easid

Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το μέλλον των αεροπορικών της Ευρώπης| Τι λένε οι κορυφαίοι του είδους

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κορυφαίοι διευθύνοντες των αεροπορικών εταιρειών προβλέπουν περισσότερες αποτυχίες στους αερομεταφορείς της Ευρώπης.

Ειδικότερα,ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Michael O’Leary, ο διευθύνων σύμβουλος της IAG Willie Walsh και ο επικεφαλής της ομάδας Lufthansa Carsten Spohr δήλωσαν στη σύνοδο κορυφής των αερογραμμών για την Ευρώπη (A4E) στις Βρυξέλλες ότι αναμένουν περαιτέρω αποτυχίες.

Ο O’Leary ονομάτησε την Norwegian Air  λέγοντας πως είναι σε κίνδυνο:

« Η Norwegian θα είναι ο πρώτη στη λίστα, όταν ξεμείνουν από τα 350 εκατομμύρια δολάρια τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο. Μπορεί να μην κινδυνέψουν απόλυτα τότε, αλλά το 2019 ή το 2020, σίγουρα».

O’Leary δήλωσε: «Η βιομηχανία κινείται αναπόφευκτα προς πέντε αεροπορικές εταιρείες που ελέγχουν το 80% της κυκλοφορίας στην Ευρώπη – IAG, Lufthansa, Air France-KLM, Ryanair και easyJet – και αυτό θα είναι καλό. Όλοι έχουμε σχέδια να επεκταθούμε».

Ο Walsh είπε: «Υπάρχουν αεροπορικές εταιρείες σε πολύ αδύναμη θέση και θα αγωνιστούν για να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα τους».

Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet Johan Lundgren συμφώνησε, λέγοντας: «Υπάρχουν πολλά αναποτελεσματικά μοντέλα εκεί έξω. Όταν η τιμή καυσίμων θα ανέβει, θα έχουν πρόβλημα. ”

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Lufthansa, Carsten Spohr, δήλωσε:

«Η απώλεια τόσων αεροπορικών εταιρειών τους τελευταίους μήνες δείχνει ότι υπάρχει ένα κακό στοιχείο στις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες».

Ισχυρίστηκε ότι οι κανόνες της ΕΕ για την αποζημίωση  των επιβατών των αεροπορικών μεταφορών ευθύνονται εν μέρει για τις αποτυχίες, όπως για τη Germania, τη Flybmi στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Cobalt Air της Κύπρου, τη Primera Air της Δανίας και τη Small Planet Airlines της Λιθουανίας.

Ο κ. Spohr δήλωσε: «Ο κανονισμός [ΕΕ] 261 [για την αποζημίωση των επιβατών αεροπορικών μεταφορών] έχει να κάνει πολύ με αυτό. Εάν είστε μικρός αερομεταφορέας, το κόστος [αποζημίωσης καθυστέρησης] είναι μεγάλο».

Ακόμη, ο O’Leary είπε για τη Norwegian «Όσο περισσότερο μεγαλώνουν σε μεγάλες αποστάσεις, τόσο περισσότερα χρήματα χάνουν. Συνεχίζουν να προσπαθούν για να δημιουργήσουν μετρητά. Συνεχίζουν να αυξάνονται και συνεχίζουν να χάνουν χρήματα.

«Είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο που πρόκειται να αποτύχει».

Ο O’Leary επισήμανε επίσης ότι στη Norwegian οι πιλότοι φεύγουν για τη Ryanair. Είπε: «Έχουμε αιτήσεις από περισσότερους από 200 πιλότους της».

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το μέλλον των αεροπορικών της Ευρώπης| Τι λένε οι κορυφαίοι του είδους

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *