ksd photo
money tourism photo

WTM: Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές τάσεις, στα social media για το 2019

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Mark Frary ιδρυτής της Travel Perspective και ταξιδιωτικός συντάκτης παρουσιάζει σε άρθρο του στο wtm.com, τις κορυφαίες τάσεις για το 2019, όπως προκύπτουν από τα μέχρι στιγμής στοιχεία.

Τα στοιχεία:

Το Pinterest ήταν ένα από τα πρώτα από τα μπλοκ με τις 100 τάσεις Pinterest για το 2019, ήδη από τις αρχές Δεκεμβρίου. Η πέμπτη ετήσια έρευνα στις τάσεις παρουσιάζει τις αναζητήσεις που έκαναν οι 250 εκατομμύρια χρήστες τους τελευταίους μήνες. Λέει ότι το βασικό θέμα που αναδύεται είναι «έξω τα συνηθισμένα»- , καθώς οι αναζητήσεις για τα ταξίδια μικρών πόλεων αυξάνονται κατά 276%. Ταυτόχρονα, οι αναζητήσεις για τα όχι και τόσο γνωστά νησιά αυξήθηκαν κατά 179%, ενώ τα «εγκαταλελειμμένα κάστρα» αυξήθηκαν κατά 142%

Η Stay One Degree  ισχυρίζεται ότι είναι η πρώτη «πολυτελής social αγορά» στον κόσμο για τα αξιόπιστα μέλη της και όχι μόνο.

Όπως και η Pinterest, πιστεύει ότι οι απομακρυσμένες διακοπές πρόκειται να γίνουν πιο δημοφιλείς. «Οι Millennials  και οι καταναλωτές πολυτελείας αντικαθιστούν  τις  διακοπές σε δημοφιλείς προορισμούς με ταξίδια σε απροσδόκητες, ανεξερεύνητες και απρόσιτες  τοποθεσίες». Μάλιστα, οι  έρευνες έδειξαν ότι οι αναζητήσεις για τα σπίτια με ελικοδρόμια έχουν αυξηθεί κατά 86%! Ακόμη, επισημαίνεται ότι οι διακοπές όπου μπορούν να διδάξουν μια νέα δεξιότητα θα είναι όλο και πιο δημοφιλείς το 2019.

Εν τω μεταξύ,  στο «Shoot My Travel», η έρενα που δημοσιεύθηκε υποστηρίζει, πως οι σέλφι θα μειώνονται σταδιακά.

Ακόμη, στις τάσεις των ταξιδιών της για το 2019 για την BizCommunity,  αναφέρεται, ότι η  «γενιά Z» είναι πιο πιθανό να επιλέξει κάπου φωτογόνο- ιστορικό προορισμό΄.

Εν τω μεταξύ, η εταιρία σχεδιασμού WATG λέει ότι το 2019 αφορά μόνο την «υπερ-εξατομίκευση».Η εταιρεία, η οποία έχει σχεδιάσει εσωτερικούς χώρους για μερικές από τις πιο πολυτελείς μάρκες ξενοδοχείων παγκοσμίως, όπως οBellagio, Six Senses και Rosewood υποστηρίζει ότι: «Η ανακάλυψη των εξατομικευμένων εμπειριών θα αυξηθεί το 2019, καθώς η λαχτάρα της ασυνήθιστης στιγμής για το Instagram θα φτάσει στην κορυφή».

Τέλος, σημειώνεται πως  σημαντική θέση θα έχουν και τα τοπικά φεστιβάλ.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “WTM: Πως διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές τάσεις, στα social media για το 2019

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *