Νέα στρατηγική από τους Γερμανούς t.o.’s

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην εγχώρια αγορά στρέφονται οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες αυξάνοντας τη χωρητικότητά τους σε προορισμούς εντός της χώρας, ενώ ο FTI προσφέρει διακοπές χωρίς παιδιά στην Τουρκία και εξετάζει πιθανή επέκτασή του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα προορισμό.

germanoi_touristesΤόσο η Alltours, όσο και η TUI έχουν προσθέσει περισσότερα ξενοδοχεία στα προγράμματά τους για τη Γερμανία αυτό το καλοκαίρι, ανταποκρινόμενοι στην ισχυρή αύξηση της ζήτησης που παρατηρείται σε self-drive προορισμούς.
Εκπρόσωπος της ΤUI δήλωσε ότι «ο όμιλος είναι σε θέση να προσφέρει αρκετά ξενοδοχεία, για τις καλοκαιρινές διακοπές, ενώ παράλληλα προωθεί ελκυστικές εκπτώσεις μέχρι και 20% για έγκαιρες κρατήσεις.

Ο Alltours από την άλλη, σημειώνει διψήφια αύξηση του αριθμού των εγχώριων κρατήσεων διακοπών μαζί με μια συνολική αύξηση κατά 20% για τους προορισμούς self-drive, συμπεριλαμβανομένων των γειτονικών χωρών όπως η Ιταλία, η Αυστρία και η Γαλλία. Οι ταχύτεροι ρυθμοί ανάπτυξης παρατηρούνται για τη Βόρεια Γερμανία και τις ακτές της Βαλτικής Θάλασσας και της Βαυαρίας.

«Οι πελάτες μας προτιμούν πάνω από όλα τα γνωστά θέρετρα των παράκτιων περιοχών, κυρίως στο εσωτερικό της Γερμανίας, αλλά και παραλιακά θέρετρα στην Πολωνία και τις Κάτω Χώρες», σχολίασε ο Dieter Hoven Bitzer, διευθυντής του ταξιδιωτικού πράκτορα στον τομέα των ξενοδοχειακών συμβολαίων. Σε απάντηση σε αυτή την τάση, ο Alltours έχει αυξήσει τον αριθμό των ξενοδοχείων που προσφέρει ως πακέτα self-drive από 300 πέρυσι σε 500 για το φετινό καλοκαίρι.

Εν τω μεταξύ, η FTI προσπαθεί να τονώσει τις κρατήσεις για την Τουρκία, προσφέροντας δωρεάν καλοκαιρινές διακοπές για 1.000 παιδιά. Μέχρι δύο παιδιά (ηλικίας έως 16) μπορούν να ταξιδεύουν δωρεάν για κάθε οικογένεια που κάνει κράτηση μέσα από μια νέα μπροσούρα με τίτλο «Ειδικές οικογενειακές διακοπές στην Τουρκία». Σύμφωνα με τον tour operator, η προσφορά, αξίας έως και € 780 ανά οικογένεια, ισχύει για τα πρώτα 1.000 παιδιά που καταχωρούνται ως μέρος των πακέτων σε 30 επιλεγμένα ξενοδοχεία, με αναχωρήσεις μεταξύ 23 Ιουνίου και 12 Σεπτεμβρίου.

«Αυτό το καλοκαίρι εστιάζουμε στις οικογένειες που δεν έχουν κάνει ακόμα κράτηση των διακοπών τους. Οδεύουμε προς μια ισχυρή αύξηση στις last minutes κρατήσεις για την Τουρκία και θέλουμε να προσφέρουμε στις οικογένειες ένα ισχυρό κίνητρο», εξήγησε ο Sven Schikosky, διευθύνων σύμβουλος του ταξιδιωτικού πράκτορα. Από την πλευρά του ο διευθυντής προϊόντων για την Τουρκία, Hicabi Ayhan πρόσθεσε: «Έχουμε ήδη βελτιώσει τις τιμές μας για το καλοκαίρι, ενώ είμαστε σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τους συνεργάτες μας».

Παράλληλα, ο ταξιδιωτικός πράκτορας με έδρα το Μόναχο έχει αυξήσει πτήσης και χωρητικότητα για τα ΗΑΕ αυτό το καλοκαίρι. Προωθεί all-inclusive προσφορές για το Ντουμπάι και του Αμπού Ντάμπι, μαζί με προσφορές για δωρεάν διαμονή για τα παιδιά σε οικογενειακά δωμάτια στο Ras Al Khaimah και Fujairah.το το

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *