Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει ανάγκη από νέους ανθρώπους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ταξιδιωτική βιομηχανία χρειάζεται μια «ένεση» νεότερων ταξιδιωτικών πρακτόρων για να προσελκύσει τους millennials.

Η νέα γενιά στελεχών θα μπορεί να κατανοήσει πως θέλουν να κάνουν κρατήσεις και πως θα είναι τα ταξίδια των millennials.

Αυτή είναι η άποψη του προέδρου της InteleTravel, James Ferrara, ο οποίος δήλωσε ότι πάνω από το 25% των αντιπροσώπων του είναι millennials και ότι ο αριθμός αυξάνεται γρήγορα.

Σε μια συνέντευξη στο TravelMole είπε:

«Έχω συναντήσει ταξιδιωτικούς πράκτορες γύρω στα 20 που έχουν εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram.

Αυτοί οι νεότεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες σκέπτονται με πιο σύγχρονους τρόπους, εκμεταλλευόμενοι τη νέα τεχνολογία και τα κοινωνικά μέσα.

Αλλά καταλαβαίνουν επίσης πως οι millennials λαμβάνουν αποφάσεις, πως να επικοινωνούν μαζί τους, ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν, ποια μηνύματα χρησιμοποιούν  και ποιο ρόλο θέλουν να παίξουν στη διαδικασία κράτησης ταξιδιών».

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της CLIA, έδειξε ότι οι νεότεροι δεν χρησιμοποιούν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία για να ερευνήσουν και να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους, επειδή πιστεύουν ότι μπορούν να το κάνουν μόνοι τους και να το απολαύσουν.

Το να τους πούμε ότι θέλουμε να το κάνουμε γι ‘αυτούς τους αποξενώνει, θέλουν να συμμετάσχουν στη διαδικασία”, δήλωσε ο Ferrara.

«Πρέπει να μεταφέρουμε το μήνυμά μας σε αυτές τις αγορές. Σε αντίθεση με τους baby boomers που θέλουν τα πράγματα να γίνονται γι ‘αυτούς, θέλουμε οι millennials  να συνεργαστούν μαζί μας για τη διαδικασία έρευνας και κράτησης ταξιδιών».

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει ανάγκη από νέους ανθρώπους

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *