Την ερχόμενη εβδομάδα η νέα τουριστική καμπάνια της χώρας | Στο Βελιγράδι ο Β. Κικίλιας για τον οδικό τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Την ερχόμενη εβδομάδα θα παρουσιαστεί και θα ξεκινήσει η νέα καμπάνια του ελληνικού Τουρισμού για την θερινή περίοδο και το προϊόν “sea sun and sand”, ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος ταξιδεύει στο Βελιγράδι, στο πλαίσιο ενίσχυσης κυρίως του οδικού τουρισμού,  που φέτος πλήττεται από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, την ακρίβεια και το ενεργειακό.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες μέρες ο κ. Κικίλιας είχε ταξιδέψει για τον ίδιο λόγο στο Βουκουρέστι, ενώ όπως ανέφερε “οι προσπάθειες για την προσέλκυση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση”. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2019 οι οδικές αφίξεις τουριστών είχαν ξεπεράσει τα 10 εκατ., σε σύνολο 31 εκατ. αφίξεων συνολικά. Θα ακολουθήσουν επισκέψεις σε Πολωνία και μετά Γερμανία, ενώ για το Φθινόπωρο αναμένεται αύξηση των τουριστών από το Ισραήλ.

Ο υπουργός Τουρισμού ανέφερε μια σειρά από στοιχεία και ενδείξεις που οδηγούν στην εκτίμηση για μια πολύ καλή τουριστική χρονιά, η οποία θα θυμίζει “ημέρες Ολυμπιάδας 2004”.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι:

  • Φέτος υπάρχουν υπερπολλαπλάσιες πληρότητες σε μη δημοφιλείς προορισμούς, όπως τα  Λουτρά Πόζαρ,  ο Άγιος Αθανάσιος, η Θάσος, η Παύλιανη, κ.ά., ενώ υπήρξαν περιοχές που έφτασαν το 90% πληρότητα το Πάσχα.
  • Η Delta συζητά να συνεχίσει τις πτήσεις και τον Χειμώνα, ενώ η Emirates εξετάζει την Θεσσαλονίκη.
  • Όλες οι περιφέρειες αξίζουν προβολή και πρώτη φορά φέτος έκανε ο ΕΟΤ καμπάνια  12 μήνες, που είχε αποτέλεσμα.
  • Η Κρουαζιέρα αυξήθηκε κατά 180% στη Θεσσαλονίκη και το 55% του συνόλου στην κρουαζιέρα κάνουν home port στα λιμάνια της χωρας.
  • Υπάρχει 130% αύξηση στο λιμάνι του Πειραιά και μεγάλη αύξηση και στην  Κρήτη.

Ακόμη ο κ. Κικίλιας είπε ότι σήμερα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για μάσκες σε κλειστούς χώρους, αεροδρόμια, κ.λπ., μετά την συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής, υπογραμμίζοντας ότι “θα ακολουθήσουμε μια κοινή γραμμή με τις άλλες χώρες”.

Όπως δε είπε χαρακτηριστικά, “Ο Τουρισμός είναι η πιο πλήρης εμπορική δραστηριότητα και προτεραιότητά μας φέτος είναι να μπορέσει μα στηριχτεί και να ευημερήσει η μέση ελληνική οικογένεια”. Αναφέρθηκε εκτενώς στις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις από τις ΗΠΑ που ξεπερνούν τις 500.000, και ότι ήδη οι αφίξεις έχουν ήδη ξεκινήσει, ωστόσο υπενθυμίζεται ότι το 2019 οι Αμερικανοί τουρίστες είχαν ξεπεράσει το 1,1 εκατ..

Τέλος έκανε αναφορά στην ανάγκη δημιουργία μεγάλου συνεδριακού κέντρου τουλάχιστον 6.000 θέσεων στην Αθήνα, ενώ υπογράμμισε ότι “το 2022 δεν μπορεί να συγκριθεί με το 2019 γιατί δεν υπήρχαν πολλαπλές κρίσεις σε διαφορά μέτωπα…”.

Tagged

1 σχόλιο στο “Την ερχόμενη εβδομάδα η νέα τουριστική καμπάνια της χώρας | Στο Βελιγράδι ο Β. Κικίλιας για τον οδικό τουρισμό

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *