Photo by Kampus Production on Pexels

Έρευνα: Ευκαιρίες και προσφορές αναζητούν οι Γερμανοί παραθεριστές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι διακοπές εξακολουθούν να αποτελούν υψηλή προτεραιότητα για τους Γερμανούς, όπως αποδεικνύουν οι κρατήσεις στην αρχή του έτους, οι οποίες είναι ισχυρότερες από οποιαδήποτε περίοδο εδώ και πολύ καιρό, σημαντικά υψηλότερες από πέρυσι και, σε ορισμένες περιπτώσεις, υψηλότερες από το 2019, όπως διαβεβαίωσε ο Stefan Baumert, διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας, κατά την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού (ITB) του Βερολίνου.

Την αυξημένη… όρεξη των Γερμανών για ταξίδια επιβεβαιώνουν και τα ευρήματα έρευνας της YouGov, σύμφωνα με τα οποία το 64% των περισσότερων των 2.000 συμμετεχόντων έχει ήδη κάνει κράτηση ή σχεδιάζει ένα ή και περισσότερα ταξίδια για το 2023. Ενώ, οι προσφορές είναι στο επίκεντρο της πλειοψηφίας των Γερμανών παραθεριστών

Οι Γερμανοί δεν θέλουν να κάνουν περικοπές στις διακοπές τους. Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν διακοπές το 2023 δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι από την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, η οποία είναι πιθανότερο να επηρεάσει τα ταξιδιωτικά σχέδια των οικογενειών και των ταξιδιωτών κάτω των 45 ετών.

Σύμφωνα με την έκθεση, όσο μεγαλύτερης ηλικίας είναι οι ταξιδιώτες, τόσο λιγότερη σημασία έχει η τιμή. Ορισμένοι από τους ερωτηθέντες εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν διακοπές τη χαμηλή περίοδο ώστε να μην υπερβούν τον προγραμματισμένο προϋπολογισμό του (23%) ή να επιλέξουν έναν φθηνότερο προορισμό διακοπών (17%).

Η συντόμευση της διαμονής (11%) ή η επιλογή χαμηλότερης κατηγορίας ξενοδοχείου (8%) δεν αποτελεί πραγματικά επιλογή για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών, γεγονός που αντικατοπτρίζεται επίσης στα στοιχεία των κρατήσεων της TUI.

“Το φετινό καλοκαίρι, η τάση είναι οι παραθεριστές να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους σε σχέση με πέρυσι”, ανέφερε ο επικεφαλής της TU Γερμανίας, Stefan Baumert. ”

Προκειμένου να μην κάνουν περικοπές στις διακοπές τους, οι ταξιδιώτες αναζητούν συχνότερα φθηνές προσφορές. Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν το ένα τρίτο των ατόμων που επιθυμούν να ταξιδέψουν αναζητούν καλές ευκαιρίες κατά την κράτηση. Οι ποιοτικοί παραθεριστές με ευαισθησία στις τιμές επιλέγουν τη νέα ξενοδοχειακή μάρκα TUI Suneo, η οποία εντυπωσιάζει με τον μοντέρνο σχεδιασμό της και τις πολλές υπηρεσίες που προσφέρει χωρίς αποκλεισμούς. Για το καλοκαίρι, η TUI Suneo επεκτείνει τη γκάμα της με επτά επιπλέον ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Κω, στο τουρκικό Αιγαίο, στην Τυνησία, τη βόρεια Ιταλία και την Αυστρία, καθώς και στο Usedom.

Επί του παρόντος, περισσότεροι από έναν στους δύο επισκέπτες επιλέγουν διακοπές all-inclusive. “Για προορισμούς όπως η Τουρκία ή η Αίγυπτος, όπου πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν πακέτα all-inclusive, το ποσοστό φτάνει το 80-90%”, είπε ο κ. Baumert.

Από την άλλη, για κοντινούς προορισμούς, οι γερμανικές οικογένειες επιλέγουν συχνά καταλύματα με δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης, όπως το νέο TUI Kids Club hu Park Albatros Village, στην ακτή της Τοσκάνης ή το TUI Kids Club Trixi στο Großschönau στην Άνω Λουζατία.

Η συντριπτική πλειονότητα επιθυμεί να προσφέρει στον εαυτό της κάτι καλό (85%), να περάσει χρόνο για τον εαυτό του ή χρόνο με τον σύντροφο ή την οικογένειά του (80% έκαστος). Τα δύο τρίτα θέλουν να απολαύσουν πάνω απ’ όλα τον ήλιο, την παραλία και τη θάλασσα. Ο συνδυασμός διακοπών στην παραλία και κυκλικού ταξιδιού ενδιαφέρει το 43%.

Κερδίζουν σε δημοφιλία οι εκδρομές και η γνωριμία με τον πολιτισμό

Σύμφωνα με την έρευνα, οι εκδρομές είναι επίσης πολύ δημοφιλείς. Για το 59%, οι εκδρομές που προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες αποτελούν σημαντικό μέρος των διακοπών. Μόνο το 5% των ερωτηθέντων δεν συμμετέχει γενικά σε εκδρομές, προτιμώντας να μείνει στο ξενοδοχείο. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες κλείνουν τις εκδρομές τους, είτε επί τόπου μέσω του ξεναγού, είτε ανά πάσα στιγμή μέσω εφαρμογής, είτε εκ των προτέρων στο ταξιδιωτικό γραφείο.

Η γνωριμία με τον πολιτισμό και την ιστορία του προορισμού διακοπών είναι σημαντική ή πολύ σημαντική για το 71% των παραθεριστών. Σχεδόν τα δύο τρίτα εστιάζουν στην παρατήρηση των ζώων και της φύσης και περισσότεροι από τους μισούς επιθυμούν την επαφή με τους ντόπιους.

Το 46% προσδίδει επίσης σημασία στο χαμηλό οικολογικό αποτύπωμα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *