Photo by fauxels on Pexels

Ζωτικής σημασίας η ανθρώπινη επαφή στην παροχή υπηρεσιών στα ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη σημασία της ανθρώπινης επαφής στην εξυπηρέτηση εκείνων οι οποίοι ενδιαφέρονται για κάποιο ταξίδι, αναδεικνύει έκθεση της Barclays Corporate Banking, η οποία, παράλληλα, διαπιστώνει ότι, όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στις απευθείας κρατήσεις.

“Η ανθρώπινη επαφή εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας καθώς οι παραθεριστές αναζητούν συμβουλές”, διαπιστώνει η έκθεση, για τη διενέργεια της οποίας έγινε έρευνα σε περισσότερες από 500 ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο.

“Η ψηφιακή πρόοδος στην ταξιδιωτική αγορά συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, με περισσότερο από το 40% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι οι πελάτες τους επιλέγουν τις απευθείας και ηλεκτρονικές κρατήσεις έναντι των διαμεσολαβητών”, αναφέρεται στην έκθεση, η οποία διεξήχθη τον Μάρτιο του 2022 .

“Οι παραδοσιακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες, ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν ρόλο στην παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, καθοδηγώντας το κοινό σε θέματα που μπορεί να επηρεάσουν την εμπειρία του -από εξατομικευμένες επικοινωνίες έως υποστήριξη, όταν προκύπτουν απρόβλεπτες περιστάσεις”.

“Ωστόσο, οι ελλείψεις σε προσωπικό και προσλήψεις αποτελούσαν χαρακτηριστικό γνώρισμα για το 92% των συμμετεχόντων στην έρευνα, σηματοδοτώντας την ανάγκη να αλλάξουν οι αντιλήψεις σχετικά με τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας και να εξασφαλιστεί η αναπλήρωση του ελλείμματος στελεχών με δεξιότητες”, όπως αναφέρει ο συντάκτης της έκθεσης, Mike Saul, επικεφαλής του τομέα φιλοξενίας και αναψυχής.

Και πρόσθεσε: “Η επανεκκίνηση των ταξιδιών εξοικείωσης αποτελεί επίσης μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να καλλιεργήσουν τα χαρισματικά στελέχη και να διαφοροποιήσουν την προσφορά τους ως “ειδικοί””.

Η Barclays δήλωσε ότι πολλοί πελάτες στον τομέα ανέφεραν ότι τα πρόσφατα ταξίδια εξοικείωσης είχαν “σημαντικό αντίκτυπο στο ηθικό του γραφείου και στο ομαδικό πνεύμα, επαναφέροντας ανανεωμένο ενθουσιασμό στο χώρο εργασίας”.

Ταξιδιωτικές επιχειρήσεις όπως η Althams Travel στρέφονται σε πρωτοβουλίες όπως η τετραήμερη εβδομάδα στο πλαίσιο των υφιστάμενων μισθολογικών συμφωνιών για τους υπαλλήλους της, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής του προσωπικού στην Barclays.

“Είναι, ωστόσο, ένα σημάδι του πόσο έχει ανακάμψει ο κλάδος, το γεγονός ότι η έλλειψη εργαζομένων με δεξιότητες επανεμφανίζεται ως η κυρίαρχη πρόκληση του τρέχοντος έτους”, προστίθεται στην έκθεση, η οποία, παράλληλα αποκαλύπτει ότι, σχεδόν το 84% των ερωτηθέντων δήλωσε πως η εμπιστοσύνη στην ανάκαμψη είναι υψηλή, χάρη στη συσσωρευμένη ζήτηση από τους πελάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν και πάλι.

Άλλες σημαντικές ανησυχίες περιελάμβαναν την ασφάλεια και τα πρότυπα σε απάντηση των μέτρων που λαμβάνονται για την καταπολέμηση του Covid-19.

Η Barclays παρατήρησε, επίσης, μια στροφή των πελατών προς την προστασία της Abta/Atol, οι οποίες παρέχουν τη νομική και οικονομική επιβεβαίωση που αναζητούν οι πελάτες σε πιο δύσκολες συνθήκες, όπως αυτές των τελευταίων 24 μηνών.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *