steve

Βράβευση των Jet2 και Jet2Holidays για την εξυπηρέτηση των πελατών εν μέσω της πανδημίας

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Οι Jet2 και Jet2Holidays βραβεύθηκαν ως η καλύτερη αεροπορική εταιρία και tour operator σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών εν μέσω της πανδημίας, όπως προέκυψε από έρευνα του MoneySavingExpert.com (MSE).

Στην έρευνα συμμετείχα περισσότεροι από 27000 άτομα και η Jet2holidays διακρίθηκε στην πρώτη θέση των tour operators και το ίδιο συνέβη για τη Jet2 στην κατάταξη των αεροπορικών εταιριών.

Η εταιρία δηλώνει ότι εν μέσω της πανδημίας και της συνεπαγόμενης καθήλωσης του στόλου το τηλεφωνικό της κέντρο παρέμεινε πλήρως στελεχωμένο και εργάστηκε ακούραστα για να επικοινωνήσει εκ των προτέρων με τους πελάτες ώστε να βρεθούν λύσεις.Το παραπάνω είχε ήδη φέρει θετικό feedback από τους πελάτες και σημαντικούς σχολιαστές του κλάδου, αλλά η έρευνα το επισφράγισε.

Ο CEO των Jet2 και Jet2Holidays, Steve Heapy, αναφέρει:

«Κατανοούμε ότι αυτές οι άνευ προηγουμένου προκλήσεις έχουν αφήσει έναν τεράστιο αντίκτυπο για τους πελάτες μας και τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη, την κατανόηση και τη στήριξή τους.

Η ομάδα μας εργάζεται διαρκώς για να βοηθήσει τους πελάτες και το feedback από την MSE της αξίζει για όλη τη σκληρή δουλειά της. Είναι σημαντικό να νοιαζόμαστε για τους πελάτες μας στις εύκολες συγκυρίες αλλά είναι ακόμα πιο αναγκαίο να τους στηρίξουμε στα δύσκολα.

Γνωρίζουμε ότι ο κόσμος θα το θυμάται αυτό και ανυπομονούμε να τους παρέχουμε ξανά τις διακοπές που αξίζουν».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *