ksd copyright
© money tourism copyright photo

Τι επιθυμούν οι luxury Γερμανοί ταξιδιώτες…

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιώτες με οικονομική ευρωστία στη Γερμανία δεν επιθυμούν μόνο ξενοδοχεία πέντε αστέρων και κορυφαία άνεση, αλλά και μοναδικές εμπειρίες και ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά τους, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.

Σύμφωνα με έρευνα, που δημοσιεύεται στο fvw.com, οι high class πελάτες επιθυμούν ένα μείγμα παραδοσιακών προϊόντων πολυτελείας στα ταξίδια τους. Σημειώνεται, πως οι luxury πελάτες δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις αξιολογήσεις του διαδικτύου και στα σχόλια, αλλά ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων παραμένει μακράν ο πιο σημαντικός παράγοντας.

Για παράδειγμα, οι luxury κρουαζιέρες δεν είναι μόνο δημοφιλής στους μεγαλύτερους ηλικιακά πελάτες, αλλά συνιστά και επιλογή διακοπών για περισσότερους από τους μισούς, που γεννήθηκαν από το 1967.

Από την άποψη των γενικών κινήτρων ταξιδιού, υπάρχουν δύο κύριοι τύποι. Ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια ή τους φίλους είναι το σημαντικότερο στοιχείο φτάνοντας στο 62% όλων των ερωτηθέντων. Ιδανικά αυτό συνδυάζεται με ιδιαίτερες στιγμές ή μοναδικές εμπειρίες που παραμένουν αξέχαστες για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μια άλλη σημαντική ανάγκη σε όλες τις ηλικιακές ομάδες είναι η χαλάρωση από την αγχωτική καθημερινή ζωή.

Διαφορές μεταξύ πέντε διαφορετικών γενεών

Silent Generation (γεννημένοι πριν από το 1946): Οικείο περιβάλλον για διακοπές, αλλά και η αναγνώριση από τους οικοδεσπότες έχουν καθοριστική σημασία. Η ταξινόμηση των πέντε αστέρων είναι λιγότερο σημαντική από ό, τι για άλλες ηλικιακές ομάδες.

Baby boom (1947-1966): Έντονες εμπειρίες, αυτο-προβληματισμού, «ύπαρξη εσωτερικής ισορροπίας» είναι οι κορυφαίοι παράγοντες για αυτήν την ομάδα πελατών. Λιγότερο πιθανό είναι να απομακρυνθούν από ξενοδοχεία πρώτης κατηγορίας προς λιγότερη άνεση.

Generation X (1967-1982): Αυτή η ηλικιακή ομάδα έχει την ισχυρότερη επιθυμία για χαλάρωση. Δεν θέλουν να κάνουν λάθη με την κράτηση των διακοπών τους και είναι πιο πιθανόν να βασίζονται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Millennials (1983-1994): Αυτή η γενιά έχει το υψηλότερο ποσοστό των «ανακαλύψεων» που θέλουν να συνδυάσουν την πολυτέλεια πέντε αστέρων με τις εντατικές προσωπικές εμπειρίες. Αλλά έχουν επίσης μια μεγάλη επιθυμία για χαλάρωση.

Generation Z (1995-2010): Μια αλλαγή από την καθημερινή ζωή, εκπλήξεις και μοναδικές εμπειρίες στις διακοπές είναι ιδιαίτερα σημαντικές για αυτή την ηλικιακή ομάδα. Αλλά την ίδια στιγμή έχουν επίσης το δεύτερο υψηλότερο σκορ από την άποψη της επιθυμίας για χαλάρωση. Τα πορίσματα της έρευνας συνάδουν σε μεγάλο βαθμό με τις εμπειρίες των γερμανικών τουριστικών πρακτόρων στην premium αγορά.

Πρώιμος δείκτης προτιμήσεων και τάσεων η premium αγορά

Αξίζει να σημειωθεί, πως ο Karl Pojer, επικεφαλής στο premium cruise operator Hapag-Lloyd Cruises, είπε ότι οι luxury πελάτες θέλουν «τα πάντα εκτός από το mainstream».
Επισημαίνεται, πως η συνολική σημασία της premium αγοράς, σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν είναι μόνο η οικονομική της αξία όσον αφορά τα έσοδα και τα κέρδη. Θεωρείται επίσης ως πρώιμος δείκτης προτιμήσεων και τάσεων που αργότερα εμφανίζονται στην ευρύτερη αγορά. Για παράδειγμα, η ζήτηση για πιο ατομικές, προσαρμοσμένες διακοπές ξεκίνησε στην αγορά πολυτελών κατοικιών και εξαπλώθηκε στην αγορά της επικρατούσας τάξης τα τελευταία χρόνια.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *