corfu money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Which?: Στην Wizz Air ο τίτλος της χειρότερης low cost αεροπορικής εταιρίας στο Ην. Βασίλειο | Οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες | 4 αστέρα στην εξυπηρέτηση πελατών για την Aegean

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Με το Χρυσό Βατόμουρο ως η χειρότερη επιλογή χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρίας αναδείχθηκε η Wizz Air, για δεύτερη χρονιά, σε έρευνα της Which?, συγκεντρώνοντας κακές επιδόσεις και 1,24 εκατ. λίρες Αγγλίας (2,53 εκατ. δολάρια) σε απλήρωτες επιστροφές χρημάτων στους επιβάτες. Ενώ, το αντίστοιχο βραβείο στους κλασικούς αερομεταφορείς απονεμήθηκε στην Lufthansa. Στην έρευνα, η ελληνική Aegean Airlines ξεχωρίζει για το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών, αλλά και για την ακρίβεια των πτήσεών της.  

Μια έρευνα σε πάνω από 10.000 πτήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέδειξε τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν διεθνείς πτήσεις, με την ουγγρική, χαμηλού κόστους, αεροπορική εταιρία, να βρίσκεται και πάλι στον… πάτο.

Η Which? δήλωσε ότι σχεδόν οι μισοί (46%) από τους ερωτηθέντες που πέταξαν με την Wizz Air ανέφεραν προβλήματα με την πτήση τους, με τις καθυστερήσεις να αποτελούν το πιο συχνό πρόβλημα.

Από κοντά ακολουθεί η Ryanair με βαθμολογία πελατών μόλις 47%.

Οι αερομεταφορείς IAG Iberia, Vueling και British Airways συμπλήρωσαν την τελευταία πεντάδα για πτήσεις μικρών αποστάσεων, με βαθμολογία πελατών 49%, 53% και 56% αντίστοιχα.

Η Jet2 κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των αεροπορικών εταιριών μικρών αποστάσεων στην έρευνα, για τρίτη συνεχή χρονιά, με βαθμολογία πελατών 81%.

Η βρετανική, low cost αεροπορική εταιρία συγκεντρώνει πέντε αστέρια στην εξυπηρέτηση των πελατών της, και παρόλο που οι τιμές της δεν είναι πάντα τόσο χαμηλές όσο των ανταγωνιστών της, μπορεί να είναι φθηνότερες αν ληφθεί υπόψη το πλεονέκτημα της δωρεάν χειραποσκευής.

Η Jet2 έχει επίσης ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής, με μόλις 0,5% ακυρώσεις.

Στους κλασικούς αερομεταφορείς τις χειρότερες επιδόσεις κατέγραψε η Lufthansa, συγκεντρώνοντας συνολική βαθμολογία πελατών 56%, ενώ μόλις το 68% των πτήσεών της εκτελούνται με ακρίβεια και το ποσοστό των ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής έχει “εκτιναχθεί” στο 2.5%

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο ταξιδιωτικός συντάκτης της Which?, Rory Boland, δήλωσε: “Οι αεροπορικοί ναύλοι έχουν εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια και το ελάχιστο που θα πρέπει να περιμένουν οι επιβάτες σε αντάλλαγμα για τα χρήματα που δαπανούν είναι μια αξιόπιστη υπηρεσία, με φιλική, εύκολη στην πρόσβαση υποστήριξη πελατών. Ενώ η Jet2 συνεχίζει να υπερέχει από αυτή την άποψη, η έρευνά μας δείχνει ότι οι επιβάτες πολλών αεροπορικών εταιριών δυστυχώς υφίστανται ζημία -με υψηλά ποσοστά ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής, άθλια εξυπηρέτηση πελατών και κρυφές επιπλέον χρεώσεις για τις αποσκευές που ανεβάζουν την τελική τιμή”.

Στις υπερατλαντικές πτήσεις, και πάλι οι αεροπορικές εταιρίες της Ασίας και της Μέσης Ανατολής είναι πολύ καλύτερες από τους περισσότερους Ευρωπαίους και Αμερικανούς ανταγωνιστές τους, με την Virgin Atlantic να αποτελεί εντυπωσιακή εξαίρεση.

Τα στοιχεία για την Aegean Airlines 

money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ελληνική Aegean Airlines τοποθετείται στη μέση της κατάταξης με τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες πετούν στο Ην. Βασίλειο, συγκεντρώνοντας συνολική βαθμολογία πελατών 63%, με το 78% των πτήσεων να είναι στην ώρα τους και τις ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής να ανέρχονται στο 0,20%.

Η ελληνική, αεροπορική εταιρία συγκεντρώνει 4 αστέρα στην εξυπηρέτηση πελατών, στην επιβίβαση και στο περιβάλλον της καμπίνας επιβατών.

“Πόλεμος” Wizz Air – Which?

Μετά τη δημοσίευση της έρευνας, η Wizz Air, η οποία πέταξε 12,2 εκατομμύρια επιβάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο τον περασμένο χρόνο, αντεπιτέθηκε, αμφισβητώντας το εύρος της δημοσκόπησης.

Η αεροπορική εταιρία υποστήριξε ότι η Which? διερεύνησε μόλις 124 πελάτες της Wizz Air -μόλις το 1,15% του συνολικού μεγέθους του δείγματος- αλλά μίλησε με πολύ περισσότερους από άλλες αεροπορικές εταιρίες.

Πρόσθεσε δε, πως το δείγμα της Which? αντιπροσώπευε λιγότερο από το 0,001% της πελατειακής βάσης της αεροπορικής εταιρίας.

Μιλώντας σχετικά, η διευθύνουσα σύμβουλος της Wizz Air UK, Marion Geoffroy, είπε: “Δεν θεωρούμε ότι τα ευρήματα αυτής της έρευνας είναι αντιπροσωπευτικά ή ότι η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι διαφανής. Το μέγεθος του δείγματος είναι εντελώς διαφορετικό για κάθε αεροπορική εταιρία -μόνο 124 επιβάτες της Wizz Air συμμετείχαν στην έρευνα, ενώ η Which? μίλησε με αρκετές χιλιάδες ανθρώπους που είχαν πετάξει με κάποιους από τους ανταγωνιστές μας”.

“Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας σίγουρα δεν είναι αυτά που διαπιστώνουμε από τις έρευνες πελατών μας. Δεν είναι σαφές πώς μπορεί η Which? να κατέληξε σε αυτά τα συμπεράσματα όταν μόνο το 1,15% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πέταξε με την Wizz Air”, πρόσθεσε η κα. Geoffroy.

“Ήμασταν ειλικρινείς σχετικά με τις επιδόσεις μας το καλοκαίρι του 2022, οι οποίες δεν ήταν σύμφωνα με τα πρότυπα μας, και γι’ αυτό επενδύσαμε περισσότερα από 90 εκατομμύρια λίρες για να τις διορθώσουμε. Ολοκληρώσαμε το 99,23% των πτήσεών μας κατά την περίοδο που καλύπτει το διάστημα από τον Οκτώβριο του 2022 έως τον Σεπτέμβριο του 2023, και κατά το τελευταίο οικονομικό έτος, η επίδοσή μας στην έγκαιρη εκτέλεση των πτήσεων ήταν καλύτερη από όλους τους μεγάλους ανταγωνιστές μας, εκτός από έναν. Κατά την ίδια περίοδο, παρατηρήσαμε μείωση κατά 67,4% του αριθμού των ακυρώσεων και πάνω από το 90% των επιστροφών και των αιτήσεων διεκπεραιώθηκαν εντός πέντε ημερών. Πρόκειται για μερικά από τα καλύτερα στοιχεία σε ολόκληρο τον κλάδο. Διεξάγουμε έρευνες ικανοποίησης πελατών σε όλο το δίκτυό μας και εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η ικανοποίηση των πελατών μας έχει βελτιωθεί από χρόνο σε χρόνο και είναι σημαντικά υψηλότερη από ό,τι υποδηλώνει αυτή η έρευνα”, κατέληξε η διευθύνουσα σύμβουλος της Wizz Air UK.

Χειρότερες οικονομικές αεροπορικές εταιρίες μικρών αποστάσεων

Wizz Air: Βαθμολογία 44%, ακρίβεια 63%, ακυρώσεις 1,20%
Ryanair: Βαθμολογία 47%, ακρίβεια 62%, ακυρώσεις 0,80%
Iberia: Βαθμολογία 49%, ακρίβεια 85%, ακυρώσεις 1%
Vueling: Βαθμολογία 53%, ακρίβεια 75%, ακυρώσεις 1,10%
British Airways: Βαθμολογία 56%, ακρίβεια 61%, ακυρώσεις 3,30%

Χειρότερες αεροπορικές εταιρίες μεγάλων αποστάσεων

Lufthansa: Βαθμολογία 56%, ακρίβεια 68%, ακυρώσεις 2,50%
Air Canada: Βαθμολογία 58%, ακρίβεια 57%, ακυρώσεις 1,30%
British Airways: Βαθμολογία 59%, ακρίβεια 61%, ακυρώσεις 3,30%
American Airlines: Βαθμολογία 59%, ακρίβεια 76%, ακυρώσεις 0,60%
Air France: Βαθμολογία 60%, ακρίβεια 71%, ακυρώσεις 0,90%

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *