Boeing

Δύο αμερικανικές έρευνες καταναλωτών υποδεικνύουν ότι τόσο η Boeing, όσο και οι αεροπορικές εταιρείες που διαθέτουν το 737 MAX, θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες, για να πείσουν τους επιβάτες να επιβιβαστούν στο αεροσκάφος.

Για την έρευνα

Σύμφωνα με μελέτη με δείγμα από 2.000 Αμερικανούς ταξιδιώτες, που έγινε από την Atmosphere Research Group, το 70% θα διστάσει να κλείσει μια πτήση με το αεροσκάφος της Boeing 737 MAX.

Μια άλλη έρευνα της UBS Evidence Lab από 1.000 ερωτηθέντες βρήκε ομοίως ότι το 70% θα σκεφτόταν δύο φορές για την πτήση στο αεροσκάφος.

Στη μελέτη της Atmosphere, το 40% δήλωσε ότι θα προτιμούσε μια πτήση υψηλότερης τιμής αντί να επιβιβαστεί στο 737 MAX.

Μόνο το 14% δήλωσε ότι θα πετάξει με το 737 MAX μέσα σε έξι μήνες από την επιστροφή του στην υπηρεσία.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα δύο τρίτα των επιβατών – τόσο ταξιδιώτες -επιχειρηματίες όσο και ταξιδιώτες αναψυχής – θα δίσταζαν να πετάξουν με  το αεροσκάφος ένα χρόνο μετά την επιστροφή του.

Υπενθυμίζεται, πως το 737 MAX είναι καθηλωμένο μετά από δύο συντριβές, στις οποίες πέθαναν 346 επιβάτες και πλήρωμα.

Η έρευνα δειξε ότι επτά από τους 10 επιβάτες γνώριζαν ότι το 737 MAX ήταν καθηλωμένο και μόνο ένας στους πέντε ταξιδιώτες-επαγγελματικών λόγων-και το 14% των επιβατών αναψυχής ανέφεραν ότι θα πετούσαν με το αεροσκάφος τους πρώτους έξι μήνες επιστροφής.

Ο πρόεδρος της Atmosphere Research Group, Henry Harteveldt, δήλωσε:

«Το 737 MAX είναι προς το παρόν  ένα αεροπλάνο που οι επιβάτες δεν θέλουν να πετάξουν.

Ωστόσο, η έρευνα της UBS πρόσφερε τουλάχιστον ένα θετικό σημείο για τη Boeing, υποδηλώνοντας ότι τα δύο τρίτα των επιβατών σπάνια ή ποτέ δεν ελέγχουν το είδος των αεροσκαφών που θα πετάξουν πριν από την κράτηση μιας πτήσης.

Επίσης, το 60% δήλωσε ότι θα θεωρούσε την επιβίβαση μετά από έξι μήνες περισσότερο ασφαλή.

Ένας στους δέκα δήλωσε ότι θα μπορούσε να εξετάσει το ενδεχόμενο να πετάξει μέσα σε τρεις μήνες και μόνο το 8% δήλωσε ότι δεν θα πετάξει ποτέ με το αεροσκάφος.

Η Boeing αρνήθηκε να σχολιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας, αλλά ο επικεφαλής της εταιρείας Dennis Muilenburg είπε πρόσφατα:

«Θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και των επιβατών». Δεν έχει συμφωνηθεί ακόμη πρόγραμμα για την επιστροφή του αεροσκάφους».

Σημειώνεται τέλος, πως η έρευνα UBS των 1.000 ερωτηθέντων διεξήχθη στις 17-22 Μαΐου.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ