Η Κρητική ταβέρνα και τα παραδοσιακά προϊόντα …

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Την παραδοσιακή «Κρητική Ταβέρνα»!, δηλαδή, προσεγμένους χώρους εστίασης με παραδοσιακά τοπικά προϊόντα και στόχο να προβληθεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο η παραδοσιακή, κρητική διατροφή και να ενισχυθεί η τοπική οικονομία της Κρήτης, τολμάει και βάζει για πρώτη φορά σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της, η CHC Hotels.

Για να υποστηριχθεί αποτελεσματικά το εγχείρημα, αλλά και όλο το κομμάτι των αγορών που αφορά ένα ξενοδοχείο, η CHC Hotels δημιούργησε τη νέα θέση του Executive F&B Manager. Μια θέση αυστηρών απαιτήσεων, η οποία θα διασφαλίζει απόλυτα την αδιαπραγμάτευτη υψηλή ποιότητα που απαιτεί ο κάθε επισκέπτης.

Τα οφέλη αυτής της απόφασης είναι πολλά και πολύπλευρα, καθώς βελτιστοποιείται όλη η διαδικασία των αγορών, με σωστή εκπαίδευση, τυποποίηση των εργασιών και συνεχή παρακολούθηση και έλεγχο σε όλα τα στάδια. Προχωρώντας μάλιστα ένα βήμα περισσότερο και με στόχο την παροχή άψογων υπηρεσιών στους Έλληνες και ξένους επισκέπτες των ξενοδοχείων CHC, η εταιρία δημιούργησε και τον θεσμό του «Mystery Guest». Μια θέση για την οποία, όπως υποστηρίζει η CHC Hotels, δεν μπορεί να ανακοινώσει περισσότερα, πέραν του ότι θα υπάρξουν επισκέψεις – έκπληξη στα ξενοδοχεία της!

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *