money tourism photo
Αεροσκάφος της εταιρίας στην Ρόδο | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ryanair: Καταγγελία με ονοματεπώνυμο για OTAs που υπερχρεώνουν τους ταξιδιώτες | ΛΙΣΤΑ με ονόματα | Και προσφορά για ταξίδια στις γιορτές

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην κλιμάκωση του… πολέμου εναντίον των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων προχώρησε σήμερα η Ryanair, παραθέτοντας ονόματα επιχειρήσεων που η οικονομική αεροπορική εταιρία ισχυρίζεται ότι υπερχρεώνουν τους καταναλωτές.

Ο αερομεταφορέας έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για τον Νοέμβριο, στα οποία επισημαίνονται οι Kiwi.com, lastminute.com, Opodo και eDreams για την προσθήκη “αδικαιολόγητων τελών και χρεώσεων”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Michael O’Leary, κατηγόρησε τη βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) και την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ην. Βασιλείου (CMA) ότι “αγνοούν την ανεξέλεγκτη πειρατεία στο διαδίκτυο και τις καταχρηστικές πωλήσεις κατά των καταναλωτών από τους OTA”.

Ισχυρίστηκε ότι οι εταιρίες χρεώνουν υπηρεσίες που παρέχονται από τη Ryanair δωρεάν και ότι “υπερτιμολογούν μαζικά” τις επικουρικές υπηρεσίες του αερομεταφορέα, “συχνά χρεώνοντας τρεις ή τέσσερις φορές πάνω από την τιμή”.

“Η Ryanair συνεχίζει την εκστρατεία κατά αυτών των OTA πειρατών και απευθύνει έκκληση προς τις κυβερνήσεις και τους καταναλωτικούς φορείς να αναλάβουν δράση για την αποτροπή αυτής της διαδικτυακής πειρατείας και της απροκάλυπτης παραπλάνησης των καταναλωτών”, δήλωσε ο κ. O’Leary.

“Δεν μας χαροποιεί καθόλου το γεγονός ότι η Kiwi.com κατατάσσεται ως ο μεγαλύτερος OTA πειρατής της Ευρώπης στην έρευνά μας του Νοεμβρίου, χρεώνοντας ανυποψίαστους καταναλωτές 24,40 ευρώ για μια καθορισμένη θέση, η οποία κόστιζε μόλις 5,50 ευρώ στο Ryanair.com”, συμπλήρωσε.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΔΩ

Μια ομάδα εταιριών, συμπεριλαμβανομένων των Booking.com, Expedia και Skyscanner, είχε απευθυνθεί εγγράφως στην CMA, την CAA και το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών (ICO), τον Αύγουστο, κατηγορώντας τη Ryanair για ” παρεμβατική, περιττή και άδικη μεταχείριση των πελατών τους”.

Υποστήριξαν ότι η Ryanair “ενδέχεται να παραβιάζει τους κανόνες προστασίας δεδομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, απαιτώντας από τους πελάτες που κάνουν κρατήσεις μέσω ιστότοπων τρίτων να παρέχουν προσωπικές πληροφορίες για τη διαχείριση της κράτησής τους ή το διαδικτυακό check in”.

Η ομάδα υποστήριξε ότι το πραγματικό κίνητρο του αερομεταφορέα ήταν να προωθήσει τις απευθείας κρατήσεις.

Ωστόσο, η Ryanair χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς ως “ψευδείς” και επέμεινε ότι οι προδιαγραφές της ήταν “σχεδιασμένες για να διασφαλίζουν ότι μπορεί να επικοινωνεί με τους επιβάτες απευθείας και όχι μέσω ενός bot OTA”.

Και προσφορά

Στο μεταξύ στο πλαίσιο του προγράμματος Cyber Week, η Ryanair, ξεκίνησε χθες Τρίτη, 28 Νοεμβρίου, μια ειδική προσφορά 72 ωρών για την Πρωτοχρονιά, προσφέροντας 10% έκπτωση σε πτήσεις μεταξύ 1ης Δεκεμβρίου – 31ης Μαρτίου, διαθέσιμη μόνο στην ιστοσελίδα/εφαρμογή της Ryanair.

Ο Mauro Bolla, επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair για την Ιταλία, την Ελλάδα, την Κύπρο, την Αλβανία και τη Ρουμανία, δήλωσε: “Η Ryanair είναι στην ευχάριστη θέση να αξιοποιήσει την προσφορά της Cyber Week με την έναρξη της εκπτωτικής προσφοράς μας για τα New Year Getaways, η οποία είναι διαθέσιμη για κρατήσεις από τώρα μέχρι την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου μόνο στην ιστοσελίδα/εφαρμογή της Ryanair. Αυτή η προσφορά περιορισμένου χρόνου θα επιτρέψει στους πελάτες μας που επιθυμούν να ταξιδέψουν μεταξύ 1ης Δεκεμβρίου – 31ης Μαρτίου να κερδίσουν ένα επιβλητικό 10% έκπτωση στις πτήσεις τους, είτε πηγαίνουν στο σπίτι τους για ήσυχα Χριστούγεννα, είτε πηγαίνουν στις πίστες για συναρπαστικές διακοπές σκι, είτε απλά κυνηγούν τον χειμερινό ήλιο”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *