ΑΦΙΕΡΩΜΑ – Στρώματα και προϊόντα ύπνου: Σημείο αναφοράς για τα ξενοδοχεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Με αιχμή του δόρατος το πλέον σημαντικό κομμάτι της διαμονής, τον ύπνο, η επιλογή και αγορά στρωμάτων, αλλά και λοιπών προϊόντων ύπνου, αποτελεί την απόλυτη επενδυτική κίνηση, που αναδεικνύει την υπεραξία ενός ξενοδοχείου.

Άλλωστε, ένα καλό ποιοτικά στρώμα και μαξιλάρι βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα των προσδοκιών του ταξιδιώτη από το κατάλυμα που θα φιλοξενηθεί.

Το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στο τεύχος Νοεμβρίου, που συμμετέχει στην έκθεση XENIA, δημοσιεύει ένα πλήρες αφιέρωμα με τις πρωταγωνίστριες εταιρίες της αγοράς στρωμάτων και ύπνου και τις καινοτομίες που λανσάρουν.

Στις ημέρες μας, στην ελληνική αγορά στρωμάτων και προϊόντων ύπνου δραστηριοποιείται ένας αξιόλογος αριθμός επιχειρήσεων, οι οποίες παρέχουν πληθώρα προτάσεων σε στρώματα, μαξιλάρια, ανωστρώματα, αλλά και κρεβάτια, που διακρίνονται για την ποιότητα και την ανθεκτικότητα στη σκληρή, καθημερινή χρήση.

Επιχειρήσεις που προσφέρουν customized προϊόντα, με βάσει τις ιδιαίτερες ανάγκες, απαιτήσεις και φιλοσοφία κάθε ξενοδοχείου χωριστά.

Το στρώμα, αλλά και το μαξιλάρι αποτελούν σημείο αναφοράς για την εμπειρία ύπνου, γεγονός που τα μετατρέπει αυτόματα σε ένα από τα πιο σημαντικά facilities των ξενοδοχείων και σε ανταγωνιστικό ή μη πλεονέκτημά τους.

Η επιλογή, λοιπόν, των ιδανικών προϊόντων ύπνου μπορεί να «απογειώσει» την εμπειρία ύπνου του πελάτη ενός ξενοδοχείου σε βαθμό που να υποτιμήσει ή και να παραβλέψει τυχόν άλλες παραλείψεις. Με άλλα λόγια τα προϊόντα ύπνου συμβάλλουν αποφασιστικά στην εικόνα που δημιουργεί ο ταξιδιώτης για το ξενοδοχείο που έχει καταλύσει, άρα στη φήμη του ξενοδοχείου. Ευτυχώς, αυτό είναι κάτι που αναγνωρίζουν οι επιχειρηματίες ξενοδόχοι -τουλάχιστον σε ένα σημαντικό ποσοστό- γι’ αυτό και προχωρούν συχνά σε ανανέωση των στρωμάτων και των λοιπών προϊόντων ύπνου, ακολουθώντας τις οδηγίες και συστάσεις των «ειδικών», που προτείνουν αντικατάστασή τους κάθε 7-10 χρόνια.

Η ξενοδοχειακή αγορά, στην πλειοψηφία της προσανατολίζεται σε mainstream προϊόντα. Όμως, η είσοδος διεθνών ομίλων ξενοδοχειακών μονάδων ανεβάζει τον πήχη των απαιτήσεων.

Τα στρώματα χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες, αυτά με ελατήρια και τα στρώματα χωρίς ελατήρια, με memory foam και latex, που αποτελεί και την τελευταία τάση σήμερα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *