Photo by Karolina Grabowska on Pexels

Πέντε σημαντικές ιδέες για στρατηγικές διαχείρισης εσόδων από τα ξενοδοχεία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Καθώς ο κόσμος των ταξιδιών και της φιλοξενίας “γυρίζει σελίδα” σε μια περίοδο αβεβαιότητας, ένα νέο κεφάλαιο στον κλάδο επικεντρώνεται στην ανάκαμψη, την ανοικοδόμηση και τις ανανεωμένες προσπάθειες για βελτιστοποίηση των εσόδων.

Τον περασμένο μήνα, οι επαγγελματίες των εσόδων συγκεντρώθηκαν για το ετήσιο συνέδριο βελτιστοποίησης εσόδων (ROC), όπου οι “ηγέτες” της βιομηχανίας περιέγραψαν τις νέες στρατηγικές διαχείρισης εσόδων, που θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του νέου,  συνεχώς μεταβαλλόμενου τοπίου στη βιομηχανία της φιλοξενίας το 2021 κι έπειτα.

Το Συνέδριο Βελτιστοποίησης Εσόδων έθεσε τα θεμέλια για τους επαγγελματίες των εσόδων ώστε να εξελίξουν τις προσπάθειες ανάκτησής τους, με μια ποικιλία νέων στρατηγικών διαχείρισης εσόδων.

Οι κορυφαίες ιδέες για στρατηγικές διαχείρισης εσόδων από ξενοδοχεία είναι:

1. Αποκτήστε δημιουργικότητα και κερδίστε έσοδα με το φθαρτό απόθεμα ενός ξενοδοχείου
Ακριβώς όπως οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, σε κάθε κλάδο, στράφηκαν και προσαρμόστηκαν για να επιβιώσουν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, οι επαγγελματίες της φιλοξενίας πρέπει να κάνουν το ίδιο για να συνεχίσουν να αυξάνουν τα έσοδά τους το 2021 και μετά.

Παρόλο που τα ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν από το προηγούμενο έτος, εξακολουθούν να υπάρχουν τρόποι για να αυξήσει κανείς τα έσοδα ενός ξενοδοχείου, με ελάχιστα έως καθόλου αυξημένα γενικά έξοδα, χρησιμοποιώντας το φθαρτό απόθεμα του ξενοδοχείου. Όπως γνωρίζουν οι άνθρωποι του κλάδου, τα δωμάτια των ξενοδοχείων θεωρούνται φθαρτό απόθεμα, αφού όταν για παράδειγμα μένουν άδεια η ευκαιρία εσόδων χάνεται.

Τα δωμάτια ενός ξενοδοχείου, ωστόσο, δεν είναι το μόνο φθαρτό απόθεμα στην ιδιοκτησία ενός ξενοδοχείου. Αίθουσες συνεδριάσεων, υπαίθριοι χώροι, χώροι εκδηλώσεων και πολλά άλλα μπορούν να ενοικιαστούν για να αυξηθούν τα έσοδα. Οι χώροι της πισίνας μπορούν να μετατραπούν σε ιδιωτικό κλαμπ, με μηνιαία ή ετήσια συνδρομή. Ενώ, οι αίθουσες συσκέψεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν, κατά παραγγελία, για μικρές συναντήσεις.

Επιπλέον, για ακίνητα κοντά σε αεροδρόμια, τα δωμάτια μπορούν να ενοικιαστούν σε κουρασμένους ταξιδιώτες για μισή μέρα ή κάποιες ώρες, ώστε να μπορούν να κάνουν ντους και να ξεκουραστούν. Τα ίδια δωμάτια μπορούν ακόμα να ετοιμαστούν για να υποδεχθούν πελάτες το ίδιο βράδυ.

2. Φέρτε το εστιατόριο στους καλεσμένους σας
Το take out δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά χάρη στον τελευταίο ενάμιση χρόνο και την ταχεία πρόοδο της τεχνολογίας, είναι μια βιομηχανία που ανθεί. Εφαρμογές όπως το Uber Eats, το Post Mates και το Grub Hub είναι όλο και πιο δημοφιλείς.

Η ευκολία της παράδοσης φαγητού στο σπίτι, ή σε αυτήν την περίπτωση στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι δεδομένη. Επομένως, αντί να καταπολεμηθεί αυτή η τάση, που, όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτή. Καλάθια έτοιμα για πικνίκ και αποκλειστικά μενού για μια ζεστή νύχτα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, είναι κάποιες μόνο από τις προτάσεις.

3. Υιοθετήστε νέες ή εναλλακτικές πρακτικές εσόδων
Οι επισκέπτες επιθυμούν μεγαλύτερη ευελιξία. Κανείς δεν θέλει να συμμορφωθεί με τις άκαμπτες δομές του παρελθόντος. Τα ξενοδοχεία μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την αυξημένη επιθυμία των επισκεπτών, υιοθετώντας νέες και εναλλακτικές πρακτικές εσόδων, που επιτρέπουν περισσότερες επιλογές. Για παράδειγμα, έναντι αμοιβής, οι επισκέπτες θα μπορούσαν να επιλέξουν το δωμάτιο του ξενοδοχείου τους και τις ώρες check-in και check-out. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσθέσουν νέα προνόμια για να συμβαδίζουν με τους μεταβαλλόμενους χρόνους, όπως η χρήση των δωματίων ως συνεργαζόμενων χώρων γραφείων.

Τα ξενοδοχεία δεν έχουν παρά να αυξήσουν τα έσοδά τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες, προσθέτοντας περισσότερες επιλογές σε κάθε βήμα της διαδρομής, από την κράτηση έως το check out.

4. Επανεξετάστε το πρόγραμμα ανταμοιβών
Υπάρχουν προγράμματα επιβράβευσης για την προσέλκυση των πελατών. Ενώ με βάση την τρέχουσα τάση, φαίνεται να μειώνονται τα προγράμματα επιβράβευσης και να ελαχιστοποιούνται τα οφέλη για τα μέλη, η αλλαγή του προγράμματος επιβράβευσης μπορεί να βοηθήσει στη διευκόλυνση των νέων ροών εσόδων και στην αύξηση της πίστης του brand.

Η αφοσίωση στην επωνυμία αντικαθιστά την αφοσίωση στο κανάλι. Έτσι, εάν ένας πελάτης χρησιμοποιεί έναν ιστότοπο κρατήσεων τρίτου για να πραγματοποιήσει μια επαναλαμβανόμενη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, θα πρέπει να ανταμειφθεί για την αφοσίωση στην επωνυμία του και όχι να τιμωρηθεί για την κράτηση μέσω του OTA.

Στο πλαίσιο αυτό, οι ξενοδόχοι δεν έχουν παρά να επεκτείνουν το πρόγραμμα αφοσίωσης, για να ανταμείψουν μια ευρύτερη αίσθηση πίστης στην επωνυμία, που περιλαμβάνει ταξιδιώτες οι οποίοι ενδέχεται να κάνουν κράτηση για το ξενοδοχείο μέσω OTA.

5. Η εξωτερική ανάθεση εργασιών έχει νόημα τώρα
Μετά από ενάμιση χρόνο αβεβαιότητας, οι πελάτες επιθυμούν διαβεβαίωση. Οι ξενοδόχοι οφείλουν να γνωρίζουν ότι διαθέτουν μια φιλική, καλά εκπαιδευμένη φωνή στο άλλο άκρο της γραμμής κρατήσεων, που μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις, έχοντας τις απαραίτητες γνώσεις.

Τα ξενοδοχεία οφείλουν να προσθέσουν το στοιχείο της ανθρώπινης επαφής χωρίς να χρειάζεται να μεταφερθεί ένα μέλος του προσωπικού σε αυτή την υπηρεσία τηλεφώνου. Αντ’ αυτού, μπορούν να αναθέσουν τη συγκεκριμένη εργασία σε ένα κατάλληλα εκπαιδευμένο τηλεφωνικό κέντρο ξενοδοχείου. Ένα τηλεφωνικό κέντρο ξενοδοχείου θα βοηθήσει στη δημιουργία της εικόνας της επωνυμία μέσα από μια ισχυρή πρώτη εντύπωση -που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των πελατών-  ενώ, παράλληλα, θα αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις με υψηλότερο μέσο όρο.

Οι επαγγελματίες τηλεφωνικών κέντρων ξενοδοχείων είναι άριστα εκπαιδευμένοι στον κλάδο της φιλοξενίας. Τέτοιοι επαγγελματίες θα μπορούσαν να εκπαιδευτούν σε κάθε πτυχή του ξενοδοχείου, ώστε να συμβάλλουν στην πώληση των μοναδικών χαρακτηριστικών του. Εξάλλου, όταν το τμήμα κρατήσεων διαχειρίζεται ένα εξωτερικό τηλεφωνικό κέντρο, η προσοχή του ξενοδοχείου μπορεί να στραφεί προς τους τρέχοντες επισκέπτες, διασφαλίζοντας ότι απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Το τοπίο στη βιομηχανία των ταξιδιών και της φιλοξενίας έχει αλλάξει για πάντα, και οι επαγγελματίες της βιομηχανίας οφείλουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Το ROC, όπως φαίνεται, ήταν μόνο η αρχή ενός μακρινού ταξιδιού “ανοικοδόμησης”, που είναι βέβαιο ότι θα αποκαλύψει νέους δρόμους προς τα έσοδα, σε αυτόν τον ανανεωμένο κλάδο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *