check-

Έρευνα: Οι ηλεκτρονικές πληρωμές βασικός μοχλός ανάπτυξης στα ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένας από τους βασικούς μοχλούς της εξέλιξης του ταξιδιού είναι και οι αλλαγές στους τρόπους πληρωμών.

Η ανάπτυξη του διαδικτύου, ακολουθούμενη από τη «γέννηση» του ηλεκτρονικού εμπορίου – συγκεκριμένα της Amazon το 1994, του eBay το 1995 και λίγο αργότερα η ανάπτυξη των online ταξιδιωτικών brands, όπως της Travelocity και η Expedia – ώθησαν στην ανάγκη για επιλογές ψηφιακής πληρωμής.

Μία από τις πρώτες επιλογές ήταν το PayPal που ξεκίνησε το 1999 και σήμερα υπάρχουν εκατοντάδες τρόποι για τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να πληρώνουν για προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση Πληρωμών 2018 από την Capgemini και την BNP Paribas, οι συνολικοί όγκοι συναλλαγών σε μη μετρητά αυξήθηκαν στο 10,1% το 2016, φθάνοντας τα 482,6 δισεκατομμύρια. Ο ρυθμός αυτός αναμένεται να επιταχυνθεί συνολικά το 2021 σε 12,7% σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ οι αναδυόμενες αγορές αυξάνονται στο 21,6%.

«Εναλλακτικές Πληρωμές»

Ο όρος «εναλλακτικές πληρωμές» περιλαμβάνει ποικίλα μοντέλα συναλλαγών όπως τραπεζικές μεταφορές (Trustly, Sofort, iDEAL), συστήματα καρτών (Cartes Bancaires, Girocard, RuPay), cryptocurrency(Bitcoin, Litecoin, Dash) και το πιο συνηθισμένο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο πρότυπο – τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια- (PayPal, Alipay, WeChat Pay, Google Pay, Apple Pay).

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση Πληρωμών (Worldwide Payments Report) της Worldpay, «Οι ηλεκτρονικές αγορές απαιτούν ίσα μέτρα άνεσης και ασφάλειας. Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια προσφέρουν και τις δύο μετρήσεις. Οι εφαρμογές για τα κινητά ενσωματώνονται άριστα στην καθημερινότητα».

Η έκθεση προβλέπει ότι τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια θα αντιπροσωπεύουν το 47% του συνόλου των πληρωμών του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως μέχρι το 2022 – σχεδόν τρεις φορές το μερίδιο που προβλέπει για τη δεύτερη πιο κοινή μέθοδο πληρωμής, με πιστωτικές κάρτες (17%).

Ακόμη, το μεγαλύτερο μέρος του όγκου των συναλλαγών μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού θα περάσει μέσα από τα λεγόμενα «BigTechs» -Google, Amazon, Facebook, Apple, Alibaba και Tencent – τα οποία αποτελούν το 71% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών πορτοφολιών το 2016.

Tι αναφέρουν οι ειδικοί για τα ταξίδια

Η εταιρεία UATP παρέχει μια ποικιλία λύσεων για τις πληρωμές για χιλιάδες αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία και σιδηροδρομικούς μεταφορείς και μπορεί να προσφέρει σε αυτούς τους προμηθευτές δύο δεκάδες εναλλακτικές εταιρείες πληρωμών ανά την υφήλιο.

Το 2018, η UATP παρουσίασε ρυθμό αύξησης 11% σε σχέση με το 2017 και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της, Ralph Kaiser, αναφέρει ότι αναμένει τα στοιχεία του 2019 να είναι ακόμη υψηλότερα.

Ακόμη, ο Διευθύνων Σύμβουλος Brian Bath της Uplift αναφέρει ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να φτάσει στο στόχο της διευκόλυνσης των πληρωμών για ένα εκατομμύριο πελάτες το 2019.

Όπως αναφέρουν οι ειδικοί, σήμερα υπάρχουν εκατοντάδες εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής παγκοσμίως.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *