Photo by Stem List on Unsplash

Σεμινάρια: Digital Marketing και Revenue Management για στελέχη σε ξενοδοχεία και καταλύματα | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ και DMH Academy ενώνουν δυνάμεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε παγκόσμιο επίπεδο τα ξενοδοχεία, τα καταλύματα και τα στελέχη τους, αναγνωρίζουν τη σημασία της τεχνολογίας στον πυρήνα λειτουργίας της επιχείρησής τους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ένας από τους βασικότερους πυλώνες εξέλιξης της τουριστικής βιομηχανίας με άμεση επίδραση στην βελτίωση διαδικασιών της επιχείρησης, στα δίκτυα διανομής αλλά και την ίδια την εμπειρία του ταξιδιώτη.

Πάνω από το 35% των εταιρειών φιλοξενίας χαρακτηρίζονται ως «ψηφιακές» και ένα επιπλέον 48% περιγράφουν τους οργανισμούς τους ως ‘fast followers’. Ο τομέας στο σύνολό του έχει σημειώσει καλή πρόοδο στο ταξίδι προς την ψηφιακή ωριμότητα, με το 47% των οργανισμών να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία ψηφιακής ολοκλήρωσης.

Οι βασικότεροι τομείς πάνω στους οποίους επενδύουν είναι η εξωστρέφεια με απώτερο σκοπό την αυτοματοποίηση των διαδικασιών κράτησης και την βελτιστοποίηση των online πωλήσεων.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με εσωτερικά δεδομένα της Nelios, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται online πωλήσεις από περισσότερες των 120 χωρών στα ελληνικά ξενοδοχεία, κάτι το οποίο αποδεικνύει τη δυναμική που αναπτύσσεται μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας.

Τα τρία βήματα για την επιτυχία μιας online στρατηγικής είναι:

  • Η ανάπτυξη ποιοτικού περιεχομένου ικανού να προσελκύσει το ανάλογο ενδιαφέρον και να αναδείξει την εμπειρία
  • Η ανάπτυξη ενός ολιστικού πλάνου digital marketing για να παρουσιάσει το μήνυμα στην κατάλληλη persona και να την οδηγήσει στην κράτηση
  • Η εφαρμογή τεχνικών revenue management για την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας της επιχείρησης

Για τον σκοπό αυτό, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Σχολή DMHA (Digital Marketing Academy for Hospitality) οργανώνει μια σειρά τριών αυτόνομων τετράωρων διαδικτυακών σεμιναρίων που στοχεύουν να δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εφαρμογή του Digital Strategy σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Η DMH Academy είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Nelios, της κορυφαίας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ ξενοδοχείων στην Ελλάδα και της StudySmart, η οποία διαθέτει διεθνή εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στελεχών όλων των βαθμίδων διοίκησης. Συνεργάζονται με κορυφαίους οργανισμούς στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης όπως το Digital Marketing Institute (DMI) αλλά και με εισηγητές με πολύ μεγάλη πρακτική εμπειρία στον χώρο του digital marketing και του revenue management.

Τα σεμινάρια θα διεξαχθούν διαδικτυακά και στην ελληνική γλώσσα, ωστόσο το υλικό παρουσίασης είναι στα αγγλικά, επομένως η γνώση της αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητη. Ο κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να παρακολουθήσει είτε και τα τρία ή οποιοδήποτε σεμινάριο επιθυμεί.

  1. Hotel Performance Marketing Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου (17:30-21:30)

Εισηγητής: Χρήστος Μπίτζης / Performance Marketing Expert (Nelios.com).
Δείτε σύντομο βιογραφικό εδώ                                                                            

Sessions – Θεματολογία                                                                

  1. Online sales Distribution
  2. Analytics for Hospitality Performance
  3. Search Engine Optimization (SEO)
  4. Paid Search (PPC) for Hospitality

Δείτε αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ

  1. Content Marketing – Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου (17:30-21:30)ξενοδοχεία

Εισηγήτρια:  Βίκυ Πούλιου / Marketing and Communication Manager (Canaves Oia Hotel).
Δείτε σύντομο βιογραφικό ΕΔΩ                 

Sessions – Θεματολογία

  • Social Media practices and Challenges
  • Display and Video advertising
  • Email Marketing
  • Blogging and Digital PR

Δείτε αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ

  1. Revenue Management – Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου (17:30-21:30) Σεμινάρια

Εισηγητής: Γιώργος Χαλίλ / Cluster Director of Revenue Management (Elounda SA)
Δείτε σύντομο βιογραφικό εδώ

Sessions – Θεματολογία

  • Hotel Revenue Management and Challenges
  • Revenue Management Metrics
  • Distribution Channel Management for effective Revenue Management
  • Revenue Management case study

Δείτε αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ

Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάρια:

  • Senior Management & Hospitality Entrepreneurs.
  • Sales Executives in Hotels.
  • Digital Marketing Professionals.
  • Executives working for Online Travel Agencies (OTAs)
  • Hospitality Management and Sales Companies.
  • (Airbnb) home share accommodation Owners & Managers
  • Recent Graduates.
  • Anyone responsible for developing and/or implementing a performance marketing strategy for their Hospitality organization.
  • Anyone looking to pursue a career in digital and performance marketing – Seeking a powerful competitive advantage in the labour market.

Υλικό

  • Παρουσιάσεις εισηγητή/ών
  • Δυνατότητα να ξανά παρακολουθήσετε το Video του Σεμιναρίου
  • Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Κόστος συμμετοχής

1 σεμινάριο:   55 Ευρώ πλέον ΦΠΑ

2 σεμινάρια:   95 Ευρώ πλέον ΦΠΑ

3 σεμινάρια: 130 Ευρώ πλέον ΦΠΑ

Για επιπλέον του ενός συμμετεχόντων από μια εταιρεία, καθώς και όσους έχουν παρακολουθήσει προηγούμενα σεμινάρια μας, θα είναι αντιστοίχως 50 / 90 / 120 Ευρώ πλέον ΦΠΑ ανά άτομο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την γραμματεία (κα. Βάνα Στεφανίδου τηλ. 2102117676 εσ. 11 email [email protected] ή κα. Μαριάννα Παναγιώτου, τηλ: 210 2117676 εσ. 12, Email: [email protected]) ή με τον κ. Πάνο Φωτιάδη, τηλ: 6977127544, Εmail: [email protected]

Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής στα σεμινάρια της επιλογής σας, ΕΔΩ.

ksd Σεμινάρια ξενοδοχεία
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *