©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυξημένες δαπάνες για ταξίδια σχεδιάζουν οι Βρετανοί της γενιάς Z

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη σκοπεύουν να βάλουν σχεδόν οι μισοί Βρετανοί της γενιάς Ζ για την αγορά ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με νέα μελέτη της YouGov.

Μια παγκόσμια έρευνα σε 13.375 ενήλικες ηλικίας 18 έως 24 ετών, συμπεριλαμβανομένων 2.026 Βρετανών, διαπίστωσε ότι το 44% της βρετανικής Gen Z σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για ταξίδια το επόμενο έτος -το υψηλότερο ποσοστό σε όλες τις αγορές.

Παρόλα αυτά, ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που ανέφερε η Gen Z ήταν το κόστος, με το 37% να αναφέρει την τιμή των ταξιδιών ως εμπόδιο, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 32%.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι η Gen Z είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικούς πράκτορες, σε σχέση με τους Millennials, καθώς το 16% των 18 έως 24 ετών ανέφερε ότι οι συστάσεις από έναν ταξιδιωτικό πράκτορα θα επηρέαζαν την ταξιδιωτική τους απόφαση, σε σύγκριση με το 13% των ενηλίκων ηλικίας 25-40 ετών.

Οι οικονομικές αεροπορικές εταιρίες και τα καταλύματα κατέχουν υψηλή θέση για τους Βρετανούς ταξιδιώτες της γενιάς Z, με την easyJet, τη Ryanair, την Premier Inn και την Travelodge να βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την επιλογή brand.

Τα ταξίδια με διαμονή στη χώρα αποδείχθηκαν δημοφιλή μεταξύ της βρετανικής γενιάς Ζ, με το 41% να δηλώνει ότι σκοπεύει να κάνει διακοπές στο εσωτερικό της χώρας μέσα στον επόμενο χρόνο, ενώ λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) δήλωσε ότι σκοπεύει να κάνει ένα διεθνές ταξίδι μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Η νούμερο ένα μάρκα που η Gen Z από το Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε ότι εξετάζει όταν ταξιδεύει είναι η Airbnb.

Η YouGov διαπίστωσε ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι οι κύριες μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι νέοι ενήλικες που σχεδιάζουν τις διακοπές τους.

Στη μελέτη της YouGov αναφέρεται ότι: “Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πρωταρχική πηγή στην οποία έχει πρόσβαση το 39% των νέων 18-24 ετών, και μάλιστα σε υψηλότερο ποσοστό από τις συστάσεις της οικογένειας και των φίλων”.

“Ειδικότερα για τους διαφημιστές, θα είναι απολύτως απαραίτητο να κατανοήσουν πώς να εμπλακούν με αυτή την ομάδα ταξιδιωτών. Είναι κοινωνικοί, θέλουν να ψυχαγωγούνται και περιμένουν προσωποποιημένες και εξατομικευμένες, μοναδικές προσφορές”, υπογραμμίζει η μελέτη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *