Photo by Karolina Grabowska on Pexels

GBTA: Το NDC δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Απογοητευμένα με την έλλειψη προόδου από τις αεροπορικές εταιρίες σχετικά με τις νέες πρωτοβουλίες για την ικανότητα διανομής (New Distribution Capability – NDC), δηλώνουν πως είναι τα μέλη της Ένωσης Επαγγελματικών Ταξιδιών, GBTA, σύμφωνα με μια πενταετή έκθεση για το NDC, που κυκλοφόρησε από την ένωση.

Η ένωση, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία περιλαμβάνει εταιρίες διαχείρισης ταξιδιών (TMC), που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% των διαχειριζόμενων δαπανών για επαγγελματικά ταξίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο, είπε ότι οι TMCs και οι εταιρικοί ταξιδιώτες τιμωρούνται συνεχώς από το NDC, όπως με προσαυξήσεις σε κρατήσεις μέσω παγκόσμιων συστημάτων διανομής.

Η έκθεση καταγγέλλει, επίσης, το γεγονός ότι μόνο οι μισές περίπου αεροπορικές εταιρίες είναι, επί του παρόντος, πιστοποιημένες με οποιοδήποτε πρότυπο NDC.

Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει έλλειψη “σημαντικής λειτουργικότητας”, όπως εξατομίκευση, αχρησιμοποίητα εισιτήρια, ομαδικές κρατήσεις, διασύνδεση, και ανάμειξη NDC PNR (αρχεία ονομάτων επιβατών) με άλλο αεροπορικό περιεχόμενο. Τα εργαλεία online κρατήσεων, επίσης, δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένα για να προσφέρουν πλήρεις δυνατότητες NDC, σύμφωνα με την έκθεση.

«Υποστηρίζουμε πλήρως τη μετάβαση στο NDC, καθώς ο εκσυγχρονισμός του λιανικού εμπορίου αεροπορικών εταιριών είναι απαραίτητος για ολόκληρη την κοινότητα των επαγγελματικών ταξιδιών, αλλά αυτή η ασύνδετη προσέγγιση δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες”, δήλωσε ο CEO της BTA, Clive Wratten. “Οι αεροπορικές εταιρίες πρέπει να εφαρμόζουν μια συλλογική πελατοκεντρική προσέγγιση που να εξορθολογίζει τις δραστηριότητες των TMCs, για να αναπτύξουν  τον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών και να επιτρέψουν απτές αλλαγές, με επίκεντρο τη βιωσιμότητα”, πρόσθεσε.

Η έκθεση ισχυρίζεται περαιτέρω ότι οι αεροπορικές εταιρίες και οι εταιρείες συγκέντρωσης περιεχομένου ήταν οι κύριοι ωφελούμενοι από χαμηλότερο κόστος διανομής, ενώ οι πράκτορες έχουν δει “πολύ μικρό” όφελος και οι ταξιδιώτες ελάχιστο, εκτός από τους χαμηλότερους ναύλους. Το όφελος που σχετίζεται με τους ναύλους είναι επίσης αντικείμενο συζήτηση.

Ωστόσο, υπάρχουν εκείνοι που παραμένουν αισιόδοξοι για τα οφέλη της υιοθέτησης του NDC. Η Amadeus εξέδωσε νωρίτερα φέτος μια έκθεση που αποκαλεί το 2021 “έτος κλιμάκωσης’ για το NDC, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες αναπτύσσουν πακέτα και οι TMCs κυκλοφορούν περιεχόμενο NDC. Η American Airlines ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι βρισκόταν σε καλό δρόμο για “πλήρη ενοποίηση” με την Amadeus για τα NDC στα σημεία πώλησης της Βόρειας Αμερικής, στις αρχές του 2022, μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης για τα ευρωπαϊκά σημεία πώλησης νωρίτερα φέτος. Οι δυνατότητες θα περιλαμβάνουν πρόσβαση σε μια νέα προσφορά “Εταιρικής Εμπειρίας”, που παρέχει πρόσβαση σε προτιμώμενες θέσεις και check-in προτεραιότητας, γραμμές ασφαλείας και επιβίβαση.

“Αυτή η κυκλοφορία στην αγορά θα είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τον κλάδο μας και θα δημιουργήσει ευκαιρίες για πιο εξατομικευμένες προσφορές και μια πιο διαισθητική εμπειρία κράτησης”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines για την ψηφιακή διανομή, Neil Geurin.

Στην πραγματικότητα, η έκθεση της BTA επαίνεσε τους αερομεταφορείς των ΗΠΑ μαζί με την Qatar Airways και την Etihad για την υιοθέτηση μιας “πελατοκεντρικής προσέγγισης παράλληλα με τη συνεργασία με την αδελφότητα διαχείρισης ταξιδιών”.

“Ο εκσυγχρονισμός των αεροπορικών εταιρειών είναι απαραίτητος για όλο το οικοσύστημα των επαγγελματικών ταξιδιών και θα λειτουργήσει μόνο εάν ολόκληρη η βιομηχανία συνεργαστεί για να εξασφαλίσει μια ευεργετική λύση για όλους και όχι λιγότερο σημαντικό ένα ευεργετικό αποτέλεσμα για τους πελάτες της”, αναφέρεται στην έκθεση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *