ikos
Το Ikos Olivia, 2ο κορυφαίο all inclusive ξενοδοχείο στον κόσμο.

Πως θα επιστρέψουν στην κανονικότητα τα All Inclusive ξενοδοχεία

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τη σταδιακή άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών λόγω της πανδημίας ο κόσμος αρχίζει δειλά να θέλει να ταξιδέψει και ένα κύριο ερώτημα είναι το πως θα ανακάμψουν τα all inclusive ξενοδοχεία.

Το αίσθημα ασφάλειας κατά τη διαμονή θα αποτελέσει το μεγαλύτερο επιχείρημα στον αγώνα για την επιστροφή των επισκεπτών στις ξενοδοχειακές μονάδες και για αυτό το λόγο πρέπει να πεισθούν ότι οι πιθανοί κίνδυνοι είναι τόσο λίγοι, ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν κρατήσεις χωρίς επιφυλάξεις.

Πολλές ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν αναθεωρήσει και εκδώσει νέα πρωτόκολλα ασφαλείας και υγιεινής και τίθεται το ερώτημα πως τα all inclusive ξενοδοχεία, τα οποία ήταν δημοφιλή πριν την πανδημία, θα ανταποκριθούν στις προκλήσεις της εποχής του Κορωνοϊού.

Ο CEO του Original Group, ο οποίος περιλαμβάνει τα all inclusive brands, Temptation Cancun Resort και Desire Resorts, Rodrigo de la Peña, δηλώνει ότι τα ξενοδοχεία αυτής της κατηγορίας έρχονται αντιμέτωπα με περισσότερες προκλήσεις καθώς οι επισκέπτες περνούν το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών τους εντός των εγκαταστάσεων.

Οι πελάτες των all inclusive πραγματοποιούν κρατήσεις μεγαλύτερης διάρκειας, απολαμβάνουν φαγητό και ποτά όλο το 24ωρο και συμμετέχουν σε δραστηριότητες διασκέδασης όπου έρχονται σε επαφή με άλλους πελάτες.

Θα πρέπει να βρεθεί μία ισορροπία μεταξύ της παροχής αυτού του είδους των διακοπών σε συνδυασμό με τα αυστηρά πρωτόκολλα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή από τη στιγμή που οι επισκέπτες θα φτάσουν στο ξενοδοχείο.

Ο Rodrigo de la Peña τονίζει ότι είναι καθήκον του ομίλου να διασφαλίσει ότι η εμπειρία της διαμονής δε θα αλλάξει λόγω της εφαρμογής των νέων μέτρων και πρέπει να βρεθεί ο τρόπος ώστε να μη νιώθουν άβολα και προς τούτο τα brands του  Original Group, που απευθύνονται σε ενήλικες, θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια.

Ο CEO των ξενοδοχείων του Ομίλου Posadas, τα οποία περιλαμβάνουν τα  Grand Fiesta Americana, Fiesta Americana και Live Aqua, Enrique Calderon επισημαίνει την ανάγκη για τη διατήρηση των υπηρεσιών από τα all inclusive ξενοδοχεία, τα οποία τα έχουν κάνει δημοφιλή, ενώ θα τηρούνται τα νέα πρωτόκολλα.

Όπως αναφέρει:

“Γνωρίζουμε ότι τα νέα αυτά μέτρα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποτελούν σταθερό κομμάτι της καθημερινότητάς μας και είμαστε αισιόδοξοι ότι παρά τις αλλαγές, τα καταλύματά μας θα συνεχίσουν να παρέχουν στους επισκέπτες τις εμπειρίες για τις οποίες είναι δημοφιλή, ενώ θα προσφέρουν τα καλύτερα υγειονομικά standards”.

Η εταιρική διευθύντρια  Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Ομίλου Iberostar, Inmaculada Benito, δηλώνει ότι η εταιρία έχει ήδη αυξήσει τα μέτρα σχετικά με την ασφάλεια, την υγιεινή και τη βιωσιμότητα πριν από την πανδημία και ότι πλέον “οι λειτουργίες των ξενοδοχείων θα επικεντρώνουν στην απολύμανση και την αλλαγή της συμπεριφοράς των επισκεπτών, η οποία προκύπτει από την τήρηση των κανόνων για την πρόληψη από τον Κορωνοϊό”, ενώ προσθέτει ότι η τήρηση της απόστασης, η υγιεινή και η χρήση προστατευτικού εξοπλισμού θα αποτελούν μία νέα πραγματικότητα.

Εκτός από την καθαριότητα, την απολύμανση και τα πρωτόκολλα υγιεινής, η Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων των Club Med στη Β. Αμερική, Sabrina Cendral, προβλέπει μία μεγάλη αλλαγή στη συμπεριφορά των επισκεπτών, η οποία θα προκύπτει από τη νέα νοοτροπία των της “κοινωνικής απόστασης”. Πιο συγκεκριμένα δηλώνει:

“Πιστεύουμε ότι θα υπάρχει μεγάλη ζήτηση για θέρετρα τα οποία θα είναι λιγότερο πυκνοκατοικημένα και θα βρίσκονται κοντά στη φύση. Οι ταξιδιώτες θα προτιμούν τις all inclusive επιλογές οι οποίες θα ανήκουν στην κατηγορία “boutique”, ενώ θα νιώθουν πιο άνετα εάν τα ξενοδοχεία λειτουργούν με μειωμένη πληρότητα καθώς θα υπάρχει ο απαραίτητος προσωπικός χώρος και η απόσταση”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *