Photo by Austin Distel on Unsplash

Αβέβαιο (;) το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ερωτηματικό παραμένουν τα επαγγελματικά ταξίδια, καθώς μόνο ένας στους τέσσερις αγοραστές εταιρικών ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναμένει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα επιστρέψουν στα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Διαχείρισης Ταξιδίων (ITM).

Η έρευνα του ITM σε 100 αγοραστές εταιρικών ταξιδιών, διευθυντές και επικεφαλής ταξιδιών στις αρχές Απριλίου διαπίστωσε ότι μόλις το 28% των ερωτηθέντων αναμένει ότι τα ταξίδια θα επιστρέψουν στα επίπεδα του 2019.

Τα δύο τρίτα πίστευαν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα ανακάμψουν στο προηγούμενο επίπεδό τους. Η έρευνα εντόπισε, επίσης, σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση των προγραμμάτων εταιρικών ταξιδιών, για το προσεχές μέλλον.

Οι ερωτηθέντες ανέμεναν ότι ο όγκος των ταξιδιών θα αυξηθεί κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, προβλέποντας κατά μέσο όρο ότι τα διεθνή ταξίδια θα φθάσουν το 45% του όγκου του 2019 στο δεύτερο εξάμηνο του 2022 και τα εγχώρια ταξίδια θα επιστρέψουν στο 56% του επιπέδου του 2019.

Οι αγοραστές εντόπισαν αρκετές σημαντικές προκλήσεις καθώς τα ταξίδια θα επαναρχίσουν, όπως η μείωση των ομάδων εταιρικών ταξιδιών και των πόρων των εταιριών διαχείρισης ταξιδιών (TMC), οι νέες προσδοκίες , όπως η αναφορά των εκπομπών CO2 και η απόδοση της επένδυσης (ROI) στα ταξίδια, οι μειωμένοι προϋπολογισμοί, κ.ο.κ..

Οι ερωτηθέντες ανησυχούσαν ότι αυτές οι προκλήσεις θα επιδεινωθούν από τους αγοραστές που έχουν αναλάβει πρόσθετες ευθύνες τα τελευταία δύο χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων υποβολής εκθέσεων και των στόχων βιωσιμότητας.

Σημαντικά ευρήματα

Η έρευνα, η οποία παρουσιάστηκε στο πρώτο αυτοπρόσωπο συνέδριο της ITM μετά την έναρξη της πανδημίας, στο Μπέρμιγχαμ, χθες (27 Απριλίου), διαπίστωσε επίσης ότι:

-Τα δύο τρίτα (66%) πίστευαν πως τα εργαλεία ηλεκτρονικών κρατήσεων ήταν έτοιμα για την επιστροφή του όγκου των επαγγελματικών ταξιδιών, αλλά μόνο οι μισοί (48%) πίστευαν ότι οι TMC ήταν έτοιμοι.
-Τρεις στους πέντε αγοραστές (61%) δεν ήταν έτοιμοι να συμφωνήσουν οικονομικούς στόχους ή στόχους εσόδων με τους προμηθευτές ταξιδιών.
-Επτά στους 10 (72%) δήλωσαν ότι οι προμηθευτές με επιστημονικά τεκμηριωμένους στόχους μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα είχαν πλεονέκτημα στην εξασφάλιση μελλοντικών ταξιδιωτικών εργασιών.
-Πάνω από το ένα τρίτο (36%) ανέφεραν ότι λιγότερο από το 10% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του οργανισμού τους συνδέεται με τα επαγγελματικά ταξίδια.
-Ένας στους τέσσερις (27%) δήλωσε ότι έχει δρομολογήσει ζητήματα ποικιλομορφίας, ισότητας και ένταξης (DE&I) στα ταξιδιωτικά του προγράμματα.
-Οι μισοί (51%) δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να εφαρμόσουν πρωτοβουλίες προγραμμάτων που εστιάζουν στην ευημερία των ταξιδιωτών.
-Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) συμφώνησαν ότι η ψυχική τους υγεία επηρεάστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο διευθύνων σύμβουλος της ITM, Scott Davies, δήλωσε: “Ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν σταδιακά, μόνο το 28% των αγοραστών πιστεύει ότι θα επιστρέψουν στα προ-πανδημικά επίπεδα. Ωστόσο, ο φόρτος εργασίας, οι ευθύνες και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αγοραστές συνεχίζουν να βρίσκονται σε επίπεδα ρεκόρ. Βασική εστίαση θα είναι η διευκόλυνση της “σωστής” ποσότητας και του τύπου των ταξιδιών, η εισαγωγή της έννοιας του ταξιδιού με σκοπό και η ευθυγράμμιση με τους εταιρικούς δημοσιονομικούς στόχους και τους στόχους μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα”.

Ο ίδιος πρότεινε: “Το οικονομικό και, όλο και περισσότερο, το περιβαλλοντικό κόστος των ταξιδιών μπορεί να αξιολογηθεί τακτικά. Η ποσοτικοποίηση των ανθρώπινων και εμπορικών οφελών από τη συγκέντρωση των ανθρώπων δεν έχει ακόμη επιτευχθεί”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *