money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σωρεία ακυρώσεων από την φόρμα PLF|Πλήθος προβλημάτων και χάος στην λειτουργία|Αλλαγές ίσως και εντός της ημέρας στο πλαίσιο|ΦΟΡΜΕΣ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Σωρεία ακυρώσεων στο πολυαναμενόμενο άνοιγμα του ελληνικού Τουρισμού, προκαλεί η θέσπιση την τελευταία στιγμή κυριολεκτικά, της υποχρεωτικής συμπλήρωσης της φόρμας Passenger Locator Form (PLF), από όλους τους επιβάτες διεθνών πτήσεων προς την Ελλάδα, τουλάχιστον 48 ώρες πριν την πτήση.

Το θέμα ανέδειξε χθες το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, επισημαίνοντας τις δυσλειτουργίες που θα προκαλέσει λόγω του κατεπείγοντως, αλλά και κάποια οφθαλμοφανή λάθη και παραλείψεις. Ομοίως και σχετικά δημοσιεύματα στην Γερμανία, που επεσήμαναν τα προβλήματα.

Ωστόσο, χθες το βράδυ δεχθήκαμε καταιγισμό μηνυμάτων και e mails, από επαγγελματίες του κλάδου, αλλά και τουρίστες, που βρίσκονται σε αδιέξοδο, από το γεγονός ότι ουσιαστικά η ιστοσελίδα που πρέπει να μπει ο τουρίστας και να συμπληρώσει τα απαιτούμενα στοιχεία, ουσιαστικά δεν λειτουργεί και οι ελάχιστοι που έφτασαν ως το τέλος, συμπληρώνοντας τον ταχυδρομικό κώδικα (!!!) του ξενοδοχείου και τον κωδικό IATA, της πτήσης, δεν πήραν το πολυπόθητο qr code.

Οι επαγγελματίες τόνισαν και σε επώνυμες δηλώσεις τους που ακολουθούν την σωρεία ακυρώσεων που δέχονται, αλλά και την δυσφήμιση της χώρας στο εξωτερικό, καθώς μέχρι την Τετάρτη το πρωί που είναι προγραμματισμένες οι πρώτες πτήσεις δεν επαρκεί το χρονικό διάστημα για να υποβληθούν οι δηλώσεις.

Παράλληλα, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες κυβερνητικές πηγές, άμεσα δίδεται σιωπηλή αναστολή του 48ωρου, για ένα διάστημα 7 ημερών, ενώ μπορεί να υπάρξουν και ανακοινώσεις εντός της ημέρας με αλλαγές, από την κυβέρνηση. Στην κατεύθυνση αυτή εξετάζεται από την κυβέρνηση, το ενδεχόμενο να ισχύσει παράλληλα η συμπλήρωση της φόρμας στο αεροπλάνο, για όσους δεν κατάφεραν ή δεν μπόρεσαν να συμπληρώσουν την φόρμα ηλεκτρονικά. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι σύντομα θα υπάρξει και μετάφραση και σε άλλες γλώσσες των φορμών και των κειμένων, γεννώντας εύλογα ερωτηματικά γιατί δεν είχε γίνει.

Με τον τρόπο αυτό, ένα πολύ σωστό μέτρο, που ανακοίνωσε και εφαρμόζει η Κύπρος από τις 3 Ιουνίου, δυσφημείται και μαζί και η Ελλάδα.

HERAKLION-AIRPORT-JUN2018-MONEY-TOURISM-PHOTO-IMG_6583-640x480
Το αεροδρόμιο Ηρακλείου|money tourism copyright photo

Υπενθυμίζεται ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), εν όψει της απελευθέρωσης των πτήσεων εξωτερικού προς τα αεροδρόμια της χώρας μας, ενημέρωσε το επιβατικό κοινό για την αεροπορική οδηγία (Notam), που εκδόθηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου 2020 και ήδη ισχύει έως την Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020, και η οποία προβλέπει την υποχρεωτική συμπλήρωση της φόρμας Passenger Locator Form (PLF), από όλους τους επιβάτες διεθνών πτήσεων προς την Ελλάδα.

Ειδικότερα στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://travel.gov.gr/#/ υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες.

Οι καταγγελίες

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τις καταγγελίες:

  • Η ανακοίνωση έγινε το προηγούμενο Σάββατο, που οι tour operators ήταν κλειστοί και ουσιαστικά χθες προσπάθησαν να δουν τι σημαίνει η φόρμα αυτή και να ενημερώσουν τους πελάτες για το πως λειτουργεί και τι πρέπει να κάνουν. Οι επικοινωνίες λοιπόν με τους πελάτες ξεκίνησαν ουσιαστικά σήμερα και αν και υπήρξαν εταιρίες που έστειλαν στους πελάτες τους τα απαραίτητα στοιχεία (Τ.Κ., IATA code, Περιφέρεια {γιατί Notio Aigaio ή Sterea Ellada, είναι ακατανόητα για τους πελάτες}), δεν κατάφεραν να πάρουν το qr code, όσοι έφτασαν στο τέλος
  • Πολλοί πελάτες πριν την ενημέρωση από τους tour operators, προχώρησαν σε ακυρώσεις
  • Τα γραφεία του ΕΟΤ διακίνησαν με mails τις φόρμες, αν και στο διαβιβαστικό ανέγραφαν ότι πρέπει να συμπληρωθούν ηλεκτρονικά
  • Υπήρξε πληροφόρηση για έλεγχο με τεστ όλων των επιβαινόντων σε κάθε πτήση, αφού δεν θα είχαν qr code, γεγονός που θα σήμαινε ουρές τεράστιες και τρομερή καθυστέρηση στα αεροδρόμια
  • Για το θέμα ενεργοποιήθηκε και το τμήμα Διαχείρισης κρίσεων, κορυφαίου γερμανικού tour operator, που επιχείρησε να μιλήσει με τους αρμοδίους
  • Πολλοί επαγγελματίες αναρωτιώνται για πιο λόγο γίνονται αυτοί οι λανθασμένοι χειρισμοί και διερωτώνται μήπως δεν ήθελαν την έναρξη της τουριστικής σαιζόν, για την οποία επένδυσαν πολλά χρήματα για να τονώσουν την ζήτηση
ksd
adv
Δηλώσεις

Οι εξελίξεις αυτές προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες προς το υπουργείο Τουρισμού, από όλους τους tour operators της Γερμανίας, αλλά και από θεσμικούς φορείς του Τουρισμού. Μάλιστα σχετική επιστολή, σύμφωνα με πληροφορίες απεστάλη από θεσμικό παράγοντα και στον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.

Σημαντικοί εκπρόσωποι κορυφαίων tour operators, αλλά και ο πρόεδρος της ΠΟΞ κ. Γρηγόρης Τάσιος, είπαν στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ:

dts
Ο κ. Γιάννης Παπαδάκης του Der Touristik

Ο κ. Γιάννης Παπαδάκης, διευθύνων σύμβουλος της DTS Hellas, μέλος του Der Touristik Group, δήλωσε σχετικά: “Υπάρχουν πολλά και σοβαρά προβλήματα από Γερμανία και Τσεχία. Έχουμε πλήθος ακυρώσεων και είναι αδιανόητο να γίνονται τέτοιες ανακοινώσεις Σάββατο μεσημέρι. Έχουμε αφίξεις την 01.07 από Γερμανία Τσεχία και πληροφορηθήκαμε για την διαδικασία το Σάββατο στις 27.06 το μεσημέρι. Ενημερώσαμε τους συνεργάτες μας αλλά Σαββατοκύριακο είναι δύσκολη η επικοινωνία. Χθες έγινε ολόκληρος αγώνας για να ενημερωθούν οι πελάτες, αλλά υπήρχαν θέματα με την πλατφόρμα”.

Παράλληλα ο κ. Παπαδάκης θέτει και το θέμα της Σουηδίας, τονίζοντας: “Για την Σουηδία τελικά μάθαμε χθες ότι πρέπει να ακυρώσουμε, μέχρι νεοτέρας, τις πτήσεις και ουσιαστικά να ειδοποιήσουμε τους πελάτες ότι δεν θα πετάξουν…”.

theoharisΣύμφωνα με πληροφορίες μέχρι το βράδυ της Παρασκευής υπήρξαν πολλές επικοινωνίες με τον υπουργό Τουρισμό Χάρη Θεοχάρη για το θέμα αυτό, ο οποίος συνιστούσε αναμονή. Το ίδιο έγινε και το Σάββατο σε εμφάνισή του σε τηλεδιάσκεψη. Τελικά χθες το μεσημέρι ανακοινώθηκε μετά την κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, με αποτέλεσμα να υπάρχει και στο θέμα αυτό, πρόβλημα, αφού κάποιοι χάνουν τις δικαοπές τους, 2-3 ημέρες πριν πετάξουν.

Ο κ. Μάνος Δουλγέρης της Meeting Point Hellas|money tourism copyright photo

Από την πλευρά του ο κ. Μάνος Ντουλγκέρης, διευθύνων σύμβουλος του Meeting Point Hellas του group FTI , είπε: “Δεν έχω λόγια! Δύο ημέρες πριν την άφιξη γεμάτων αεροπλάνων και να τρέχουμε να ενημερώσουμε τους πελάτες για την νέα φόρμα. Και να μην λειτουργεί το σύστημα. Και οι υπεύθυνοι πηγαίνουν για φωτογραφίες στην Κω. Ο Θεός να βάλει το χέρι του”.

Ο κ. Θεόδωρος Μυλωνάκης, Managing Director Greece MTS

Ο κ. Θεόδωρος Μυλωνάκης,  Managing Director Greece του MTS, δήλωσε: “Είχαμε πολλές ακυρώσεις. Η LUXAIR ακύρωσε πτήσεις σε όλα τα νησιά και φοβάμαι ότι θα πάει παραπέρα… Αρχικά ακύρωσαν λόγω των ελέγχων και τώρα επιπλέον γιατί δεν προλαβαίνουν να ειδοποιήσουν τους πελάτες, την τελευταία στιγμή. Δεν μπορούν επισης να κάνουν κρατήσεις last minute, οι πελάτες, καθώς δεν έχουν όλοι smart phones και η φόρμα PLF έχει σοβαρά θέματα. Γράφει Notio Aigaio, Sterea Ellada, κ.λπ.. Ο πελάτης θα πρέπει να μάθει Γεωγραφία Ελλάδος ή ελληνικά αγγλικά! Πως να το χαρακτηρίσω…”.

demisΟ κ. Ντέμης Ευαγγελινός, γενικός αντιπρόσωπος Ελλάδος του  Blue Style Τσεχίας δήλωσε: “Η φόρμα έχει δημιουργήσει πολλά και σοβαρά ζητήματα. Έχουμε ακυρώσεις, ενώ έτσι θα πρέπει να ξεχάσουμε το last minute< που φέτος θα είναι πολύ σημαντικό”.

Αντίστοιχες τοποθετήσεις έκαναν και τουριστικοί πράκτορες από την Ρόδο και την Κέρκυρα.

Στέλεχος γερμανικού tour operator έγραψε στον Έλληνα αντιπρόσωπό του σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα εξής: “Με τα νέα μέτρα και τις ανακολουθίες  του υπουργείου χάλασε  η ημέρα μου.Όλοι οι ΤΟ’s, πράκτορες, γραφεία και πελάτες δεν μπορούν να το καταλάβουν. Είναι απαράδεκτο την τελευταία στιγμή. Πολλοί ακυρώνουν την τελευταία στιγμή, άλλοι φοβούνται και αλλάζουν τα ταξίδια τους π.χ. για Mallorca που είναι πολύ πιο απλά”.

tasiosΑπό την πλευρά του ο πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος είπε: “Δυστυχώς επιβεβαιώνω ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με την φόρμα. Ειδικά για τα Βαλκάνια που είναι και σημαντικοί πελάτες για την Χαλκιδική που δραστηριοποιούμε επιχειρηματικά, έχουμε πολλές καταγγελίες για το σύστημα. Όλο αυτό δυστυχώς δημιουργεί σοβαρά προβλήματα σε μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό Τουρισμό”.

Σχολιάζοντας το θέμα αυτό, ο κ. Δημήτρης Χαριτίδης, πρόεδρος της TEZ TOUR HELLAS δήλωσε: “Οι πελάτες μας δεν έχουν πρόβλημα με την διαδικασία, αν και παρουσιάζει προβλήματα, ωστό εκεί που σίγουρα θα δημιουργηθούν θέματα, είναι σε κρατήσεις last minute. Και αυτό σε μια χρονιά που το last minute θα έχει σημαντικό ρόλο”.

Στο ξενοδοχείο AGAVE BOUTIQUE HOTEL στην Ζάκυνθο, η υπεύθυνη Κρατήσεων κα. Λίνα Λάππου, συνέταξε αυτοματοποιημένο μήνυμα στην προσπάθεια της να ενημερώσει τους πελάτες.

Το μήνυμα έχει ως εξής: “In Zakynthos, all beaches are open, most of the hotels as well. Shops, restaurants, facilities are also open, and gradually, as more people are arriving at the island, more and more are opening. It is pretty safe in our island, as the authorities here have taken all the measures that the greek goverment is requesting.
A “quarantine” hotel is also established, which will accommodate, if neccesary, covid-19 cases. Also, Zakynthos has a big and newly built hospital. At our property we take all the obligatory and neccesary actions, in order for us and for our guests, to be safe.
Here: https://travel.gov.gr/#/ you will find the form that you need to fill, in order to provide this to the airport [it is a new website, so it will probably have some technical (bug) issues for 1-2 days]. At the aiports, ports and borders, they will make random tests, which usually will depend on the origin country of the travellers. So I cannot tell you for sure if you are going to be tested. If tested though, they will contact you in about 1 day after the test, if it is positive. As for the quarantine, no, at your arrival here you will not be quarantined.

I hope my info’s helped”!

Γνωστός ξενοδόχος από την Βόρεια Ελλάδα, σχολίασε στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: “Το σύστημά τους δεν στέλνει το QR , με αποτέλεσμα σήμερα να ακυρώνονται όλες οι κρατήσεις οδικού τουρισμού για την βόρεια Ελλάδα, ειδικά από Ρουμανία, που είχαν άφιξη μεταξύ 1/7/20 και 5/7/20.
Παρατηρώντας το ιστορικό των αποφάσεών τους, είναι ξεκάθαρο πλέον ότι δεν πρόκειται για ανεπάρκεια ή ανικανότητα αλλά για εγκληματική και ύπουλη πολιτική!
Φαίνεται ότι κυβέρνηση έχει λάβει την απόφαση να μας κλείσει (ειδικά τους μικρούς), χωρίς όμως να το κάνει επίσημα με ότι συνεπάγεται αυτό, άλλα μέσω ανακοινώσεων της τελευταίας στιγμής και με δήθεν αστοχίες της τελευταίας στιγμής.

heraklion exh
φωτό: Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου

Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι στην πραγματική ομάδα λήψης αποφάσεων δεν συμμετέχουν άνθρωποι του τουρισμού (με εξαίρεση πιθανόν κάποιους πολύ μεγάλους που πιθανόν να έχουν και επιχειρηματικό συμφέρον να καταστραφούν αντίπαλοι), παρά μόνο υπάλληλοι οι οποίοι δεν θα έχουν καμία προσωπική επίπτωση αν βαλτώσει τελείως ο τουρισμός και έχουν την άποψη ότι δεν πρέπει να μπει κανένας τουρίστας στην χώρα μας.

Και για όλα τα απαράδεκτα που έχουν κάνει δεν ακούγεται τίποτα από τα μεγάλα ΜΜΕ!”.

Και κάποιος ακόμη έγραψε: “Κάνουν το παν ώστε να μην έρθουν τουρίστες στην Ελλάδα. Τι θα έκαναν δηλ. αν ο τουρισμός δεν ήταν η βαριά μας βιομηχανία; Προχειρότητα, ανικανότητα. Ανεπάρκεια!!! Ο χρόνος ήταν αρκετός για προσεκτική δουλειά. Αλλά όπως πάντα τίποτα! Γνωρίζουν όλοι αυτοί που αποφασίζουν το σημαίνουν όλα αυτά; Τα ταξίδια της τελευταίας στιγμής τα σταματούν στην ουσία. Οι ξένοι γνωρίζουν τα νησιά όπως βλέπουν στους καταλόγους και όχι με τις γεωγραφικές ταξινομήσεις. Η Κρήτη όμως kriti; Οι τουρίστες γνωρίζουν την Ρόδο την Κω και όχι το Νότιο Αιγαίο!
Ποιοι αποφασίζουν; Ποιοι πολεμούν τον τουρισμό;”

Από Γαλλία

Υψηλόβαθμα στελέχη δύο μεγάλων γαλλικών tour operators, απέστειλαν τα ακόλουθα μηνύματα σε ελληνικά DMC’s που συνεργάζονται:

Photo by Léonard Cotte on Unsplash
Photo by Léonard Cotte on Unsplash

“Dear ….

I suppose you are aware of this new clever decision of « PLF » as described in the article below ?

https://www.keeptalkinggreece.com/2020/06/27/greece-travel-lfight-passengers-international-plf-mandatory-caa/

How come clever people can decide of such thing 48 hours before reopening of Greece to the tourists ? There is no information. Nobody knows what to do.

Obviously, there is no website in French about this.

I guess that greek government wants to reassure the Greeks about the Covid-19 foreign threat but doing it this way with no whatsoever preparation, it will discourage people to visit Greece this summer.

If you have any information about it, please let me know.

Best regards”

και

“Dear

ksd
adv

Our clients are getting worried about the new requirement and whether we will have any difficulties upon arrival.

By the way: all big German tour operators and airlines were caught by surprise, it is too short notice for such a drastic measure. The threat of 36hrs quarantine will lead to decreased bookings, no doubt.

Best regards”.
(σ.σ. έχουμε τα πρωτότυπα μηνύματα και έχουμε διαγράψει τα στοιχεία αποστολέα και παραλήπτη).

Και ένας που τα κατάφερε

Τουρίστας που κατάφερε να ολοκληρώσει την διαδικασία με την βοήθεια του t.o που του απέστειλε τα σχετικά στοιχεία, αντί για το … πολυπόθητο qr code, έλαβε την ακόλουθη απάντηση: “Dear Mr.

Thank you for completing the Passenger Locator Form before your trip to Greece. We appreciate your cooperation in this extraordinary circumstance. We are doing everything we can to accommodate your stay in Greece and keep you safe.

Beginning July 1, 2020, the Greek government has determined how the country will welcome travellers, carry out the necessary diagnostic screening, and keep everyone safe throughout the season.

We will shortly be in touch again with more details with regards to your submitted PLF document.

In the meantime, you can continue planning your trip to Greece and we are looking forward to welcome you here. The Greek summer is a state of mind.

Stay safe, stay healthy, and enjoy Greece”.

Οι φόρμες και ο ΕΟΤ

Όπως προαναφέρεται γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό απέστειλαν τις φόρμες, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με την ακόλουθη εισαγωγή:

“Dear madam/sir

I am forwarding the forms to be filled for all the passengers entering in Greece, which we just received by the Ministry of Tourism.

Please note that the forms should be filled only through internet, at the link https://travel.gov.gr/#/

I am sorry for any  inconvenience.

Kind regards”

Οι φόρμες που εστάλησαν μέσω μηνυμάτων στην τελευταία τους έκδοση, έχουν ως εξής:

ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ

ΠΛΟΙΑ

ΟΔΙΚΩΣ

ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Tagged

9 σχόλια στο “Σωρεία ακυρώσεων από την φόρμα PLF|Πλήθος προβλημάτων και χάος στην λειτουργία|Αλλαγές ίσως και εντός της ημέρας στο πλαίσιο|ΦΟΡΜΕΣ

  1. Ειναι λυπηρο να εξακριβωνουμε οτι εχουμε να κανουμε με απλουσ ερασιτεχνες! Αν δεν γνωριζουν γιατι δεν ρωτανε. Τους ΓΓ γιατι τους εχουν? τα Γραφεια ΕΟΤ γιατι υπαρχουν? οι επικοινωνια με τους Οργανωτες ΤΟ υπαρχει?

  2. Αναρωτιέμαι! Πότε τελικά στην Ελλάδα θα αποφασίζουμε αφού πρώτα σκεφτούμε και επακριβώς ελέγξουμε.
    Κρίμα για την πατρίδα μας.

  3. Greek summer, state of mind…Για να μεινει μόνο στην ονείρωξη το Ελληνικο καλοκαιρι, ουτε καν σε ονειρο. Οπως το live your Myth in Greece, πριν καποια χρόνια που παρεμπεμπε στο …ολα τελικα ειναι Μυθος, στην πραγματικοτητα. Ξυπνηστε, ηλιθιοι, και αφήστε κανενα ανθρωπο που γνωριζει απο Τουρισμό να ασχοληθεί γιατι μας βλεπω του χρονου να καταποντιζόμαστε μαζί σας. Θεοχάρη ανθρωπε μου, ξυπνα, σε τραβάνε κατω μαζι τους τα τζιμανια σου. Αλλά τωρα μάλλον ειναι αργά..

  4. ο τουρισμός στην ελλάδα προόδευσε όσο προόδευσε γιατί δεν έχει να κάνει με το κράτος , λειτουργεί από μόνος του εδώ και δεκαετίες . Τώρα που αναγκάστηκε να στηριχτεί στο κράτος αναγκαστικά , ιδού το αποτέλεσμα . Αλλά δεν ειναι άλλωστε αναμενόμενο ; τι σχέση έχει το ελληνικό δημόσιο με εναν δυναμικό τομέα όπως ο τουρισμός και οι τουριστικοί επιχειρηματίες;

  5. Διαμαρτυρονται οι ανθρωποι του Τουρισμου, οι οποιοι αποφασισαν να λειτουργησουν τις επιχειρησεις τους, κατω απο τις συγκεκριμενες δυσκολες συνθηκες, παρα το οτι, οι οιωνοι ηταν ”δυσοιωνοι” και τα περισσοτερα απο αυτα που συμβαινουν, ηταν λιγοτερο ή περισσοτερο αναμενομενα, για εναν σκεπτομενο επαγγελματια του κλαδου, γιατι ενα μεγαλο ποσοστο ειναι της αποψης, που λεει: ”Καλα μωρε, στην Ελλαδα ειμαστε, ολα απαγορευονται και ολα επιτρεπονται. Στο τελος θα τη βολεψουμε τη δουλεια!” Αυτα ισχυουν για αυτους τους ανθρωπους! Για εκεινους τους ανθρωπους, ομως, του κλαδου, που βλεποντας που παει το πραγμα – και που εισαι ακομη, με το τι μπορει να γινει με τα πρωτα πολλαπλα κρουσματα – αποφασισαν να μην ανοιξουν τις επιχειρησεις τους, αυτους τους ανθρωπους, ποιος θα τους αποζημιωσει, για αυτην τους της, εξ αναγκης αποφασης, που πηραν λογω της ανικανοτητας της Κυβερνησης;

  6. Δυστυχώς η κατάσταση είναι ακόμη πιο τραγική:
    (1) το travel.gov.gr δεν ανοίγει σε πολλά PC που βρίσκονται στο εξωτερικό για αγνώστους λόγους (ασχέτως Browser και OS) μάλλον υπάρχουν λάθη στους περιορισμούς διευθύνσεων IP…
    (2) το travel.gov.gr ανοίγει σε Smartphones (πάλι καλά)
    (3) στα ΜΜΕ μιλάνε για App (Visit Greece;) η οποία ή δεν υπάρχει ή δεν είναι προσβάσιμη σε όλα τα AppStores;
    (4) το travel.gov.gr υπάρχει μόνο στα αγγλικά
    (5) δεν υπάρχει Hotline, τηλέφωνο, μαιλ ή άλλος τρόπος επικοινωνίας σε περίπτωση προβλήματος
    (6) η φόρμες έχουν σοβαρά προβλήματα εργονομίας που σε πολλές περιπτώσεις κάνουν αδύνατο να τις συμπληρώσει ένας τουρίστας (την πρώτη μέρα δε δεχόταν πχ το IATA Code της Aegean A3 κτλ)
    (7) όλους όσους έχω ρωτήσει έχουν λάβει μαιλ του τύπου «θα σας ειδοποιήσουμε» και δεν έχει λάβει QR code άμεσα (εγώ συμπλήρωσα το PLF πριν 3 μέρες και ακόμη περιμένω)
    (8) σύμφωνα με φήμες το QR code το λαμβάνει κανείς 1-2 πριν την άφιξη, δεν υπάρχει καμμία πληροφορία στο travel.gov.gr σχετικά με αυτό το θέμα
    (9) σύμφωνα με τις επίσημες πληροφορίες μπορεί να υποθέσει κανείς ότι δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στη χώρα χωρίς QR code (ποιος πληρώνει την άμεση πτήση επιστροφής;)
    (10) Για αυτούς που θα κάνουν τεστ μιλάνε για 36 ή 24 ώρες περιορισμό μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα – πόσες είναι τελικά και τι γίνεται αν δεν βγουν σε 24 ή 36 ώρες;

    Όλα αυτά θα ήθελα να τα στείλω σε κάποιον αρμόδιο, αλλά βλέπε (5).

    Να σημειώσω ότι δεν είμαι τουρίστας και θέλω παρά πολύ να έρθω στην Ελλάδα – ο μέσος τουρίστας μετά το (1) ή (4) δεν θα έρθει Ελλάδα…

    1. Έχετε απόλυτο δίκιο και σας ευχαριστούμε πολύ που αφιερώσατε τόσο χρόνο για να γραψετε το κειμενο

  7. Και τώρα που μεταφράσαν το travel.gov.gr από τα αγγλικά στα γερμανικά, αναρωτιέμαι γιατί το έκαναν με Google Translate και όχι με έναν μεταφραστή που να ξέρει έστω μέτρια γερμανικά…

  8. Εγώ που θλεω να ταξιδεψω την επόμενη παρασκευη συμπλήρωσα τηαν αίτηση το περασμλενο Σάββατο και πήρα απαντηση ιδια με αυτη που προαναφέρεται στο κείμενο , και παρόλο που λέει ότι θα επικοινωνήσουν ξανα ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση . Η φόρμα επίσημα υπάρχει και στα γερμανικά αλλά δε δουλευει τίποτα και δεν υπάρχει και ενα τηλέφωνο , να ρωτήσεις αν έχεις προβλημα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *