Επιστροφή στην Αίγυπτο για τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες

Επιστροφή στην Αίγυπτο για τους Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες

0

Μετά από τη δυναμική επιστροφή που έκανε η Αίγυπτος φέτος και τις παρατηρούμενες καλές πρόωρες κρατήσεις για το 2018, οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες εμφανίζονται αισιόδοξοι για τον προορισμό της Αιγύπτου και στο σύνολό τους αυξάνουν τις πτήσεις τους και το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων που διαθέτουν στη χώρα.

Η Αίγυπτος είχε διακυμάνσεις στη γερμανική αγορά τα τελευταία χρόνια, με πολλές ανατροπές, επακόλουθο των τρομοκρατικών επιθέσεων. Το 2016, ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών υποχώρησε σχεδόν κατά 36% σε μόλις 653.000, έπειτα από μια άνοδο 16,4% το 2015, οπότε και ο αριθμός των Γερμανών τουριστών στη χώρα ήταν πάνω από ένα εκατομμύριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ανασκόπησης Προορισμού του fvw για 2017. Ωστόσο, υψηλό όλων των εποχών σημειώθηκε το 2012 με 1,1 εκατομμύρια αφίξεις.

Όμως, το 2017 μοιάζει να δημιουργείται ένα νέο ρεκόρ. Το DRV δήλωσε πρόσφατα ότι η Αίγυπτος είναι ένας από τους φετινούς νικητές στη γερμανική αγορά, με αύξηση κατά 55% στις πωλήσεις των τουριστικών πρακτόρων, ενώ το αεροδρόμιο της Χουργκάντα εμφανίζει υψηλά διψήφια ποσοστά αύξησης στα μηνιαία στοιχεία της Traveltainment για τις κρατήσεις οργανωμένων διακοπών στη Γερμανία.

«Η Αίγυπτος σημειώνει δυναμική ανάκαμψη ως ταξιδιωτικός προορισμός. Επιδίωξή μας είναι να φτάσουμε τους 1,2 εκατομμύρια Γερμανούς τουρίστες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αριθμός σχεδόν διπλάσιος, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, το οποίο, ωστόσο, ήταν αδύναμο», δήλωσε στο fvw ο Mohamed Abdel Gabar, επικεφαλής του Αιγυπτιακού Γραφείου Τουρισμού στο Βερολίνο. Για να προσθέσει: «Για το 2018 δουλεύουμε στενά με τους τουριστικούς πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία για να αυξήσουμε περαιτέρω τον αριθμό των τουριστών. Πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν επεκτείνει την προσφορά τους για το ερχόμενο καλοκαίρι και έτσι οι διακοπές στην Αίγυπτο συνεχίζουν να προσφέρουν εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής».

Οι τουριστικοί πράκτορες δηλώνουν επίσης αισιόδοξοι για τον προορισμό φέτος. Οι περισσότεροι έχουν αυξήσει τη δυναμικότητα των πτήσεών τους και έχουν επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων που προσφέρουν για το καλοκαίρι του 2018.
Εκπρόσωπος της FTI, η οποία θεωρείται ως «ηγέτης» της γερμανικής αγοράς στην Αίγυπτο, δήλωσε ότι η χώρα «απόλαυσε» μια δυναμική επιστροφή φέτος. Ο όμιλος που εδρεύει στο Μόναχο διατηρεί σταθερές τις τιμές για το καλοκαίρι του 2018 και έχει επεκτείνει σημαντικά το πρόγραμμα πτήσεών του σε 132 εβδομαδιαίες πτήσεις από 31 γερμανικές πόλεις, μεταξύ των οποίων 93 στη Χουργκάντα, σε συνδυασμό με την επανάληψη πτήσεων προς το Σαρμ Ελ Σέιχ και το Λούξορ.

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις, η Eva Maria Schlosser, ανώτατη εμπορική διευθύντρια για την Αίγυπτο, είπε: «Η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ υψηλή για την Αίγυπτο, καθώς υπάρχει πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, αφού μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων έχουν ανακαινιστεί και εκσυγχρονιστεί τα τελευταία δύο χρόνια».

Τις επενδύσεις των ξενοδοχείων ανέδειξε σαν σημαντικό παράγοντα και η Alltours. «Οι ξενοδόχοι κατάφεραν να διατηρήσουν την ποιότητά τους εν μέσω της κρίσης», σχολίασε ο Karsten Fricke, επικεφαλής διαχείρισης προϊόντων του ταξιδιωτικού πράκτορα.

Η Alltours εμφανίζει καλές κρατήσεις για τη Χουργκάντα, αύξηση της ζήτησης για το Σαρμ Ελ-Σέιχ, και μια σαφή ανοδική τάση για τις κρουαζιέρες στον Νείλο, τόσο κατά τη χειμερινή, όσο και κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Η TUI με τη σειρά της επισήμανε έναν άλλο παράγοντα που αντανακλά την εμπιστοσύνη των τουριστών στην Αίγυπτο. «Για το καλοκαίρι βλέπουμε μια σημαντική αύξηση του αριθμού των παιδιών», δήλωσε ο Berno Rischmann, διευθυντής της TUI στην Αίγυπτο, τονίζοντας τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών της και τις επαναληπτικές κρατήσεις. Σε απάντηση αυτών, η TUI αύξησε τις εβδομαδιαίες πτήσεις της προς τη Χουργκάντα κατά 70% και προς Μάρσα Αλάμ κατά 150% για τον χειμώνα 2017/18.
Πολύ ικανοποιημένη για την πορεία της στην Αίγυπτο είναι και η DER Touristik. «Έχουμε ήδη φθάσει στον αριθμό επισκεπτών του περασμένου έτους πριν από αρκετές εβδομάδες», δήλωσε ο Nils Lübbe, υπεύθυνος προϊόντων για τα σήματα ITS και Jahn Reisen. «Οι πρώιμες κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018 εξελίσσονται πολύ ικανοποιητικά, με διψήφιο ποσοστό αύξησης των επισκεπτών», πρόσθεσε.

Το κορυφαίο brand Signature Finest Selection, του Thomas Cook εμφανίζεται αισιόδοξο για τη ζήτηση που παρατηρείται για κρουαζιέρες στον Νείλο, αυξάνοντας τις πολυτελείς κρουαζιέρες του, τόσο για τη χειμερινή, όσο και για την καλοκαιρινή περίοδο.

Ωστόσο, οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες εκφράζουν την επιθυμία προς τους επικεφαλής του αιγυπτιακού τουρισμού για πιο ενεργά μέτρα προώθησης του προορισμού, άμεση συνεργασία και πρόσθετες επενδύσεις σε επίπεδο τουριστικής υποδομής.

Σε απάντηση, ο επικεφαλής του τουριστικού γραφείου της Αιγύπτου, Mohamed Abdel Gabar, υπογράμμισε ότι μια τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία τριών εβδομάδων ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου, ενώ πρόκειται να διεξαχθούν διάφορες εκδηλώσεις B2B, συμπεριλαμβανομένου ενός roadshow για ταξιδιωτικά γραφεία, μετά την ITB 2018. Επιπλέον, όπως είπε, το πρόγραμμα επιδοτήσεων πτήσεων θα συνεχιστεί μέχρι τα τέλη του 2018.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ