Travel_

Expedia: Περιορίζει τις απώλειες καθώς τα ταξίδια ανακάμπτουν στις ΗΠΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τα ταξίδια να ανακάμπτουν στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ο όμιλος Expedia περιορίζει τις απώλειες το δεύτερο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τα τελευταία, δημοσιοποιημένα στοιχεία του.

Η Expedia ανέφερε λειτουργική ζημία 132 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο Μαρτίου-Ιουνίου 2021, από 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα και μεικτές κρατήσεις αξίας 20,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η εξαμηνιαία λειτουργική ζημία ήταν 501 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένη από 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, αλλά εξακολουθεί να αφήνει καθαρή ζημία 907 εκατομμυρίων δολαρίων για τους έξι μήνες έως τον Ιούνιο.

Ωστόσο, οι συγκρίσεις με τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της Expedia, το 2019, δίνουν μια πιο ακριβή αίσθηση της ανάκαμψης. Πιο συγκεκριμένα, οι μεικτές κρατήσεις παρέμειναν,κατά το δεύτερο τρίμηνο εφέτος, 26% χαμηλότερες, σε σχέση με το 2019, και τα έσοδα κατά 33% μειωμένα, λόγω της ανάκαμψης που παρατηρείται στην εγχώρια αγορά των ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο ήταν μόλις 6% μειωμένα, σε σχέση με το 2019, έναντι μείωσης 71% που καταγράφεται στις διεθνείς αγορές της Expedia.

“Το δεύτερο τρίμηνο σημείωσε συνεχή βελτίωση, σε πολλά παγκόσμια ταξιδιωτικά τμήματα, με τη Βόρεια Αμερική να εμφανίζει ιδιαίτερη δυναμική”, υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της Expedia Group, Peter Kern.

Σύμφωνα με τον ίδιο, παρατηρήθηκε ισχυρή απόδοση στις ενοικιάσεις διακοπών και βελτιωμένη εικόνα στη διαμονή σε συμβατικά καταλύματα (ξενοδοχεία), αλλά αυτό αντισταθμίστηκε από τη συνεχή μαλθακότητα που παρατηρείται στα διεθνή ταξίδια, τα εταιρικά ταξίδια και το ενδιαφέρον των καταναλωτών σε μικρότερες αγορές και καταλύματα χαμηλού κόστους.

Ο Kern σημείωσε ότι, αυτές οι τάσεις συνεχίστηκαν και στο δεύτερο τρίμηνο, αλλά προειδοποίησε:”Οι πρόσφατες μεταλλάξεις του Covid, σε όλο τον κόσμο, συνεχίζουν να δημιουργούν αβεβαιότητα στον τουριστικό κλάδο, με συνέπεια ο δρόμος για την πλήρη ανάκαμψη των ταξιδιών να παραμένει δύσκολος, έως ότου εμβολιαστεί περισσότερος κόσμος”.

Ο ίδιος ανέφερε ότι οι ακαθάριστες κρατήσεις και τα έσοδα αυξήθηκαν σημαντικά, σε ετήσια βάση, και πως οι τάσεις στις κρατήσεις για καταλύματα, αεροπορικά και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα βελτιώθηκαν, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Υπήρξε, επίσης, σημαντική αύξηση των διανυκτερεύσεων και των εσόδων ανά διανυκτέρευση, ετησίως, με αύξηση των μέσων ημερήσιων συντελεστών, καθοδηγούμενη από τις ΗΠΑ.

Οι κρατήσεις καταλυμάτων αντιπροσώπευαν σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των εσόδων της Expedia το δεύτερο τρίμηνο, με τα έσοδα από πτήσεις να είναι μόλις 4%. Σύμφωνα με τον όμιλο η ρευστότητά του ανήλθε σε 8 δισεκατομμύρια δολάρια στα τέλη Ιουνίου.

Η Expedia ξεκίνησε χθες το πρόγραμμα “Give the World a Shot” με τη UNICEF, για την υποστήριξη της παγκόσμιας διανομής εμβολίων, με μια προώθηση που συνδέεται με τη λήψη και τη χρήση μιας από τις εφαρμογές της για κινητά, για την πραγματοποίηση κράτησης. Έτσι, για κάθε κράτηση που πραγματοποιείται μέσω της εφαρμογής, η Expedia θα προσφέρει δύο δολάρια στη UNICEF.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *