Photo by Baihaki Hine on Pexels

Google: Αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών για βιώσιμα ταξίδια

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πλειονότητα των ταξιδιωτών παγκοσμίως θέλουν να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, με  σχεδόν τους μισούς να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον για αυτό, αλλά μόνο το ένα τρίτο ξέρει πώς να κάνει τέτοιες επιλογές. Αυτά προκύπτουν με βάση τα δεδομένα του “γίγαντα” της αναζήτησης, Google.

Η κορυφαία εταιρία διεξήγαγε έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τη Γερμανία, και διαπίστωσε ότι το 82% των ανθρώπων έχει, πλέον, θέση στο επίκεντρο των επιλογών του τη βιωσιμότητα, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία και κατέγραψε αύξηση 70% στον αριθμό των ταξιδιωτών που αναζητούν βιώσιμες, ταξιδιωτικές επιλογές το 2021.

Διαπίστωσε, επίσης, ότι το 46% των επιβατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο από 2% επιπλέον για μια πτήση με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα και ότι το 71% πιστεύουν πως οι ταξιδιωτικές εταιρίες πρέπει να προσφέρουν πιο βιώσιμες επιλογές.

Ακόμη, η έρευνα διαπίστωσε ότι το 37% των ερωτηθέντων, παγκοσμίως, δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Ο επικεφαλής του κλάδου των ταξιδιών στην Google, Finnbar Cornwall, σημείωσε πώς η Google παρουσίασε τον περασμένο μήνα δεδομένα εκπομπών άνθρακα στις πτήσεις της, στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είπε ότι οι μάρκες που κάνουν βήματα προς τη βιωσιμότητα μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα τους, να δείξουν στους πελάτες ότι είναι καινοτόμες, να παραμείνουν μπροστά από τους εισερχόμενους κανονισμούς και να επωφεληθούν από τα οικονομικά οφέλη.

“Ένα πράγμα που προέκυψε είναι ότι οι καταναλωτές αναζητούν επωνυμίες που θα τους καθοδηγήσουν να κάνουν βιώσιμες επιλογές. Οι άνθρωποι επιδιώκουν τη βιωσιμότητα, γιατί με τον τρόπο αυτό αισθάνονται ότι κάνουν κάτι καλό”, είπε ο Cornwall.

Ο ίδιος, συμβούλεψε τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να μετατοπίσουν τη βιωσιμότητα από το να είναι ένα μεγάλο σύνθετο θέμα προς μικρότερες αλλαγές και να στραφούν σε θετικές επιλογές. Τις προέτρεψε δε, να μετρήσουν τον αντίκτυπο και να κατανοήσουν τις γνώσεις. Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι δεν έχει δει ακόμη έναν ηγέτη για τη βιωσιμότητα στον ταξιδιωτικό κλάδο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *