money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

TUI Russia: Περί τα 2 εκατ. τουρίστες το 2021|Ξεπέρασε τα προ-πανδημικά επίπεδα|Στόχος τα 5 εκατ. το 2023

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εξυπηρετώντας 1,9 εκατομμύρια τουρίστες, εφέτος, έναντι 1,5 εκατ. το 2019, η TUI Russia ξεπέρασε τα προ-πανδημικά επίπεδα, ενώ στα σχέδια του tour operator για το 2022-2023 είναι η διακίνηση 3,2 εκατ. τουριστών και 5 εκατ. τουριστών, αντίστοιχα.

Ο tour operator παρουσίασε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα του 2021 και ανακοίνωσε τα σχέδιά του, στο πλαίσιο ταξιδιού γνωριμίας για το νέο έτος, με τη συμμετοχή 256 εκπροσώπων του τουριστικού λιανικού εμπορίου στο Sharm el-Sheikh της Αιγύπτου.

Ο εμπορικός διευθυντής της TUI Russia, Vladimir Rubtsov, δήλωσε ότι το 2021 ήταν αρκετά επιτυχημένο για τον τουριστικό πράκτορα. “Ήδη, μέχρι στιγμής, 1,8 εκατομμύρια τουρίστες μας έχουν επιλέξει για τις διακοπές τους. Και προβλέπουμε ότι αυτό το νούμερο θα φτάσει τα 1,9 εκατομμύρια, μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, νούμερο αυξημένο, σε σύγκριση με το προ-πανδημικό έτος του 2019, όταν διακινήσαμε 1,5 εκατομμύρια τουρίστες. Αναπτυσσόμαστε αρκετά επιτυχημένα, εργαζόμαστε σε ανοιχτές κατευθύνσεις και στην εγχώρια αγορά. Έτσι, ξεκίνησαν προγράμματα ναύλωσης στο Ταταρστάν, την Καρελία και τη Σαχαλίνη. Παρουσιάσαμε το co-branding FUN & SUN, ξεκινήσαμε και αναπτύσσουμε την πλατφόρμα FUN & SUN”, είπε.

Σύμφωνα με τον Vladimir Rubtsov, στην αύξηση του αριθμού των τουριστών που θα διακινήσει ο tour operator, το 2022 θα συμβάλει ιδιαίτερα το πρόγραμμα στην Αίγυπτο, όπου η TUI Russia προγραμματίζει να στείλει περισσότερους από 1 εκατομμύριο τουρίστες. Επίσης, η TUI Russia θα συνεχίσει αναπτύσσει ιδιαίτερα τις αναχωρήσεις από την περιφέρεια της Ρωσίας, σχεδιάζοντας να πετάξει από 38 περιοχές σε διάφορους προορισμούς.

Σύμφωνα με την Anna Malinina, διευθύντρια διανομής της εταιρίας, η TUI Russia ήταν και παραμένει ένας “τουριστικός πράκτορας με ανθρώπινο πρόσωπο”. “Επιτρέψαμε τη μεταφορά κεφαλαίων σε διαφορετικές παραγγελίες. Πρακτικά έχουμε εξοφλήσει τα χρέη των πελατών μας. Δίνουμε όχι μόνο μια αυξημένη προμήθεια, αλλά και ένα μπόνους, έναν κωδικό προσφοράς και μια έκπτωση στους πράκτορες, καθώς και μπόνους για τους τουρίστες “, είπε.

Η ίδια μίλησε, επίσης, για την ανάπτυξη της ιδέας FUN & SUN, που ξεκίνησε το 2017 και σήμερα η επωνυμία περιλαμβάνει τα ξενοδοχεία: FUN & SUN Active, FUN & SUN Family και FUN & SUN Smart. Με την επωνυμία FUN & SUN, η TUI λειτουργεί τρία ξενοδοχεία και θα προστεθούν περισσότερα στο μέλλον.

Επίσης, εφέτος, κυκλοφόρησε η πλατφόρμα FUN & SUN, όπου στις αρχές Ιανουαρίου 2022, θα προστεθούν και περιηγήσεις. Η εφαρμογή για κινητά FUN & SUN Expert θα κυκλοφορήσει πριν από την Πρωτοχρονιά, καθώς τώρα βρίσκονται σε εξέλιξη οι τελευταίες δοκιμές. Αυτό θα είναι το “Uber” για το οποίο μιλούν όλοι και που κανείς άλλος δεν έχει. Έτσι, η TUI θα είναι ο πρώτος tour operator που θα λανσάρει μια τέτοια εφαρμογή.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *