Τα σχέδια των μεγάλων τουρκικών τουριστικών οργανισμών για τη γερμανική αγορά

Τα σχέδια των μεγάλων τουρκικών τουριστικών οργανισμών για τη γερμανική αγορά

Διευρύνουν την παρουσία τους OTI και Corendon,"μαζεύεται" ο Anex Tour.

0

Την ίδια στιγμή που οι τουρκικοί τουριστικοί όμιλοι OTI και Corendon -ο δεύτερος πραγματοποιεί πτήσεις προς την Κρήτη με τη θυγατρική του Corendon Airlines Europe- σχεδιάζουν και υλοποιούν την επέκτασή τους στη γερμανική αγορά, ο Anex Tour περιορίζει την παρουσία του.

Ο Anex Tour, που ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή του στη γερμανική αγορά πριν από ένα χρόνο, με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για το καλοκαίρι του 2017, για την επόμενη χειμερινή περίοδο προγραμματίζει λιγότερες μακρινές πτήσεις, εξαιτίας προβλημάτων που προέκυψαν με τη θυγατρική αεροπορική του εταιρία Azur Air.

Ο ταξιδιωτικός πράκτορας ξεκίνησε πτήσεις της Azur Air από το Ντίσελντορφ προς τη Δομινικανή Δημοκρατία τον Ιούλιο, όμως αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα, με το πρώτο του αεροσκάφος B767-300, που τον ανάγκασαν να ακυρώσει τις πτήσεις και να προχωρήσει σε εκ νέου κρατήσεις. Από τότε η Anex Tour έχει προσφέρει φθηνά πακέτα από το Ντίσελντορφ, το Βερολίνο και το Μόναχο προς τη Δομινικανή Δημοκρατία και στην Κούβα με ένα στόλο τριών B767 της Azur Air. Σύμφωνα, όμως, με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της, Hakan Bakar, οι κρατήσεις για την Καραϊβική, ειδικά για την Κούβα, είναι κάτω των προσδοκιών.

Ως αποτέλεσμα, η τουρκική εταιρία θα μειώσει τις πτήσεις της Azur Air αυτό τον χειμώνα., σε μια προσπάθεια, όπως ο Bakar εξηγεί, σταθεροποίησης του προγράμματος πτήσεων. Η Azur Air είχε προγραμματίσει πτήσεις από το Ντίσελντορφ, το Μόναχο και το Βερολίνο-Schönefeld προς τη Δομινικανή Δημοκρατία καθώς και από το Ντίσελντορφ στην Κούβα και την Ταϊλάνδη. Αντίθετα, θα εκτελεί πτήσεις μόνο δύο φορές την εβδομάδα από το Ντίσελντορφ προς την Πούντα Κάνα και το Βαραντέρο, με το B767, 332 θέσεων, ενώ η Μπανγκόκ θα προσφέρεται σε τακτικές αεροπορικές εταιρίες. Επιπλέον, η Azur θα πετάει στη Χουργκάντα και το Μάρσα Αλάμ, στην Αίγυπτο καθώς και στη Γκραν Κανάρια.

Αντίθετα, η τουρκική Corendon Airlines επεκτείνεται στη γερμανική αγορά με την προσθήκη περισσότερων πτήσεων μικρών αποστάσεων προς προορισμούς της Μεσογείου. Η Corendon, η οποία ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια στη Γερμανία ως μια παραδοσιακή αεροπορική εταιρία charter, ίδρυσε μια θυγατρική με έδρα τη Μάλτα και δικαιώματα κυκλοφορίας στην ΕΕ, τον Ιούλιο, για να πραγματοποιεί πτήσεις από τη Γερμανία προς μη τουρκικούς προορισμούς.

«Η Γερμανία είναι η δεύτερη πιο σημαντική αγορά μας μετά τις Κάτω Χώρες», δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Corendon, Yildiray Karaer. Για να εξηγήσει: «Η δημιουργία της θυγατρικής αεροπορικής εταιρίας που έχει καταχωρηθεί στην ΕΕ σημαίνει ότι, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε εναλλακτικές ευρωπαϊκές διαδρομές από τις σημαντικές βασικές αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας».

Αυτή η θυγατρική, η Corendon Airlines Europe, ήδη δρομολόγησε πτήσεις από τέσσερα γερμανικά αεροδρόμια και το Λιντς προς την Κρήτη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Αυτό τον χειμώνα ένα B737 της εταιρίας θα βρίσκεται στη Χουργκάντα και θα εξυπηρετεί πέντε γερμανικά αεροδρόμια, όπως το Ντόρτμουντ και το Βερολίνο-Τέγκελ. Ωστόσο, η Αττάλεια παραμένει ο κύριος χειμερινός προορισμός του ομίλου, με πτήσεις από 10 γερμανικά αεροδρόμια.

Ωστόσο, η Corendon δεν έχει σχέδια για τη δημιουργία ταξιδιωτικού πράκτορα στη Γερμανία, υπογράμμισε ο Karaer.

Ο όμιλος Corendon, ο οποίος περιλαμβάνει την αεροπορική εταιρία με ένα στόλο 14 B737-800 και έξι ξενοδοχεία, είχε ετήσιο κύκλο εργασιών περίπου 1 δισ. ευρώ και είναι κερδοφόρος, σύμφωνα με τον Karaer, που ίδρυσε την Corendon πριν από 20 χρόνια.

Εν τω μεταξύ, ο τρίτος τουρκικός όμιλος, OTI Holding, υιοθετεί μια διαφορετική προσέγγιση στη γερμανική αγορά με την πρόσφατη εξαγορά της Ferien Touristik, ενός μεσαίου μεγέθους ταξιδιωτικού πράκτορα που ειδικεύεται σε δυναμικά πακέτα, με περίπου 140.000 πελάτες και κύκλο εργασιών 65 εκατομμυρίων ευρώ το 2016.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της OTI, Ayhan Bektas, η εταιρία, η οποία συνιστάται από τον πρώην διευθυντή της TUI, Michael Frenzel και τον πρώην διευθυντή της Thomas Cook, Thomas Döring, εξέτασε αρκετές περιπτώσεις για συνεργασία, όμως η συνεργασία με τη Ferien Touristik προβάλλεται ως η ιδανική. «Με την εξαγορά κερδίζουμε μια εδραιωμένη επιχείρηση, με έμπειρο προσωπικό, συνδέσεις με συστήματα κρατήσεων και σχέσεις με ξενοδόχους και ταξιδιωτικούς πράκτορες», εξήγησε.

Ο Bektas δήλωσε ότι μια νέα στρατηγική για τη Ferien Touristik θα ξεκινήσει από αυτό το φθινόπωρο, αλλά τόνισε ότι ο ταξιδιωτικός πράκτορας δεν θα ενεργήσει επιθετικά σε επίπεδο τιμών. Πρόσθεσε δε, ότι η OTI δεν σχεδιάζει να φέρει την αεροπορική της εταιρία Royal Flight, στη Γερμανία.

Η OTI Holding ιδρύθηκε πριν από 25 χρόνια και λειτουργεί σαν ένας μεγάλος όμιλος στην Τουρκία, με ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία που ειδικεύονται στον εισερχόμενο τουρισμό και αεροπορική εταιρία. Με το εμπορικό σήμα Coral Travel, λειτουργεί ως ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες στη Ρωσία και δραστηριοποιείται και σε άλλες αγορές εξερχόμενου τουρισμού, συμπεριλαμβανομένης της Πολωνίας και της Ουκρανίας. Ο όμιλος έχει ετήσιο κύκλο εργασιών περίπου 1,3 δισ. ευρώ.

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ