυπηρέτηση των αεροσκαφών λόγω έλλειψης προσωπικού, οι οποίες επηρεάζουν όλο και περισσότερο τη θυγατρική εταιρία  Lufthansa Cargo, η οποία επιβεβαίωσε ότι τέσσερις πτήσεις φορτίου έχουν μεταφερθεί στο Μόναχο για το Σαββατοκύριακο.

Η Lufthansa είχε ήδη ακυρώσει περισσότερες από 3.000 πτήσεις για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο σε δύο “κύματα”.

Εν τω μεταξύ, ο επικεφαλής του Εποπτικού Συμβουλίου της Lufthansa, Karl-Ludwig Kley, κάλεσε το προσωπικό να αντιμετωπίσει από κοινού τα υφιστάμενα προβλήματα. “Τώρα πρέπει πρώτα να βάλουμε τάξη στο χάος”, δήλωσε, μετά από ειδική συνεδρίαση του Εποπτικού Συμβουλίου.

“Για το καλό του συνόλου,  δεν μπορώ παρά να απευθύνω έκκληση σε όλους τους εμπλεκόμενους να βρουν ρεαλιστικές και βραχυπρόθεσμες λύσεις. Μπορούμε στη συνέχεια να ξαναμιλήσουμε για τα θεμελιώδη, όταν η αλλαγή των συνθηκών θα έχει κατασταλάξει”, σημείωσε ο Kley.

Η ειδική συνεδρίαση του εποπτικού οργάνου είχε ζητηθεί από τους εκπροσώπους των εργαζομένων. Οι εκπρόσωποι των συνδικάτων και τα συμβούλια εργαζομένων είχαν επικρίνει έντονα τη διαχείριση της κρίσης από το εκτελεστικό συμβούλιο. Οι εργαζόμενοι απειλήθηκαν με απόλυση, ενώ η μεγαλύτερη ζήτηση για πτήσεις είχε γίνει προ πολλού εμφανής.

Ο Kley αναγνώρισε λάθη στη διαχείριση του προσωπικού και έδειξε κατανόηση για το μεγάλο άγχος στο οποίο εκτίθεται το προσωπικό λόγω των πολυάριθμων καθυστερήσεων και ακυρώσεων πτήσεων.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *