Σε παράθυρο και της τουριστικής Θεσσαλονίκης, με υλικό που διέθεσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, “μεταμορφώθηκαν” οι οθόνες του Thess Mall, που έχουν τοποθετηθεί από τον Εμπορικό Σύλλογο, στο πλαίσιο του έργου «Ενίσχυση Ανοικτών Κέντρων Εμπορίου», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα».
Οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου μπορούν τώρα να αντλούν στοιχεία από τις τέσσερις οθόνες (σε ελληνικά-αγγλικά) για σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, για τρέχουσες εκδηλώσεις στην πόλη, θεματικές τουριστικές διαδρομές, χρήσιμες πληροφορίες (πχ πολιτιστική γραμμή του ΟΑΣΘ) αλλά και για τις ψηφιακές εφαρμογές και τα social media του ΟΤΘ.
Η παρουσία της τουριστικής Θεσσαλονίκης στις οθόνες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του Thess Mall, είναι μία από τις δράσεις συνεργασίας που υλοποιούν για την ενίσχυση προβολής της πόλης, ο Οργανισμός Τουρισμού και ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης.