Με σύνολο οκτώ διαφορετικών μαρκών πολυτελείας, η Marriott International, Inc. θα ανοίξει περισσότερα από 30 πολυτελή ξενοδοχεία το 2019.
Με περισσότερα από 200 ακίνητα προς ανάπτυξη, η Marriott International είναι έτοιμη να επεκτείνει το πολυτελές της αποτύπωμα σε 20 νέες χώρες από τη Σρι Λάνκα προς Βερμούδες και από Μαρόκο προς Κένυα.
Υπενθυμίζεται, πως η Marriott International διαθέτει ένα δίκτυο ξενοδοχείων και θέρετρων ορόσημο σε περισσότερες από 60 χώρες και περιοχές και ότι συνεχίζει να επεκτείνει τα όρια της δημιουργώντας νέες εμπειρίες φιλοξενουμένων που ικανοποιούν τις ανάγκες του εξελισσόμενου ταξιδιώτη πολυτέλειας.
Η Tina Edmundson, Global Brand Officer και Luxury Leader Portfolio, (επικεφαλής στο πολυτελές τμήμα σε παγκόσμιο επίπεδο) της Marriott International δήλωσε:
«Τα οκτώ μοναδικά εμπορικά σήματα πολυτελείας μας προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες που απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους ταξιδιωτών πολυτέλειας».
Έρευνα για τα ταξίδια πολυτελείας
Μια παγκόσμια μελέτη πολυτέλειας που διεξήχθη σε συνεργασία με την δημιουργική αντιπροσωπεία της Team One αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες πολυτελείας του σήμερα ταξιδεύουν όχι μόνο για να ανακαλύψουν τον κόσμο, αλλά και για να ανακαλύψουν κάτι για τον εαυτό τους. Η Marriott International είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις νέες αυτές προσδοκίες, καλώντας τους ταξιδιώτες να δουν τον κόσμο μέσα από ένα νέο φακό.
Η JW Marriott θα συνεχίσει να φέρνει το ξεχωριστό στυλ της ζεστής εξυπηρέτησης σε εγκατεστημένους και αναδυόμενους προορισμούς με προγραμματισμένα ανοίγματα στις Μαλδίβες και τη Σαγκάη στη Savannah, GA.