TUI & Jet2holidays πρώτες σε άδειες ATOL | Μειώνει τη διαφορά η Jet2

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) ενέκρινε την αύξηση της τρέχουσας άδειας ATOL της Jet2holidays για τη μεταφορά 4,656 εκατομμυρίων ατόμων, έναντι 3,8 εκατομμυρίων, αμέσως πίσω από την TUI UK.

Ο διευθύνων σύμβουλος του αερομεταφορέα, Steve Heapy, εξήγησε ότι η άδεια αυξήθηκε μέσω ανακοίνωσης τροποποίησης “επειδή οι πωλήσεις μας ήταν πολύ καλύτερες από ό,τι νομίζαμε”.

Χαρακτήρισε την αύξηση των 865.000 θέσεων στην παρούσα συγκυρία ως “συγκλονιστική με την καλή έννοια”, κι επισήμανε ότι ο αερομεταφορέας δεν ακύρωσε ούτε μία πτήση λόγω έλλειψης προσωπικού, ενώ κέρδισε και μια σειρά από νέα βραβεία τις τελευταίες εβδομάδες, μεταξύ των οποίων, το Which? Travel Brand of the Year και Best Short Haul Operator στα News UK Travel Awards.

Ο Heapy δήλωσε ότι η κίνηση της CAA δείχνει πόση εμπιστοσύνη έχει στην Jet2holidays, τον νούμερο δύο κάτοχο αδειών ATOL στο Ηνωμένο Βασίλειο, πίσω από την TUI UK.

“Σε μια εποχή που η κυβέρνηση δίνει αυξημένη έμφαση στην οικονομική σταθερότητα και την επιχειρησιακή ικανότητα των εταιριών, αυτό αποδεικνύει πόσο σίγουρη είναι η CAA για τις συνεχιζόμενες δραστηριότητές μας”, είπε.

Ο Heapy δήλωσε ότι η νέα του άδεια τοποθετεί την Jet2holidays τώρα σχεδόν 467.000 θέσεις πίσω από τον κορυφαίο κάτοχο Atol, την TUI UK.

Η TUI UK κατέχει, επί του παρόντος, άδεια για τη μεταφορά περισσότερων από 5,1 εκατομμυρίων επιβατών, γεγονός που την τοποθετεί μπροστά από την Jet2holidays για σχεδόν 467.000 απευθείας πωλήσεις. Ωστόσο, η TUI έχει επίσης άδεια για περισσότερες από 86.000 πωλήσεις ATOL προς ATOL μέσω τρίτων ταξιδιωτικών εταιριών, γεγονός που της δίνει ένα συνολικό προβάδισμα λίγο πάνω από 553.000 θέσεις.

Χθες η Jet2holidays εγκαινίασε μία νέα ψηφιακή καμπάνια, που στόχο έχει να στρέψει ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες σε ανεξάρτητα ταξιδιωτικά γραφεία, που αποτελούν τον απόλυτο πυρήνα της επιτυχημένης δραστηριοποίησης της εταιρίας, όπως είπε ο επικεφαλής των εμπορικών πωλήσεων της Jet2holidays, Alan Cross.

Η προωθητική ενέργεια τέθηκε σε λειτουργία στη Βρετανία και στοχεύει να προσεγγίσει έως και πέντε εκατομμύρια ενήλικες ταξιδιώτες, ενώ θα υποστηριχθεί από μια εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Facebook και το Instagram.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *