Travel

Έρευνα της Vrbo που διενήργησε για λογαριασμό της η εταιρεία ερευνών Ipsos, αποκάλυψε τις τάσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών και τους δικούς τους ονειρικούς προορισμούς για το 2019.

Για τους ονειρικούς προορισμούς

Η Αυστραλία είναι ο κορυφαίος ονειρικός προορισμός. Ωστόσο, η χώρα ήταν στην 18η θέση με τους πιο επισκέψιμους προορισμούς από Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2018, σύμφωνα με στοιχεία της Expedia. Η διαφορά μεταξύ ονείιρου και πραγματικότητας σηματοδοτεί ότι τα εμπόδια του χρόνου και του χρήματος είναι οι αποφασιστικοί παράγοντες για το αν οι Αμερικανοί θα κάνουν τελικά τις ονειρικές τους διακοπές .Αυτό ισχύει για κάθε ηλικιακή ομάδα, εκτός από τους millennials, οι οποίοι μπορούν και να δανειστούν για να κάνουν ταξίδια (37%) σε σύγκριση με τους Gen Xers (27%) και τους baby boomers (15%).

Γιατί ταξιδεύουν

Οι Millennials κατά 45% δήλωσαν ότι ταξιδεύουν καθαρά για εξερεύνηση.

Οι Gen Xers στο 20% των ατόμων ηλικίας 35 έως 54 ετών δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν για μια ειδική περίσταση το 2019. Από αυτά, το 44% δήλωσε ότι η ειδική περίσταση είναι ορόσημο, όπως επέτειος ή  γενέθλια.

Οι Baby Boomers είναι η λιγότερο πιθανή ομάδα που θα ταξιδέψει για ένα χόμπι ή δραστηριότητα, όπως surfing, πεζοπορία ή σκι (6%), μια διαφορά 17% από τους Millennials.

Προτιμήσεις 

Η πρόσβαση στο Internet / WiFi είναι η σημαντικότερη παροχή για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες όλων των ηλικιών, που ξεπερνούν τις παραδοσιακές ανάγκες όπως  τηλεόραση και  κλιματισμός.

Το WiFi είναι τόσο σημαντικό που το 75% δήλωσε ότι θα επιδιώξει διαμονή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο / WiFi, ενώ μόνο το 59% δήλωσε ότι επιθυμούν την τηλεόραση. Για τους Millennials ισχύει ότι το 72% θέλει πρόσβαση στο διαδίκτυο και το 41% ​​θεωρεί σημαντικό να έχει τηλεόραση.

Ταξίδια με τους φίλους και την οικογένεια

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ενώνονται με μια κοινή επιθυμία να ταξιδέψουν με φίλους και οικογένεια και να χαλαρώσουν όταν ταξιδεύουν. Και οι τρεις ηλικιακές ομάδες είδαν αύξηση στους ταξιδιώτες οι οποίοι δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν με ομάδα τεσσάρων ή περισσότερων φέτος σε σχέση με πέρυσι, αύξηση  δηλαδή, κατά 2% ενώ το 52% δήλωσε ότι οι οικογενειακές διακοπές είναι ο λόγος για τα ταξίδια τους φέτος.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ