Sören-Hartmann_der_touristik
Ο κ. Sören Hartmann

DER Touristik: Σημαντικές αλλαγές στη δομή της εταιρείας & νέα πρόσωπα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

O γερμανικός τουρ οπερέιτορ DER Touristik αναδιαρθρώνει τη γερμανική τουριστική επιχειρηματική δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης της περικοπής του εργατικού δυναμικού κατά 10%, ενώ πρώην στέλεχος της Thomas Cook, ο κ. Ingo Burmester, αναλαμβάνει επικεφαλής της Κεντρικής Ευρώπης και αντικαθιστά τη René Herzog.

Η αναδιάρθρωση

Ο Ingo Burmester θα εγκαταλείψει τη Thomas Cook Group για οικογενειακούς λόγους, ενώ θα αποτελεί μέλος στη DER Touristik από τον προσεχή Μάιο. Μετά από μία σύντομη παράδοση, ο 52χρονος θα αναλάβει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Κεντρικής Ευρώπης από τη René Herzog, η οποία αποφάσισε να εγκαταλείψει τον γερμανικό όμιλο μετά από εννέα χρόνια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Group, Sören Hartmann, τόνισε σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο fvw ότι η Herzog είχε κάνει «τέλεια δουλειά» ως περιφερειακή επικεφαλής της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας.

Οι αλλαγές

Οι αλλαγές στη διοίκηση υψηλού επιπέδου έρχεται μέσα από μια βαθιά αναδιάρθρωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της DER Touristik, η οποία καλύπτει τα ακόλουθα brand: Dertour, Meiers Weltreisen, ITS, Jahn Reisen, ADAC Reisen και Travelix.

Η αναδιάρθρωση αποσκοπεί στο να καταστήσει το DER Touristik Deutschland «πιο οικονομικό, πιο αποτελεσματικό και ταχύτερο», προκειμένου να ανταποκριθεί πιο γρήγορα και καλύτερα στις επιθυμίες των πελατών, των συνεργατών πωλήσεων και των προμηθευτών, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ο Hartmann εξήγησε ότι η επιχείρηση DER Touristik Central Europe αντιπροσωπεύει ναι μεν τα δύο τρίτα των εσόδων του ομίλου, αλλά μόνο το ένα τρίτο των κερδών του. Αντίθετα, οι διεθνείς επιχειρήσεις (εκτός της Κεντρικής Ευρώπης) έχουν αναδιαρθρωθεί με επιτυχία και κερδοφορία τα τελευταία τρία χρόνια και τώρα παράγουν τα δύο τρίτα των εσόδων του ομίλου.

Στη Γερμανία, το μεγάλο δίκτυο ταξιδιωτικών γραφείων «πέτυχε ρεκόρ και κέρδη», αποκάλυψε ο Hartmann.

«Πρέπει να επιστρέψουμε σε διαφορετικό επίπεδο», σχολίασε ο Hartmann. «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει τώρα να εργαστούμε στην καρδιά της επιχείρησης, της παραγωγής ταξιδιωτικών πρακτορείων στη Γερμανία». Αυτό συνεπάγεται την εξάλειψη των παράλληλων δομών στα δύο κεντρικά γραφεία της Φρανκφούρτης και της Κολωνίας, συμπεριλαμβανομένης της αποκοπής ενός διευθυντικού επιπέδου.

«Συνολικά, πρέπει να μειώσουμε το εργατικό μας δυναμικό κατά 10%. Πρέπει να το κάνουμε αυτό, καθώς δεν είμαστε ανταγωνιστικοί με το κόστος μας. Αλλά η ομάδα επιδιώκει να το επιτύχει αυτό χωρίς υποχρεωτικές απολύσεις, εν μέρει με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας» πρόσθεσε ο Hartmann.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Group, Sören Hartmann, επιδιώκει υψηλότερα κέρδη από τη γερμανική τουριστική επιχείρηση

Η DER Touristik δημιουργεί 15 «κέντρα προορισμού» (destination clusters), το καθένα με τον δικό του διευθυντή και με έδρα είτε στη Φρανκφούρτη είτε στην Κολωνία. Κάθε ομάδα θα είναι υπεύθυνη για την παραγωγή όλων των προϊόντων διακοπών για την περιοχή, σε όλα τα brand του ομίλου. «Οι εμπειρογνώμονες για προορισμούς μακρινών προορισμών και προορισμών για χερσαίες μετακινήσεις βρίσκονται κυρίως στη Φρανκφούρτη και οι προορισμοί για προορισμούς μεσαίων αποστάσεων με πακέτα διακοπών είναι στην Κολωνία», ανέφερε ο Hartmann.

«Οι αρμοδιότητες, που είχαν προηγουμένως χωριστεί θα συγκεντρωθούν», εξήγησε. Η δυναμική παραγωγή δημιουργεί πακέτα με μεμονωμένα εξαρτήματα, οι οργανωμένες διακοπές γίνονται όλο και πιο ατομικές».

Τέλος, η DER Touristik δεν χρειάζεται πλέον να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα ξενοδοχεία, αλλά μάλλον να πουλήσει εκείνα όπου μπορεί να εξασφαλίσει επαρκείς όγκους για τη δημιουργία πλεονεκτημάτων τιμής.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “DER Touristik: Σημαντικές αλλαγές στη δομή της εταιρείας & νέα πρόσωπα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *