michael-parulava-lciwYx5XVOk-unsplash
michael parulava unsplash

Υψηλού επιπέδου το ξενοδοχειακό δυναμικό της Τουρκίας | Στόχος η διαφοροποίηση | Η Τουρκία στις πρώτες επιλογές των Γερμανών παραθεριστών το 2023

ΓΝΩΜΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την πεποίθηση ότι το ξενοδοχειακό προϊόν της Τουρκίας είναι ανώτερο από αυτό της Ισπανίας εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της Tourexpi GmbH και γενικός γραμματέας της Παγκόσμιας Ένωσης Τουρισμού των Δίδυμων Πόλεων (TCWTA), Hüseyin Baraner, σε συνέντευξη που παραχώρησε κατά τη διάρκεια των Tourinews 2022 Awards, που πραγματοποιήθηκαν στην Γκραν Κανάρια, της Ισπανίας.

Ο ίδιος μοιράστηκε τις προβλέψεις του για το πώς θα συμπεριφερθεί η γερμανική αγορά το επόμενο καλοκαίρι, αποκάλυψε ποιος είναι ο καλύτερος τουριστικός προορισμός στον κόσμο για τον Γερμανό ταξιδιώτη και ξεκαθάρισε πως η αναζήτηση “ανοιχτοχέρηδων” τουριστών είναι μια λάθος τακτική για τις τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες θα πρέπει να δώσουν περαιτέρω έμφαση στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση του παρεχόμενου προϊόντος τους.

“Αν δεν έχετε το καλύτερο προϊόν, δεν μπορείτε να διεκδικήσετε περισσότερα έσοδα. Είναι λάθος, ωστόσο, να αναζητούμε τουρίστες που πληρώνουν περισσότερα, ακόμη και να το συζητάμε, διότι η οικονομική κατάσταση στον κόσμο είναι άνιση”, είπε ο κ. Baraner.

Σύμφωνα με τον ίδιο αυτό που χρειάζεται είναι πραγματική ποιότητα σε όλα το εύρος του ξενοδοχειακού προϊόντος, είτε πρόκειται για ξενοδοχεία δύο ή τριών αστέρων, είτε για τετράστερα και πεντάστερα.

Παράλληλα, είπε, πρέπει να υπάρξει διαφοροποίηση και επιλογή του κατάλληλου είδους υπηρεσίας και του σωστού προϊόντος και αξιοποίησή τους στο έπακρο. “Δεν υπάρχουν άλλες λύσεις. Δεν μπορείς να γίνεις εκατομμυριούχος αν δεν έχεις το σωστό προϊόν -για να έχεις ανάπτυξη πρέπει να προσφέρεις καλύτερο προϊόν”.

“Το πιο σημαντικό είναι όλες οι κατηγορίες ξενοδοχείων να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα”, πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στη γερμανική αγορά, ανέφερε ότι οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές για το 2023 με τη Γερμανία να διεκδικεί μία από τις καλύτερες χρονιές της στον ταξιδιωτικό κλάδο, ακόμη και χωρίς τις καλύτερες οικονομικές προοπτικές, αφού οι καταναλωτές έχουν ανάγκη τις διακοπές. Σε αυτό, σύμφωνα με τον κ. Baraner, συμβάλλει και ο γερμανικός τρόπος ζωής, ο οποίος επικεντρώνεται στην εργασία.

Η Τουρκία στις πρώτες επιλογές των Γερμανών παραθεριστών το 2023

Ο κ. Baraner τοποθέτησε την Τουρκία στη δεύτερη θέση όσον αφορά τους προορισμούς που θα επιλέξουν οι Γερμανοί για να κάνουν τις διακοπές τους το 2023, με πρώτη να παραμένει η  Ισπανία, να ακολουθεί η Ελλάδα, στην τρίτη θέση, η Αίγυπτος στην τέταρτη και η Πορτογαλία στην πέμπτη θέση.

“Στην Τουρκία, περιμένουμε μεγάλα νούμερα από τη γερμανική αγορά κι ο λόγος είναι ότι έχουμε ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο από την Ισπανία”, είπε, τονίζοντας ότι τα ξενοδοχεία στην Τουρκία έχουν το πλεονέκτημα ότι αποτελούν αυτόνομους προορισμούς, κάτι που δεν συμβαίνει στην Ισπανία, όπου τα ξενοδοχεία καλύπτουν ουσιαστικά μόνο τις ανάγκες διαμονής.

Έτσι, σύμφωνα με τον ίδιο, οι χώρες που βρίσκονται σε καλύτερη θέση στη γερμανική τουριστική αγορά είναι η Τουρκία και η Ισπανία, και ακολουθούν η Ελλάδα και η Αίγυπτος. Η Πορτογαλία, εκτιμά ο κ. Baraner, ότι βρίσκεται σε μειονεκτική θέση, καθώς διαθέτει περιορισμένη χωρητικότητα, σε σύγκριση με τις ανταγωνιστικές ως προς αυτή χώρες.

Ο Τούρκος επικεφαλής της Tourexpi υπογράμμισε ότι η Τουρκία είναι η κορυφαία χώρα στις οικογενειακές διακοπές, καθώς διαθέτει εκατοντάδες χιλιάδες οικογενειακά δωμάτια, που δεν διαθέτουν η Ισπανία ή η Ελλάδα και με τιμές οι οποίες δεν είναι πλέον χαμηλές.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *