Thomas Cook και FTI “σπρώχνουν” την Τουρκία

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Οι Thomas Cook και FTI είναι αισιόδοξοι για την ανάκαμψη στις κρατήσεις προς την Τουρκία, με τον πρώτο να είναι έτοιμος να λανσάρει στη Γερμανία μία μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία για τον προορισμό αυτό.

Ο Thomas Cook Γερμανίας ξεκίνησε ήδη μια διαφημιστική καμπάνια για την Τουρκία αυτό το μήνα, σε μια προσπάθεια να επιταχύνει την στροφή των ταξιδιωτών προς τον ταραγμένο αυτό προορισμό. Η εταιρεία υπέστη μια πτώση στις κρατήσεις για την Τουρκία και τη Βόρεια Αφρική από το Νοέμβριο μέχρι τον Ιανουάριο, αλλά η ζήτηση έχει ξεκάθαρα ανέβει πάλι από τα μέσα Φεβρουαρίου, όπως είπε στο FVW η διευθύνουσα  σύμβουλος Stefanie Berk.

Τώρα θέλει να τονώσει τη ζήτηση, με πολλαπλές κινήσεις διαφημιστικού μάρκετινγκ για την Τουρκία, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου. “Πολλές εκπτώσεις στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται νωρίς, λήγουν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και οι καταναλωτές χρειάζονται ένα κίνητρο», είπε.

Η Μπερκ είναι πεπεισμένη ότι η συνολική ζήτηση θα ανακάμψει. «Η εντύπωση ότι οι Γερμανοί δεν θέλουν να ταξιδέψουν είναι τελείως λάθος», συμπλήρωσε. Αυτό φαίνεται από την ισχυρή ζήτηση για εναλλακτικούς προορισμούς, όπως η Δυτική  Μεσόγειος και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, τα οποία αυξάνονται με διψήφιο ποσοστό, με πρωτοπόρους την Κούβα, τη Δομινικανή Δημοκρατία και το Μεξικό. Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων συμβάλλουν σήμερα στο ένα τέταρτο του τζίρου του Thomas Cook.

Εν τω μεταξύ, το ταξιδιωτικό πρακτορείο FTI με έδρα το Μόναχο,  είναι αισιόδοξο ότι θα αναπτυχθεί φέτος, παρά τις συνέπειες στα συνολικά του κέρδη από την πτώση των κρατήσεων για Αίγυπτο και Τουρκία. Το FTI, όπως και άλλα ταξιδιωτικά γραφεία, έχει καλό αριθμό κρατήσεων για τη Δυτική Μεσόγειο και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Έχει διψήφια αύξηση της ζήτησης για Ισπανία, Πορτογαλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Γερμανία και Ιταλία, με αποτέλεσμα μια συνολική μονοψήφια αύξηση στις πωλήσεις μέχρι σήμερα.

“Αναμένουμε να κλείσει και πάλι το οικονομικό έτος, με μία αύξηση του κύκλου εργασιών», είπε ο Ralph Schiller,  διευθυντής μάρκετινγκ του ITB. Αναμένει επίσης ότι οι πωλήσεις για την Ανατολική Μεσόγειο θα αρχίσουν να αυξάνονται και πάλι πολύ σύντομα, καθώς η πληρότητα προς τα Δυτικά έχει αρχίσει να μειώνεται. «Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι η Τουρκία θα ανακάμψει και θα προλάβει την καλοκαιρινή σεζόν», δήλωσε. Όσον αφορά την Αίγυπτο, ο αριθμός των επιβατών προς Χουργκάντα «εξακολουθεί να είναι σταθερός», η διαθεσιμότητα των πτήσεων δεν έχει μειωθεί και το γεγονός ότι «ο συντελεστής επιβατικού φορτίου είναι πάνω από το 90%» μιλάει από μόνο του.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *