TUI: Πλατφόρμα μόνο για καταλύματα και δυναμικά πακέτα | Ξεκίνησε από Σουηδία και επεκτείνεται στη Σκανδιναβία | Σε Ην. Βασίλειο και Γερμανία αργότερα φέτος

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μία πλατφόρμα για κρατήσεις μόνο για καταλύματα προωθεί η TUI, την οποία εγκαινίασε στη Σουηδία τον Δεκέμβριο, ως προοίμιο για την επέκτασή της σε όλη τη σκανδιναβική περιοχή τον επόμενο μήνα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος, σύμφωνα με αναφορές διεθνών μέσων ενημέρωσης.

Η πλατφόρμα θα διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της TUI, θα προσφέρει αυξημένες επιλογές και ευελιξία και θα προσελκύσει νέους πελάτες. Πιστεύεται δε, ότι μπορεί να κατακτήσει μερίδιο τόσο στην αγορά της διαμονής, όσο και στην αγορά των δυναμικών πακέτων.

Μιλώντας για τη νέα πλατφόρμα, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Sebastian Ebel, δήλωσε: “Η δυνατότητα να παρέχουμε αποκλειστικά διαμονή είναι κάτι που δεν είχαμε στο παρελθόν, όμως γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τον πελάτη και γι’ αυτό θα το προσφέρουμε. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα TUI για να μπορούμε να πουλήσουμε ένα δωμάτιο για μια νύχτα ή ένα δυναμικό πακέτο. Αποφασίσαμε να το κάνουμε πρώτα στη Σουηδία και να το επεκτείνουμε στις Σκανδιναβικές χώρες. Αν λειτουργεί σε τέσσερις χώρες, με τέσσερις γλώσσες και τέσσερα νομίσματα, ξέρουμε ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε το προϊόν”.

Σύμφωνα με τον κ. Ebel, ο όμιλος θέλει να αναπτυχθεί και να παρουσιάσει νέα προϊόντα. “Είμαστε ισχυροί στα πακέτα χονδρικής, αλλά μόνο διαμονή οι πελάτες μας μπορούν να αγοράζουν από την Booking.com, όπως και να αγοράσουν μόνο πτήσεις με άλλες αεροπορικές εταιρίες. Κάνοντας αυτό, θα μπορούσαμε να διευρύνουμε την αγορά μας”.

Ο ίδιος προσδιόρισε ως στρατηγικές προτεραιότητές του, όταν ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου, το περασμένο φθινόπωρο, την προσφορά νέων προϊόντων, την απόκτηση νέων πελατών και την αύξηση του μεριδίου αγοράς της TUI.

Η Jessica Enbacka, διευθύνουσα σύμβουλος της TUI Nordic, δήλωσε: “Τα πακέτα αποτελούν περίπου το 20% της αγοράς των Σκανδιναβικών χωρών, οπότε αξιοποιούμε το υπόλοιπο 80%. Είναι ένας σαφής δρόμος ανάπτυξης για εμάς”.

Η πλατφόρμα μόνο για διαμονή ξεκίνησε στη Σουηδία στις 14 Δεκεμβρίου και θα επεκταθεί στη Δανία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία τον Φεβρουάριο.

Από την πλευρά της η Nicole Sohnrey, διευθύντρια της TUI για το προϊόν διαμονή μόνο και τα δυναμικά πακέτα, είπε: “Το σύστημα διαθέτει περισσότερα από 15.000 δωμάτια ξενοδοχείων σε 50 προορισμούς και τους επόμενους μήνες αυτό θα διπλασιαστεί. Θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε προορισμούς και ξενοδοχεία. Δημιουργήσαμε μια νέα διεπαφή χρήστη και μπορούμε να προσφέρουμε ευέλικτες τιμές και δυνατότητα πληρωμής την τελευταία ημέρα”.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τον τύπο καταλύματος που επιθυμούν, συμπεριλαμβανομένων all-inclusive επιλογών, και να κάνουν αναζήτηση με βάση τη χαμηλότερη τιμή ή να αναζητήσουν κάτι πιο αποκλειστικό με βάση χαρακτηριστικά, όπως υπηρεσία δωματίου ή υπηρεσία φύλαξης παιδιών.

Μιλώντας για τη ζήτηση τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες ο κ. Ebel είπε ότι ήταν εκπληκτική, σημειώνοντας ότι πολλοί πελάτες αγοράζουν διακοπές ή διαμορφώνουν το δικό τους πακέτο.

“Η αγορά δυναμικών πακέτων είναι τόσο μεγάλη όσο και η αγορά πακέτων χονδρικής”, είπε, τονίζοντας, παράλληλα, ότι και η αγορά κρατήσεων μόνο για καταλύματα είναι εξίσου μεγάλη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η πλατφόρμα μόνο για καταλύματα θα κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο τους επόμενους 12 μήνες.

Όπως όλα δείχνουν ένα νέο κεφάλαιο αναμένεται να “ανοίξει” στην κόντρα μεταξύ των ταξιδιωτικών πλατφορμών…


 

Tagged

1 σχόλιο στο “TUI: Πλατφόρμα μόνο για καταλύματα και δυναμικά πακέτα | Ξεκίνησε από Σουηδία και επεκτείνεται στη Σκανδιναβία | Σε Ην. Βασίλειο και Γερμανία αργότερα φέτος

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *